Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 9:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 5:53 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 06, 2005 2:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Brzesko
robiles tylko to co na tym rysunku?
Image
ile w sumie ci to zajelo czasu i jakimi papierami sciernymi to robiles?

_________________
[center]
Romet Ogar 201 '85
[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 5:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
no dokładnie to samo co na rysunku
a czasowo jakieś 3 godziny zabawy pilnikiem i papierem sciernym (60,80,200)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 6:03 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 06, 2005 2:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Brzesko
przy sciaganiu glowicy i cilindra trzeba odrazu wymienic uszczelki?

_________________
[center]
Romet Ogar 201 '85
[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 6:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ja nie wymieniam bo ich nie niszczę przy zdejmowaniu ale jak ci sie potarga to raczej nadaje sie do wymiany niż do dalszej ekspolatacji


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 8:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
A według ciebie opłaca się piłować te nóżki tłoka czy nie???


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 19, 2005 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
no jasne że się opłaca :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 21, 2005 2:52 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 17, 2005 11:38 am
Posty: 183
Miejscowość: Łaziska City
jak to można zeszlifować nóżki tłoka i podaj cie mi nazwę techniczną <cfaniak>

_________________
Moja Specjalizacja To Brawurowa Jazda Samochodem CITROEN ZX


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 21, 2005 5:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
to wlasnie jest techniczna ja dzis zrobilem tak ze starym tłokiem i zalozylem na probe i musze przyznac ze takiego kopa jeszcze nie mialem, choc czuje ze jeszcze cos wyciagne poprzez powiekrzanie kanałow... ale to pozniej.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 22, 2005 8:03 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Ja właśnie szlifuje kanały Dolotowy wyszlifowałem, króciec gaźnika także - wszystko dopasowałem Między gażnik i króciec uszczelka z blachy alu. - z puszki po piwie + silikon rozprowadzony strzykawką Wydechowy też, uszczelka oryginalna ale jeszcze nic nie robię z dopasowywaniem bo nie mam kolanka - stare się nie nadaje Metoda

primo - dremel z kamieniem szlifierskim (to znaczy ferm za 58 + przesyłka z allegro)
secundo - papier ścierny 120 180 220 340
Wygląda prawie jak lusterko Czas oj dużo - siedzę przed telewizorem i jadę Palec wskazujący strasznie mam poniszczony
Przeważnie piję przy tym piwo bo na trzeźwo to nie da się robić dużej niż 1h Teraz pracuję nad płuczącymi Wiem z tekstu Sałka jak to powinno wyglądać
No ale jak zwykle życie swoje
ten cylinder co go obrabiam to nówka sztuka 60ccm (55) z allegro
Okna kanałów płuczących mają okoła 2 mm wyższą krawędz w stosunku do odlewu alu. cylindra
Zamierzam to spiłować Idea jest taka żeby jak najwięcej mieszanki, pod jak największym ciśnieniem dostało się nad tłok Praca jest ciężka bo robie to paierem ściernym 120 zwiniętym w rurkę Ten papierek trzymam w malutkich szczypczykach, którymi operuje Cały czas myślę nad wypełniaczem do skrzyni korbowej Zrobię na 100% choćbym miał być pierwszy na tym forum który takie coś ma. Pozostaje jeszcze głowica do splanowania - wg. Sałka - też coś nie tak
- moja jest jeszcze inna od opisywanych - nówka sztuka
Postanowiłem, że porozmawiam ze ślusarzem by ją stoczył o 1.5 mm - to znaczy wszystkie wymiary, cały odlew z żebrami, kryzę oraz jej wewnętrzną część Na 100% zwiększy to sprężanie bez obawy o wadzenie tłokiem w świecę
Potem polerka wg. opisu wyżej


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 25, 2005 3:59 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 24, 2005 3:50 am
Posty: 37
Miejscowość: Olsztyn
jezeli chodzi o ścisłość to Sokoła 600...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 25, 2005 6:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
---------- 18:02 25.10.2005 ---------- Ja przed chwilka wrucilem ze strychu i spilowalem nuzki tloczka o 3mm polerowalem tlok w srodku, oczyscilem denko tloczka i glowicy, splanowalem glowice o 1,2mm i podwyzszylem kanal wydechowy o 1mm do tego wypolerowalem kanaly i to wszystko.Myśle ze da mi kopa do mojego Rometa 50t1 <lol> ---------- 18:29 ---------- Musze to jeszcze doszlifowac foty sa tu
:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 29, 2005 7:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 17, 2005 11:38 am
Posty: 183
Miejscowość: Łaziska City
dzik napisał(a):
jezeli chodzi o ścisłość to Sokoła 600...

Tak, rzeczywiście sokoła 600, a ja napisałem 500. Mój błąd. <cfaniak>

_________________
Moja Specjalizacja To Brawurowa Jazda Samochodem CITROEN ZX


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 04, 2005 8:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
ja też zacząłem tuningować tłok(do sprzedaży). Wypolerowałem denko i nóżki sa gladkie i jest płynne przejście taj jak u marcinapc na focie. co mam jeszcze zrobić? A wystarczy jak to wykończe papierem 1000 (wodnym)?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 04, 2005 8:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
aha ja 1 strone robiłem 1,5 godz ale narazie częściowo jeszcze boki muszę dorobić na nóżkach aha marcinpc zeszlifowałeś tłok w miejscu dolotu o ten 1 mm ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 04, 2005 8:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
sora zapomniałem dodać jeszcze co oznacza literka b na tłoku?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning według Tomasza Sałka [Rasowanie silnika]

DeXteR_oGi

5

12921

Pią Sty 22, 2010 9:53 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok TUNING OGAR 200

thom

9

3256

Czw Maj 01, 2008 8:57 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tunning wg. Sałka Co z tą podkową (wypełniaczem)?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

omnia2005

27

13190

Pon Paź 13, 2008 10:40 pm

omenn Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Krzysiek14141

2

2046

Pią Sie 15, 2008 10:41 am

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok pomocy

krk

4

3040

Nie Maj 28, 2006 10:22 am

bolzz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]