Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 8:41 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cylinder 60ccm
PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 8:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Mar 18, 2006 3:41 pm
Posty: 14
Miejscowość: Wodzisław Śl
kumpel zamontował do Ogara 200 zestaw tunningowy 60ccm(cylinder, tłok pierścienie) po zamontowaniu motorka niemożna uruchomić tłok ani drgnie ;[ jeśli da stary cylinder to moto chodzi normalnie co może być przyczyną?? prosze o szybką odpowiedź(dodam jeszcze że za ten zestaw dał 70zł) prosze o szybką odpowiedź z góry dzieki


Ostatnio edytowany przez Ostry1990, Pią Gru 15, 2006 11:48 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 8:48 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
uuuu kuple miał to samo najprawdopodobniej pierścien jest żle założony i kantuje niech sprawdzi bo zgibczy zestaw. :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 9:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
no pierscien moze niewpadł na blokade sprawc to a olejem nasmarowałes


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 9:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Właśnie wkładając nowy tłok do nowego cylindra warto nasmarować olejem tłok i cylinder (nie jakoś strasznie grubo).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 04, 2006 12:38 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 1:53 pm
Posty: 62
Miejscowość: Łodygowice
jak można źle pierścień założyć??? przecierz jak nie wskoczy na swoje miejsce to nie wejdzie do cylindra!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 05, 2006 8:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
byś się ździwił :P jak raz zakładałem w romecie to przesunał się pierścień i z zamka wypadł. wepchnąłem na chama i się go ruszyć nie dało :D dopiero potem się kapnąłem co jest nie tak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 06, 2006 11:08 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 21, 2006 11:14 pm
Posty: 4
Miejscowość: Słupsk
na tloku masz narysowana strzalke oznacz on ze ta strzalka musisz do wydechu a poto zeby pierscienie nie wpadly w kanaly

_________________
poprostu ogar


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 08, 2006 8:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Na bank pierścionki.

Jak jakiś pierścień niewejdzie na blokadę to zazwyczaj z lekką siłą można założyć cylinder, ale problem w tym, że przy próbie odpalenia zablokuje się tłok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 10:11 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
mlody9898 napisał(a):
na tloku masz narysowana strzalke oznacz on ze ta strzalka musisz do wydechu a poto zeby pierscienie nie wpadly w kanaly


NIE strzałka ma być do góry tak jest nawet w instrukcji obsługi ogarka :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 8:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Olo, strzałką do wydechu!! <Czytaj>

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 10, 2006 2:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No to świetnie już nigdy nic nie kupuje almotowskiego w instrukcji napisali strzałką do góry! albo im się powaliły instrukcje albo ja nie wiem ale jak sprawdzałem to pierścionki nie wpadają to kanałów.... już nie wiem

[ Dodano: 10 Wrzesień 2006, 15:25 ]
teraz porobiło się jeszcze dziwniej poszedłem do garażu i chciałem zobaczyc jak to będzie wyglądać z odwróconym tłokiem (bo była stzrłka w górę tak jak w instrukcji ale jeszcze nie jeździłem bo robie remont. Obróciłem a tu co?? patrze a jeden z pieścieni a konkretnie jego końce wpadają w kanał ssący!!! U was też tak jest? bo coś czuje że jest nie tak jak ma być...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 10, 2006 6:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
to jest chyba jakiś lewy tłok :/ :/ przecież kurde powszechną prawdą jest że strzałka ma iść do wydechu.. :|

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 10, 2006 6:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
jakas ruska podruba:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 11, 2006 3:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
raczej polska :P no ale dobra jak coś będzie żle to powróce do dawnego ustawienia


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [023] Cylinder od simsona - 60ccm czy 70ccm?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

BlueRider

21

7397

Wto Mar 10, 2009 9:58 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] cylinder 60ccm - powoli wkręca się na obroty

emiloo7

7

3909

Pią Gru 10, 2010 9:37 pm

Wojtek666 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pseudo 60ccm.

dav6030

1

1860

Pią Paź 05, 2012 6:58 pm

pawel1men Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 3szlif czy 60ccm ? [romet]

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

djblack_28

17

5123

Sob Gru 20, 2008 9:41 pm

Yogi56 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Simson] Simson s51 60ccm BRAK MOCY

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

luk333

17

9826

Wto Mar 04, 2008 7:05 am

Pumba Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]