Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem z trzymaniem obrotów
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 8:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 28, 2008 8:20 pm
Posty: 15
Miejscowość: Stanisławów
Jestem nowym użytkownikiem tego fora...Szukałem ale nie udało mi sie znaleść w więc:
kupiłem sobie rometa (nie wiem jaki numer) Jest 3 biegowy z polskim silnikiem(nie jawki)za nie wielkie pieniądze(260zł) .....strasznie przymulał nie trzymał obrotów i wypada drugi bieg do góry....więc wyczyściłem dokładnie gaźnik w benzynie .....dysze przedmuchałem.....odpala....i nie moge ustawi obrotów.POprostu nie chce ich trzymać.....wkręcam nawet całą śrube od obrotów i nic.....próbowałem kręcić śruba od powietrza ale wtedy obroty staja sie strasznei wysokie ...a wdodatku muli sie jak dodam gazu....co z nim jest ?????Pomóżcie bo chciałbym nim normalnie pojeżdzić.....bardzo prosze o odp na te 3 pytanka
z góry dzięx :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 8:58 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
danielmaxer, czyli mogą byc 2 rzeczy. Padnięty kondensator lub\i lewe powietrze.

Może zapłon najpierw poreguluj :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 9:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 28, 2008 8:20 pm
Posty: 15
Miejscowość: Stanisławów
zapłon jest wyregulowany....dzisiaj to robiłem też....a co chodzi z tym lewym powietrzem,....heh


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 9:10 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 10:54 pm
Posty: 1049
Miejscowość: miłoszyce
Pojazd: BMW e36 1,8
Romet Chart 210
Ogar 200
WSK 125 Kos
uszczelnij wszystkie łaczenia naznika ji powinno byc good <piwo>

_________________
BMW - Bawarskie Maszyny Wyścigowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 9:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 28, 2008 8:20 pm
Posty: 15
Miejscowość: Stanisławów
uszcelki sa tam gdzie być powinny...przy pływaku....przy odejściu do cylindra i chyba wsio?
czy gdzieś jeszcze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 9:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 10:54 pm
Posty: 1049
Miejscowość: miłoszyce
Pojazd: BMW e36 1,8
Romet Chart 210
Ogar 200
WSK 125 Kos
uszczelka uszczelka na uszczeli daj silikon i pozadnie skrec

_________________
BMW - Bawarskie Maszyny Wyścigowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 10:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Po pierwsze czy ten temat choćby w najmniejszym stopniu nawiązuje treścią do ogara 200 ? <stiupid>

Czy po odpaleniu motorek mocno dymi, bo wtedy może być pęknięty simmering od strony sprzęgła, stąd ta nieregularna praca. Próbowałeś jak pracuje na innej świecy ?

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 8:14 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Kry19 napisał(a):
Po pierwsze czy ten temat choćby w najmniejszym stopniu nawiązuje treścią do ogara 200 ??

;)
danielmaxer napisał(a):
kupiłem sobie rometa (nie wiem jaki numer) Jest 3 biegowy z polskim silnikiem(nie jawki) za nie wielkie pieniądze(260zł)

;)


Co do obrotów to moze byc kondesnator, Jezeli dajesz manetke na full i gasnie.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 3:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 28, 2008 8:20 pm
Posty: 15
Miejscowość: Stanisławów
zależy czy jest odkręcona śruba od powietrza...
jak przykręcona do końca to:silnik chodzi równo i jest dosyć mocny i obrotów nie trzyma....(po około 5-7 sekundach gaśnie od puszczenia gazu...)
gdy jest trochę odkręcona śruba powietrza to:trzyma obroty na wysokich;nie da sie ich przestawić i sie strasnie muli jak dodam gazu....

romet tak strasznie nie kopci...mały dymek przy tłumiku szybko znikający....

dodam że sprawdziłem kompresje i.....jest dośyć słaba....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 8:09 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
A dokrec srubek powietrza na MAX i reguluj ta od obrotow moze cos pomoze?
i tak jak pisalem sprawdz kondensator ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 12:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 28, 2008 8:20 pm
Posty: 15
Miejscowość: Stanisławów
mam pytanie:
czy pod śrubą od powietrza w gaźniku powinnna byc jakaś uszczelka(gumka czy cos)??
a może pod śrubą od obrotów??
prosze o odp :-) :-) :-)

[ Dodano: 6 Lipiec 2008, 20:53 ]
no odpowiedźcie pleaseeeeeeee
;( ;( ;( ;( ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów problem chart 210 :// brak wysokich obrotow

bzyczek121

13

3604

Czw Sie 19, 2010 8:01 am

bzyczek121 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] mało mocy, problem w utrzymaniu obrotów.

Jano

2

1345

Pon Maj 09, 2011 4:18 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak wysokich obrotów

ascyk36

11

4238

Nie Lip 09, 2006 9:58 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Brak wolnych obrotów

REDSHOT

5

2715

Nie Sie 06, 2006 2:48 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja obrotów jawka.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

o_O

29

6903

Nie Cze 24, 2007 9:41 pm

kamilolo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 100 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 23 Queries | GZIP : Off ]