Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 03, 2024 10:13 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: tłok i pierścienie
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 10:30 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
hej mam charta ... i leci mi tylko 55km/h trochę mało nie ?? .. więc postanowiłem wymienić pierścienie i tłok ... bo są od nowości czyli 1989roku ... ale obawiam się że motor nie będzie już tak ładnie chodził...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 10:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
To się nie obawiaj, bo motor teoretycznie po dotarciu powinien lepiej chodzić, powinna zwiększyć się nieco kompresja. Na Twoim miejscu zrobiłbym jeszcze szlif cylindra :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 11:01 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
ale czy to poprawi mi osiągi ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 11:09 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
jeżeli wymienisz tłok pierscienie i zrobisz szlif cylindra i go porządnie dotrzesz no osiągni napewno sie poprawia

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 11:13 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
a bez szlifu

...
jak bym kupił nominalne pierscienie i tłok


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 11:53 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
Bez szlifu hmm osiagi moga sie nie poprawic.
Ale jak juz takie cos robisz to lepiej odrazu szlif zrobic.

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 12:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
karolik8 napisał(a):
a bez szlifu

Jak pierścienie były kiepskie i założyłeś nowe to teoretycznie moc lekko powinna się podnieść, ale na cuda nie licz. Szlif to 30 zł ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 4:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
Lepiej już kupic nowy cylinder.

_________________
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Ogar 200;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 5:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
thom, spulany tylko nowy cylinder nie ma porównania do oryginału ZMD ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 7:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 3:04 pm
Posty: 282
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Simson S51
Renault Scenic
thom napisał(a):
Lepiej już kupic nowy cylinder.


Nowy cylinder nie kosztuje 30 zł tylko więcej i nie ma porównania z oryginalnym ZMD bo teraz to malo gdzie dostaniesz oryginalny cylinder tylko piszą że oryginalny a w rzeczywistości to produkuje je jakaś AZJA CZY CHINY

_________________
SIMSON S51


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:46 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 11, 2008 6:54 pm
Posty: 67
Miejscowość: Koronowo
kup nowe ale pożądne

_________________
kupie Simsona z kujawsko-pomorskiego pisać na pw cena to ok 1500zł


Ostatnio edytowany przez patryk15987 Pon Cze 16, 2008 8:55 pm, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 6:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Kupowanie nowego cylindra jest bez sensu jak lokata :D Jak stary ma dobre gwinty to szlif, dobry tłok i jazda


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 6:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Cytuj:
kup nowe ale pożądne

Pokaż mi gdzie kupisz w dzisiejszych czasach porządny nowy cylinder?. Jak ktoś ma "wtyki" tak jak Sławek to się może śmiać ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 19, 2008 9:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A ja mam pytanie bo też wymieniałem tłok,pierścienie, sworzeń itd. przed wczoraj ale z tego powodu, że nagle w tłoku zniknął zamek (ahh te podróby) i nie robiłem szlifu. Mam oryginalny cylinder ZMD nominalny. I ten nowy tłok z pierścieniami jak wkładałem do cylindra to idealnie jest, zero luzu, nie za lekko nie za ciężko. Chodzi po prostu jak powinien. Więc u mnie nie trzeba było szlifu? Cylinder też nie jest porysowany, a kiedyś pękły mi pierścienie, zablokowało kopke, a ja go na popych ruszyłem i odblokowałem jak idiota, a i tak miałem takie szczęście, że zero rys. A co do tematu to cylindra nowego nie kupuj bo też same podróby. Tłoka i pierścieni też nie kupisz oryginalnych...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 19, 2008 10:42 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
yazimoo napisał(a):
A ja mam pytanie bo też wymieniałem tłok,pierścienie, sworzeń itd. przed wczoraj ale z tego powodu, że nagle w tłoku zniknął zamek (ahh te podróby) i nie robiłem szlifu. Mam oryginalny cylinder ZMD nominalny. I ten nowy tłok z pierścieniami jak wkładałem do cylindra to idealnie jest, zero luzu, nie za lekko nie za ciężko. Chodzi po prostu jak powinien. Więc u mnie nie trzeba było szlifu? Cylinder też nie jest porysowany, a kiedyś pękły mi pierścienie, zablokowało kopke, a ja go na popych ruszyłem i odblokowałem jak idiota, a i tak miałem takie szczęście, że zero rys. A co do tematu to cylindra nowego nie kupuj bo też same podróby. Tłoka i pierścieni też nie kupisz oryginalnych...


poprawiła ci to trochę osiągi ta wymiana ??


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tłok oryginalny pierścienie rzemiosło ?

seebbek

1

1910

Pon Mar 11, 2013 9:11 pm

WorseBoy Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 3 pierścienie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Matiasek

23

8015

Czw Sie 31, 2006 9:14 am

pec12 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dodatkowe kanały [027] (Pierścienie nie dostaną po *d.upie?)

szachcik

5

3503

Wto Gru 01, 2009 4:10 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Krzysiek14141

2

2046

Pią Sie 15, 2008 10:41 am

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok pomocy

krk

4

3041

Nie Maj 28, 2006 10:22 am

bolzz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]