Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 12:02 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Skróciłem tłok o 3mm czy nie rozwalę cylindra
PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 12:32 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sty 28, 2007 7:57 pm
Posty: 77
Miejscowość: Mrozy
Skróciłem tłok o 3mm w ogarze 200 czy nie rozwalę cylindra?????


Ostatnio edytowany przez kamilkudlak, Pon Kwi 30, 2007 10:02 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 1:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Rozwalic nie rozwalisz, ale nie wiadomo jak bedzie z mocą i czy w ogóle odpalisz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 1:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Chyba się skraca max 1mm, a nie 3mm...

Cylindra nie rozwalisz, ale możesz go nie odpalić - inne otwieranie się kanałów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 4:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
prawda,jak wogóle odpalisz to pochwal sie osiągami :D

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 10:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 11:26 pm
Posty: 259
Miejscowość: Znin
max 1 mm sie skraca!!!
pozatym nalezy to takze wypolerowac.:)
szczerze mowiac nie daje to raczej nic:)
<to moje sopstrzerzenie po tej operacji>

_________________
Kadziu:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 11:08 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
kamilkudlak, gdzies musiales wyczytac ze sie skraca tlok, a jak czytales to tam pisze max 1MM z tego co pamietam to tuning w/g T. Sałka.. ehhh... teraz nawet Ci maszyna pewnie nie da znaku zycia ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 12:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
ja miałęm skrócony o 2 a na forum irosz123(niezaglada juz na forum) miał skrócony o 3mm i to chyba 2 nózki nawet i jakos 90km/h mu leciał z tego co mówił. mój kumpel tez ma skrócony o 2mm i jakos jest lepiej niz skracajac 1mm

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 12:09 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
gwh, to czemu Sałek pisał ze jezeli skrocimy wiecej stracimy ok 1KM mocy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 1:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
sałek kłamie ;p;p;p;p;p ja tam skróciłem tłok o wiecej i nienarezkałem naprawde chdoził lepiej chyba bym niepiasł gdybym niewiedział co nie??. u ciebie mzoe bedzie inaczej ale watpie bo kumpel zrobił tak samo i smiga

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 2:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Sałek swój artukuł pisał ładnych pare lat temu i od tego czasu wiele się zmieniło, nowe technologie itp. :D

Ja w Simsonie miałem około 1,5mm...

=XrzysieK= napisał(a):
to czemu Sałek pisał ze jezeli skrocimy wiecej stracimy ok 1KM mocy?


Tu raczej chodziło że większa ilość mieszanki nie będzie już sprężana w komorze a będzie powracać do gaźnika.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 2:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
simson_s51, a czytales dokladnie artykul?? =)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 2:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Czytałem i nie tylko to zastosowałem w moim silniku z Sima :P

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 2:59 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
aha, no to juz bede cicho ;] looz ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 3:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 11:26 pm
Posty: 259
Miejscowość: Znin
moim zdaniem skracanie nic nie daje.jakby to cos dawalo to by zaczeli takie produkowac a narazie nie slyszalem zeby gdzies szlo taki nabyc

_________________
Kadziu:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 3:13 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Kadziu27 bo wszystkie modyfikacje zminiejszaj żywotność silnika :P A samo przerobienie tłoka wiele nie da więc nie oczekujcie że prędkość wzrośnie o 10km/h

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Conqeror

19

6396

Czw Kwi 06, 2006 1:34 pm

r4g3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

11479

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Wyciąganie cylindra.

kuba848

6

3752

Śro Gru 28, 2005 5:29 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chłodzenie cylindra??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

kruczex

66

26111

Sob Wrz 23, 2006 2:18 pm

Michal200 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Norbi

7

6217

Pią Maj 11, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 19 Queries | GZIP : Off ]