Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 16, 2024 1:44 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 7:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Wrz 25, 2008 5:46 pm
Posty: 16
Pojazd: Simson sr50
Witam ! Mam takie pytanie, mam możliwość zrobienia sobie w cylindrze 60ccm 4 kanały płuczące, lecz nie jestem pewien czy wał niewzmacniany wytrzyma to??? prosze o podpowiedzi czy to robić bo wiem ze daje to niezlego kopa.

Nie podpisuj dużymi literami.

Kresek25


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 7:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 20, 2007 8:20 am
Posty: 1664
Miejscowość: WARSZAWA Bielany [WD]
Pojazd: Mazda 6 2.0 KAT Sedan '03
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-98
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-90
Romet Chart 210 ,,Nowy" '89
Romet Chart 210 ,,Czarny" '89
Romet Chart 211 ,,211-nastka" '89
Romet Ogar 200 ,,Nowy" '89
Romet Ogar 200 '89
Romet Pegaz 710 Automatic '75
Romet Kadet M780 '88
Romet Kadet M780 '85
Romet Kadet 110 Automatic '90
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B2 '76
WSK 125 M06B1 '68
WSK 125 M06B3 ,,Bąk" '75
WFM 125 M06 '59
MZ ETZ 250 '88
Wał wytrzyma a skoro masz simka to proponuje zrobic przeróbke 70/4 a nie bawic sie w 60ccm

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Wytrzyma spokojnie :D
Ale to juz lepiej robic 60/4/2 :D
samo 60/4 tez da troszke ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 20, 2007 8:20 am
Posty: 1664
Miejscowość: WARSZAWA Bielany [WD]
Pojazd: Mazda 6 2.0 KAT Sedan '03
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-98
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-90
Romet Chart 210 ,,Nowy" '89
Romet Chart 210 ,,Czarny" '89
Romet Chart 211 ,,211-nastka" '89
Romet Ogar 200 ,,Nowy" '89
Romet Ogar 200 '89
Romet Pegaz 710 Automatic '75
Romet Kadet M780 '88
Romet Kadet M780 '85
Romet Kadet 110 Automatic '90
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B2 '76
WSK 125 M06B1 '68
WSK 125 M06B3 ,,Bąk" '75
WFM 125 M06 '59
MZ ETZ 250 '88
BEBAK napisał(a):
60/4/2 :D

Jak to??

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:06 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
2 Wydechy :P Nic w tym dziwnego :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
2 wydechy by wyglądały troche dziwne :P możesz zrobić 60/4/3 czyli 2 dodatkowe wydechy obok oryginalnego

Cylek rtz miał chyba dzielone okno wydechowe, ale moge sie mylić ;]

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:11 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
MaciejH92 napisał(a):
2 wydechy by wyglądały troche dziwne

Jeżeli bierzemy pod uwagę oryginalną tuleję, przy nowej można robić do woli ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Olo napisał(a):
MaciejH92 napisał(a):
2 wydechy by wyglądały troche dziwne

Jeżeli bierzemy pod uwagę oryginalną tuleję, przy nowej można robić do woli ;]


No to miałem na myśli :) Przy nowej tulei możesz robić, co chcesz :P

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 60CCM SIMSON 4 PLUKI
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 8:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ja jednak bym wolał trzy wydechy...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki
PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 6:41 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 25, 2008 12:00 pm
Posty: 365
Pojazd: Już Kupiony SpeedFight 2 :) Tylko teraz oczekiwanie 2 Tyg ;/
[quote="vander"]Witam ! Mam takie pytanie, mam możliwość zrobienia sobie w cylindrze 60ccm 4 kanały płuczące, lecz nie jestem pewien czy wał niewzmacniany wytrzyma to??? prosze o podpowiedzi czy to robić bo wiem ze daje to niezlego kopa.


Nie lepiej zrobić 70/4 ?

A co do Wału | Kupiłbym s70 z wypełniaczami .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 1:21 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Chwila, chwila... :/
1. Kolega nie pyta, czy lepiej 70/4, tylko czy niewzmacniany wał (który w sumie jest bajką) wytrzyma 60/4.
Jeśli nie ma luzów, lecz ma spory przebieg, to ok, jeszcze trochę pojeździ. Jak ma luzy to lepiej wymień.
2. Masz cylinder DDR, czy jakiś inny? Przypominam, ze "cylinder DDR", to taki cylinder, który był wyprodukowany w byłym DDR. Tłumaczę, bo po obecnych użytkownikach for internetowych można się wszystkiego spodziewać, nie chcąc urazić autora tematu.
3. Tak, lepiej robić 60/4/2, ale trzeba do tego mieć: pieniądze, kawałek żeliwnego walca o odpowiednich wymiarach (lub gotową tuleję), nie małe umiejętności i warunki. Z oryginała nie zrobisz dzielonego okna wydechowego.
MaciejH92 napisał(a):
Cylek rtz miał chyba dzielone okno wydechowe, ale moge sie mylić ;]

Cylindry RZT, których końcówką oznaczeń jest "DA" (Doppel Ausslass czy jakoś tak to się pisze), mają dzielony wydech. Np. cylinder RS702DA - RS (rozrząd sterowany tłokiem) 70 (pojemność w cc) 2 (liczba płuków) DA (dzielone okno wydechowe).
W sprawie wydechu, proponowałbym dwa dodatkowe okienka wydechowe, obok oryginału, tak jak napisał przem578. Ale to byś musiał jeszcze popatrzeć na fotki takich cylindrów, żeby wiedzieć dokładniej o co chodzi.
4. Nie rozumiem ostatniego posta, użytkownika Gabi, eee... Jeśli wał S70 do pojemności 70 cc wzwyż to ok, ale jeśli do 50-60 cc - nie. Inne wyważenie wału.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 5:45 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Ja myslałem zeby kiedys dorobic sobie 2 pluki :D Ale da sie jeszcze chyba 3 :D i wtedy mamy 5 ale gdzie sie go pakuje pojecia nie mam :D

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 4:33 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Wał powinien wytrzymać, ale jak ma jakieś luzy na korbowodzie lepiej oddać do regeneracji. Ja swojego nie oddałem (może złe porównanie bo mam 70ccm) i wał już miał oznaki zmęczenia ale ja go włożyłem teraz żałuje bo się łożysko rozpadło i śmieci z niego (łożyska na korbowodzie) wyleciały no i rozwaliły tłok trochę głowice i porysowały cylek... No więc nie wiem ja mam teraz nauczkę. A więc jak wał ma luzy oddaj do regeneracji a jeśli nie ma luzów to wytrzyma.

3 płuk daje się od ssącego do góry, ale to tylko wtedy jak jest membrana. I wtedy można sobie zrobić 60/5/3 na membranie bez zmiany tuleji.

Tak jak na obrazku
Image

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cylinder 60ccm simson s 51

marktds

5

3925

Śro Paź 03, 2007 5:21 pm

PawelECO Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson S51] Cylinder 60ccm

Marcin92

3

3510

Nie Maj 10, 2009 9:47 am

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów cylinder 60ccm

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 6, 7, 8 ]

boniek1991

114

25188

Wto Wrz 25, 2007 5:26 pm

Scorpio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60ccm do komara

koziel

6

3021

Pią Cze 15, 2007 10:17 pm

Kadziu27 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder 60ccm do Kadeta

LuMeL

1

1586

Wto Paź 02, 2007 10:10 am

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 26 Queries | GZIP : Off ]