Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Cze 17, 2024 4:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 7:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Silnik charta można tuningować tak samo jak każdy inny silnik dwusuwowy! Ale nie zapominajcie, że do charta nie dostaniecie wału tak jak np. do simsona S70! Jeden mój kolega ma simsona. Jak by sie dorwał do charta to by mu najchętniej wbił tulej 90ccm z simsona z 6 kanałami.

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 11:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
=XawiD= napisał(a):
tomek1212, skończ z tym zmienianiem silnika... cały czas o jednym pierdzielisz - jakby chciał zmieniać silnik na o wiele droższy i co ma te same osiągi, to by napisał...


Xawid, ale z silnika simsonowskiego bez większych przeróbek można wycisnąć 14-15KM a przy cylindrze 130ccm nawet ponad 25KM. A w chartowskim to co. Jak wyciśniesz 5-7KM to już jest dobrze. Poza tym skrzynia 3biegowa jest stanowczo nieodpowiednia, a do simsona można nawet 6biegową założyć. Niestety, ale takie są fakty. Jakbym miał ostro tuningować charta to napewno ni przy oryginalnym silniku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 6:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
omg !! , skonczcie sie wkoncu kłucic i sami nie róbcie OT (sory jak urazilem moderatorów)

Co do tuningu charta to slyszalem ze mozna przerobic tłumik na AOA1 (ale to chyba musi byc simsonowski tłumik !??!)
Co o tym myślicie...??? a może sie da zrobic taka przeróbkę w seryjnym chartowskim wydechu i kolanku( bo kolanko tez trzeba przerabiac)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 6:34 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
BaczekSTWA napisał(a):
mozna przerobic tłumik na AOA1
A nie przypadkiem kolanko??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 6:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
http://www.simson-umbau.de/?site=tutori ... &tutid=172

AOA1 - ścięcie kolanka od strony tłumika o 7 cm (powinno wchodzić w tłumik na 2 - 2,5 cm), wywiercenie 2 dziur po 10mm w drugiej części wkładu, poszerzenie wylotu w końcówce na 16mm. Tak podają niektóre zródła.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 6:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
No właśnie też widziałem ta strone (co prawda po niemiecku ale na rysunkach wszytsko widać)
Więc co myslicie czy w Chartowskim tłuiku tez sie da tak przerobić???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 7:20 pm 
BaczekSTWA napisał(a):
Więc co myslicie czy w Chartowskim tłuiku tez sie da tak przerobić???


Przerobić sie przerobi ale czy będzie spełniało swoje zadanie? Tego nie wiadomo, musi ktoś to wypróbować :P .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 7:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
No to chyba ja spróbuje ale bede mógł mówic tylko o dzwieku, bo teraz jestem w koncowej fazie składania swojeo Charta i będe go docierał gdyz mam nowy tłok pierscienie i głowice;]
Więc o osiagach nic nie powiem.
A co do tematu to jeszce słyszałem o gazniku z simsona ale nie wiem czy taki zwykły gaznik do simka czy tunningowy jakis.... co o tym wiecie???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 7:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Do charta zwykły 16n1 od simacza będzie dobry. A jak nie to łatwo można go rozwiercić na 19mm a i dysze paliwowe można też dowolnie zmieniać. Jeżeli chodzi o przeróbke tłumika chartowskiego na AOA to myśle że niewiele to da bo w chartowskim tłumiku jest inny dyfuzor. Najlepiej kup tłumik od simsona. Kolanko i więcej utnisz tym lepiej.

P.S. Czy nie jest tak jak pisałem pare postów wcześniej na temat pakowania częsci od simsona do charta ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 8:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Jeśli chodzi Ci o silnik od Simka a czesci od simka (tlumik) to moim zdaniem jest inna bajka. Silnik wkoncu jest całkiem co innego, a rury podobne.

Aha to narazie nie bede nic robil z moim tlumikiem Chartowskim i moze na wiosne (jak bedą fundusze) kupie cały zestaw wydechowy od simka i tam zrobie taka przeróbke, chyba że sama rura podniesie troche mocy i mnie to zadowoli, ale wątpie w to. A czy kolanko od simka ma taka sama srednice przy cylindrze co chart? , czy trzeba bedzie cos przerabiac???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 8:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Kolanko ma tą samą średnice, tu nic nie trzeba przerabiać(inna jest obejma, ale to chyba wiesz). Jeżeli chodzi o wydech to kup używany na allegro, bo nie kupisz nówki DDR.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 8:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Czaje... i tak bym nówki nie kupował bo mi sie chrom wogóle niepodoba, a innych nie widziałem (wolałbym juz nikiel)a jak kupie chromowanyto sobie pomaluje lakierem odpornym na wysoka temperature(taki do 400 stopni widziałem). I od razu moze bym podgiął ostanią czesc tłumika do góry, co o tym sądzicie?Moze ktos ma jakies fotki jak to w Chartach wygląda???
A co do tego gażnika to nigdzie nie moge znalezc 16n1 wszędzie sa od 16n3 w góre np. 16n4, 16n5 itd, a takich gazników ponoc (czytałem na innym forum) nie da sie rozwiercic do 19mm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Zobacz w tym temacie
http://moto.kirc.pl/topics31/moj-chart- ... vt8022.htm
Linki do zdjęć są w pierwszym poście, widać tam tłumik od sima w charcie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 9:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Tomek1212
Troche żle mnie zrozumiałeś.. chodziło mi o podgięcie tej ostatniej czesci... ale w sumie poniekąd o to chodzi... a więc chyba zostawie proste.
Dobra koncze ten OT bo zaraz bede opitolony ze sam przed chwila "uciszałem" innych :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 10:35 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
tomek1212 napisał(a):
Najlepiej kup tłumik od simsona. Kolanko i więcej utnisz tym lepiej.
No dobra, ale Simson ma inny sposób mocowania kolanka do cylindra... Simson ma nakretke, Chart ma szpilki :] Pzdr

[ Dodano: 18 Styczeń 2008, 21:38 ]
tomek1212 napisał(a):
P.S. Czy nie jest tak jak pisałem pare postów wcześniej na temat pakowania częsci od simsona do charta ??
Pisałeś o ładowaniu silnika od Sima i części tuningowych do tego silnika... A tu sie obędzie bez "podmiany" silnika. Nie widzisz róznicy...??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning Charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

BaczekSTWA

37

8444

Śro Sie 29, 2007 8:57 am

BaczekSTWA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning tłumika charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

BaczekSTWA

28

8845

Pon Mar 03, 2008 10:21 pm

MW_tuning Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning wału charta wypełniacze

jasiu111_2007

2

1926

Czw Lut 14, 2008 7:54 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8660

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5535

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 22 Queries | GZIP : Off ]