Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 18, 2024 12:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 15, 2007 5:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Bajera z tą rezerwą.Chciałem zrobić u siebie identycznie ale zrezygnowałem. Skoro mówisz że nie masz pomysłu na obrotmierz to zobacz sobie jak ja mam zrobiony obrotek u sibeie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b5 ... 5324f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b43 ... 3c68c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/541 ... 34be7.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 15, 2007 5:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Fajne...Tylko, że ja nie mam pomysłu w taki sposób, że nie wiem jak to podłączyć. Czyli z czego obrotek dać, i do czego podłączyć i co jeszcze zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 15, 2007 8:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Aha, bo Ty masz instalacje 6V ?? No to rzeczywiście może być problem, ale da się zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 15, 2007 10:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
tomek1212, to może napiszesz jak??? Bo też bym chciał wiedzieć:D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 16, 2007 6:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jestem ZA.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 16, 2007 11:34 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
kazik3193 napisał(a):
tomek1212, to może napiszesz jak???

Jak zrobić instalacje 12V ?? Tego nie wiem, npisałem tylko, że się DA. Ja u sieie mam 12V bo mam silnik od simsona s51 z 12V instalacją. Ale podejrzewam, że w silniku charta wystarczyłoby tylko przewinąć cewki od ładowania, akumulator 12V, przerywacz do kierunków 12V i żarówki do kierunków i tylnej lampki 12V. Możnaby od razu przewinąć cewki od światła na 12V i dać z przodu żarówkę 12V 35W/35W. Ja mam u siębie taką żarówke i w oryginalnym chartowskim reflektorze świeci 2 razy lepiej niż oryginalna 6V 25W/25W.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 16, 2007 11:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No, a prostownik? Chyab wtedy lepiej by było dać cały regulator napięcia z simka jakbym te cewki przewinął.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 16, 2007 12:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Prostownik może zostać stary. Regulator nie jest konieczny.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 17, 2007 7:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No ale ten prostownik jest 6V. A pozatym jakbym miał już 12V to wolałbym założyć regulator. Bo ten prostownik z charta to totalnie nic nie daje, no sama nazwa wskazuje "prostownik", a jednak regulator to już co innego. Na tym oryginalnym prostowniku to wszystko przygasa, bo on nie reguluje prądem tylko prostuje z cewki ładowania i to bardzo mało przepuszcza. Ładowanie jest tragiczne.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 17, 2007 3:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
yazimoo, to daj najzwyklejszy mostek prostowniczy - ja mam i jest good ładowanie.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 17, 2007 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
yazimoo
Po pierwsze Prostownik 6V od 12V się niczym nie różni, po drugie nawet jak jest regulator to i tak musi być prostownik. Prostownik jak sama nazwa wskazuje służy do "wyprostowania" prądu czyli do zmiany z przemiennego na stały. Poza tym przez regulator ładowanie NIGDY nie będzie większe niż przy samym prostowniku. Co masz na myśli mówiąc że wszystko przygasa ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 17, 2007 8:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Niedawno rozbierałem ten prostownik od charta i w środku jest nic innego jak 4 diody prostownicze połączone w mostek prostowniczy gretza. Ja zamiast tego oryginalnego prostownika(spalił się) mam założony zwykły mostek prostowniczy 4A(wystarczy 2A ale żeby się nie grzał to kupiłem 4A) za 1,50zł i ładowanie działa poprawnie.

Domyślam o co Ci chodzi z tym przygasaniem(widziałem na jednym twoim filmiku). Jak np. włączysz kierunkowskazy to przygasa postój lub S TOP??? Ja też tak mam i się też nad tym zastanawiałem. To normalne i każdy tak ma. Jak odrazu włączysz mu 42W to ma prawo lekko przygasić inne żarówki bo w końcu aku ~10Ah to nie aku 60Ah jak w samochodach i z prawie 50W to dla niego dużo obciążenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 18, 2007 7:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
U mnie nic nie przygasa. A dlaczego ?? Bo mam instalacje 12V, a przy takiej natężenie prądu płynącego do żarówek jest 2 razy mniejsze. Dlatego nie stosuje się w samochodach instalacji 6V tylko wszędzie 12V a w tirach nawet 24V.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 18, 2007 8:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
MaciejH92, tak o to przygasanie mi chodzi. Tylko skoro to nie ma nic do rzeczy to czemu w simkach nawet 6V jest regulator napięcia i nie przygasa?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 18, 2007 2:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
W simkach jest regulator napięcia? Pytam bo sam nie wiem :] Jeżeli jest to pewnie z cewek płynie duża moc z rzędu 50W i wtedy musisz mieć regulator bo możesz uszkodzić aku lub żarówki. Nie wiem jak jest w simku bo nie widziałem instalacji simsona.

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czy licznik z malucha do charta ma jakieś przekłamania?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Mateusz529

39

11695

Pią Gru 21, 2007 6:23 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Licznik z simsona do charta ??

tomek1212

0

2124

Pią Mar 23, 2007 5:34 pm

tomek1212 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak zamontowac tablice rozdzielcza z malucha do ogara

pasio

4

2705

Czw Paź 18, 2007 8:12 pm

omnia2005 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wsk 125 jak zrobic zapłon z cewką butelkową z malucha ?

wskmotobike

0

2102

Pon Mar 26, 2012 8:13 pm

wskmotobike Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Licznik

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Dawideq

18

6840

Śro Paź 18, 2006 8:25 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]