Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 12:30 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 2:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 1:40 pm
Posty: 257
Miejscowość: Tomaszów Lub
Pojazd: Gilera GSM 01r
Romet Chart 211 70ccm 89r
romet chart 210 z wózkiem bocznym 89r,
romet komar 2350,
była:
Jawa 50 "kaczka" 78r
Romet motorynka
Romet motorynka pony m3
Romet motorynka m2
Jincheng
Romet ogar 200
siema
przerabiam obrotek ze 125p dolutowuję drugi kondensator chcęsię dowiedzieć po której stronie jest plus a po której minus tego kondensatora na zdjeciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e4 ... c79b0.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank

_________________
http://bikepics.com/members/murzyntl/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 3:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Przecież to jest obojętne - nie jestem super spec w tych sprawach ale tak mi się wydaje. Jak ja przelutowywałem ten kondensator to nie patrzyłem na nic, przylutowałem tak jak mi się go chwyciło i działa wszystko.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 4:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
bez różnicy,to jest kondensator miflexowy, bez polaryzacji . W tym przypadku nie mozesz uzyc kondestora elektrolitycznego z oznaczona biegunowoscia .

---- Połączono -----

bez różnicy,to jest kondensator miflexowy, bez polaryzacji . W tym przypadku nie mozesz uzyc kondestora elektrolitycznego z oznaczona biegunowoscia ,Tzn mozesz uzyc kazdego bez oznaczonej polaryzacji

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 5:09 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 1:40 pm
Posty: 257
Miejscowość: Tomaszów Lub
Pojazd: Gilera GSM 01r
Romet Chart 211 70ccm 89r
romet chart 210 z wózkiem bocznym 89r,
romet komar 2350,
była:
Jawa 50 "kaczka" 78r
Romet motorynka
Romet motorynka pony m3
Romet motorynka m2
Jincheng
Romet ogar 200
kondensator miflexowy to inaczej kondensator polipropylenowy?
<help>

_________________
http://bikepics.com/members/murzyntl/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 4:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
tak,miflex to nazwa zwyczajowa polipropelnowego konda, bo za komuny praktycznie tylko miflex produkowal te kondy ;)

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: gdzie jst "+" a gdzie "-" kondensatora
PostWysłany: Czw Lut 25, 2010 10:01 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
Ja dokłanie nie wiem ale to jest chyba właśnie jakiś kondensator stały a one nie są polaryzowane (jak żarówka czy tak czy tak i tak świeci) ale oprócz pojemności pamiętaj także o napięciu pracy (co najmniej takie jak na orginalnym [lub większe]).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Chart] Problem-"blokujący" się tłok, brak 3. biegu

zuri

7

3809

Pią Gru 10, 2010 11:09 am

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co zrobić żeby Ogar odpalał "z kopa"

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bosek3

19

26258

Nie Kwi 17, 2011 9:50 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. "Pryska"z gaźnika przy dodawaniu gazu.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dyko

32

8971

Czw Maj 22, 2008 9:52 am

dyko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson s51 - silnik "muli" na wysokich obrotach.

mafios01

6

5842

Pon Lip 28, 2008 9:39 pm

Yarabi Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. chart 210 problem z odpalaniem a jak juz odpali to sie"dusi"

dudas

11

3199

Pią Lip 31, 2009 6:41 pm

MVVS Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 21 Queries | GZIP : Off ]