Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 22, 2025 7:58 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 12:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Wow
Widze tu pelna profeske <wow>
szkart, widze ze znasz sie na rzeczy
ile cie to wszystko wyszlo? i jakie sa osiagi? <co?>

//dbaj o ortografię


Ostatnio edytowany przez R-Man, Czw Paź 26, 2006 4:08 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 10:25 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 23, 2006 10:16 pm
Posty: 103
Miejscowość: Kłodzko
Wie ktoś może od jakiego moto jest ta membrana . Popaczcie na to foto http://www.sweb.cz/firesnek/jawa/j1.jpg przecież na nim jest zwykły cylinder z membraną , to można samemu zrobić tylko od czego jest ta membrana??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 08, 2006 4:57 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
membrana dobra rzecz znacznie podnosi osiagi dwusowa...

Szkart i co z tym silnikiem wytetowales go w kocu? bo czekam z niecierpliwoscia... POZDRO

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 08, 2006 9:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
A z czego zrobiłeś ten tłumik i w jaki sposób i co jest w końcówce tłumiącej. A może warto by kupić jakiś gaźnik 21 mm i z tym popróbować dysza z 90 :P Ja jak miałem moją jawkę remontować i robić high end tuning to wszystko miało być tak :
-cylek 55
-pełen tun Tomasza S.
-dolot i wydech wiele większe
- gaźnik koło 20mm
- wydech własna konstrukcja, ale komorę rozpreżną chciałem kupić ew. przerobić
-zębatka z12
- łożyska wysokiej klasy :)
Ale jawkę rozkręciłem, zacząłem od blacharki i dostałem sqt :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 9:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
to zdjecie z innego forum, szczegolnie interesuje mnie pilowanie tłoka... czy to bezpieczne? jakie pociągnie za sobą skutki?
jescze jeden:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fb ... 4aebf.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 4:50 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Pomysły są ok. Podpiłuję w zimie tłok i zobaczę.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 10:29 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
mam jescze duzo wiecej artykułów sałka (tzn wiem gdzie sa, mam linki)... ciekawe są... podobno piłowanie tłoka do kanałów przelotowych daje wieecej mocyy... hehe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 1:55 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
To jak masz inne linki to dawaj, moze i ja się skusze na tuning mechaniczny a nie tylko optyczny :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 4:04 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Jeśli możesz, to daj mi na PW linki , wrzucę je na forumowy serwer i zrobimy fajny dział:)

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 5:13 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
przeczytałem to wszystko i zmieniło sie moje nastawienie do tuningu jakoby zwiększenia pojemnosci i zmienienia gaźnika na wiekszy... obliczenia, obliczenia i jescze raz obliczenia.... az mnie głowa rozbolała od tego tekstu... co do okien i stopnia otwarcia to nawet sie za to nie biorę! <lol> skoro tłumik ma b.d znaczenie na moc to nie polecam samoróbek! wymiary muszą być zależne od kąta otwierania sie okein w cylindrze...ufff
linki zapodałem apollanowi...
a zresztą niech se każdy zobaczy jak chce: http://www.dwusuwy.freehost.pl/Strona/T ... iczny.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 9:53 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
jeszce nie odpalilem silniak nestety, duzo zajec i jaweczka poszla w kont mysle ze po maturce dokoncze :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 5:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Z moich obliczeń wyszło że cylinder dało by sieroziwercić na 75 cm3 . Tylk oproblem tkwi w tym że tłoka bym nei znalazł

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 7:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Dorobienie tłoka na allegro to koszt 70 złotych.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 9:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
No dobrze a nie lepjej dopasować tłok z Simsona ??

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 4:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Cze 09, 2006 8:26 pm
Posty: 34
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Simson S51, Jawa 350TS, CZ 175
Oj Conqeror. Ciekawe w jaki sposób rozwiercisz cylinder Jawki do 75ccm. Przecież ścianki były by tak cienkie że taki cylinder by sie poprostu rozleciał. Ja jestem za Dorobieniem 2 kanałów płuczących. To by było najlepsze rozwiązanie. Przecież w tych nowych odkurzaczach myślicie że jak osiągają takie prędkości i moce. Tylko poprzez większą ilość kanałów płuczących.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silniczka jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

sumarek

21

11229

Pon Lis 12, 2007 10:32 pm

PYTA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Oddławianie silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

bosek3

68

61144

Nie Maj 15, 2011 4:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8959

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5780

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13854

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]