Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 22, 2024 10:28 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Chart] Dwa różne tłoki?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Witam Was :)) Otóż wziąłem się za białego charta (w którym 2 lata temu znikła iskra, poczym znalazłem usterke naprawiłem ale siadło co innego (cewka wyzwalajaca) potem kupilem 5 modułów każdy pochodził max 30minut... Nie wiem czemu ale w drugim charcie kazdy modul chodzil idealnie... Ale w bialym nie, wkońcu przełorzyłem z drugiego charta stary modul i na nim przejechałem [przez 2 lata ten chart tyle przejechal na kolach] UWAGA około 10km :( wypadło/wyłamało sie zabezpieczenie tłoka na szczęscie tłok był miekki i nie porysowało cylindra nic a nic tylko przebiło sie przez tlok :D Dziś po 2 latach kupiłem tłok i pierścienie wraz z podkładką, teraz praktycznie wszystkie czesci w białym są org, i nowe ;] Niestety kupowane z koniecznosci xd Nie orginalny jest tylko tlok, i właśnie sprzedawca zapewniał mnie ze zakupiony tlok jest do charta i mial pudelko tych tlokow... ale jest krotszy, tzn od dolu nie ma takiej grubszej czesci (zaznaczone na zdjeciu) i co myslicie o tym tloku ?
Image

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:44 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 11, 2008 1:23 pm
Posty: 76
Miejscowość: Stawiec / Milicz
Pojazd: Romet Ogar 205 oryginał jak na razie:)
zmierz wysokość od górnej krawędzi sworznia do samej góry tłoka suwmiarką jeśli jest taka sama to możesz śmiało zakładać i oczywiście jeżeli średnica tłoka jest taka sama. Zwróć uwagę ze szczałka na tłoku musi być skierowana do wydechu i żaden zamek nie może wchodzić na kanały.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Własnie sprawdzilem wszystko z wielka dokladnoscia, od sworznia do denka jest rowniutko tak samo, tylko od sworznia do konca plaszcza jest mniej o to co zaznaczylem.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 8:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
czyli tlok powinien byc ten krotszy, wiec cos mi sie nie zgadza xD bo na tym dluzszym tloku dobrzechodzil, oczywiscie nie wiem jak sie sprawuje bo docieram, ale jak na moj maly mozg to wiekszy tlok by nie dzialal w silniku :| bo by walil w wal ;}

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 9:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
człowieku na jednym i drugim będzie dobrze chodził, na krótszym najwyżej może być trochę mocniejszy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 9:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
nie znam sie dlatego pytam.. Troche wkurza mnie ta roznorodnosc czesci..

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 10:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Na tłoku, który ma krótszy płaszcz będzie dłuższy kąt otwarcia okna ssącego, a co z tym idzie dłuższe i większe napełnianie skrzyni korbowej mieszanką. Szczerze to ja w serii nigdy nie odczuwałem różnicy pomiędzy tymi tłokami.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 6:11 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
U mnie była spora różnica między zestawem 38,25mm tłok almot od 023, gaźnik 16n3-4, drugi zestaw 38mm tłok 023 zmodyfikowany na chartowski + bing oryginalny chartowski, różnica ogromna, mimo że cylinder 38,25 miał dużo lepszą gładź.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 6:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
hehe ja w tym pierwszym tloku nic nie modyfikowalem a chodzil normalnie (ale docieram wiec nie wiem co sie dzieje powyzej prekdosci 30km/h..) jutro nagram filmik z pierwszym odpaleniem charta po 2 latach (rok temu przechodzil okolo 10 km..) Czy to mozliwe ze dlatego zabezpieczenie wypadlo mi ? Ze ten tlok byl zly ?

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 7:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A i czasem żeby komuś na myśl nie przyszło piłować nóżki tłoka aby wyrównać go z płaszczem tłoka od 027. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, tłok będzie "krzywo" chodził, jak wiadomo tłok na samym dole płaszcza ma o te setki większą średnicę, jeżeli spiłujemy też płaszcz od strony wydechu to można powiedzieć, że będzie chodził równo tylko luz montażowy się zwiększy, nie wiem dokładnie o ile ale się zwiększy co jest niekorzystne. Można jedynie tak skracać nóżki tłoka - http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C01%5 ... 3-full.jpg" target="_blank

---- Połączono -----

Zabezpieczenie mogło być lipne i wypadło, też tak kiedyś miałem.

To co ty docierasz prędkością 30km/h? <stiupid> Zwykłe mulenie silnika nic więcej, jeszcze bardziej się męczy. Od prędkości mu się nic nie stanie, głównie chodzi o to aby nie przegrzać czyli aby tylko vmaxem nie piłować ile się da.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 8:43 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
yazimoo czyli to że skróciłem nóżki tłoka, mogło być powodem skrzywienia się korbowodu?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 8:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Hmm szczerze to nie wiem, zazwyczaj się nic nie dzieje, najczęstszy powód to przycieranie.

---- Połączono -----

Ale wszystko jest możliwe.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 9:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Mniej wiecej bo mi zginela linka od predkosciomierza, ale silnik przy takiej predkosci mi najlepiej chodzil, tak sobie leciutko sunal ze jak dodalem gazu to nie buczal tylko sie zbieral moze bylo kolo 40 nie wiem

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Śro Lut 10, 2010 7:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Ja właśnie nie dawno kupiłem silnik i poprzeni właściciel zmieniał tłok i pierścienie i właśnie założył od komara i chart był znacznie słabszy bo jak podniosłem koło tylne do góry i na 3 biegu licznik pokazywał tylko 65 jak skróciłem to ok 80


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart dwa rozne tloki ?
PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 9:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Działa :D http://www.youtube.com/watch?v=0Ryr_OSGSS0

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Różne żarówki w przedniej lampie Chart

rafik543211

4

1620

Sob Sie 07, 2010 9:51 am

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Cylinder i tłoki

KaLiSiu

1

1455

Pon Sie 09, 2010 8:49 am

Michał217 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Różne rozmiary przewodów

wojtek

11

4444

Nie Wrz 09, 2007 12:44 pm

galion59 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Różne] Za dużo oleju skutki.

dawid1995

4

2069

Nie Wrz 28, 2008 8:25 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytania o tłoki

ArcWolFF

3

2226

Czw Sty 13, 2011 1:09 pm

Addadko Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 24 Queries | GZIP : Off ]