Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 14, 2024 9:01 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Sob Lip 17, 2010 3:31 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 13, 2009 1:11 pm
Posty: 109
Miejscowość: Bądkowo
Pojazd: Romet Kadet , Kingway Coliber Classic ;)
Siema!
Mam do Was pytanie, a mianowicie :
Czy niższy tłok wpłynie na pracę silnika, zużycie ?
Znalazłem taki w garażu i przychodzę z tym do Was :D
Image

Będzie takie coś pracować ?

_________________
Trzeba ciąć metal i krzesać iskry :D

Urwis -> Project In Progress <-


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Sob Lip 17, 2010 6:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Porównaj wysokość otworu na sworzeń jeśli jest taka sama to na wyższym tłoku bedzie większa kompresja na niższym mniejsza a jeśli są rózne wysokosci to na niższym teoretycznie zuzyje sie wolniej poniewaz bedzie mniejsza powierzchnia tarcia

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Nie Lip 18, 2010 8:33 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Jeżeli otwór na sworzeń będzie ok to dawaj śmiało. Srednica oczywiście też lokurva


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Nie Lip 18, 2010 12:11 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 13, 2009 1:11 pm
Posty: 109
Miejscowość: Bądkowo
Pojazd: Romet Kadet , Kingway Coliber Classic ;)
Otwór na sworzeń jest ok, średnica też :D

_________________
Trzeba ciąć metal i krzesać iskry :D

Urwis -> Project In Progress <-


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Pon Lip 19, 2010 11:07 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Pewnie jest to tłok od charta. Jak założysz do kadeta to nie wiem czy nie bd go zalewać. :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Śro Lip 21, 2010 5:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ludzie co wy kur... piszecie lokurva Już na oko widać, że to te same tłoki tylko długością płaszcza się różnią, co wy tu w ogóle piszecie o zużyciu albo o kompresji, nic to nie ma do rzeczy. Na tłoku z krótszym płaszczem będzie większe napełnianie skrzyni korbowej mieszanką gdyż wydłuży się czas otwarcia okna ssącego. Nawet tego nie odczujesz i nie ma mowy o żadnym zalewaniu - tzn. ja takich drobnostek nie odczuwam, dla mnie nigdy nie było różnicy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Śro Lip 21, 2010 10:24 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
O zużyciu napisałem bo sie pytał lokurva
a co do tego napełniania to zależy od miejsca w którym jest otwor na sworzen bo jak bedzie wyzej to na jedno wyjdzie

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Śro Lip 21, 2010 12:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jakby od denka do osi sworznia była różnica to nie dałoby się go zamontować bo albo by wychodził tłok ponad tuleje albo w ogóle by do końca nie dochodził :D Znam te tłoki i od razu moge powiedzieć sworzeń jest tak samo, różnią się tylko tym, że jeden ma krótszy płaszcz i na tym tłoku jest większe napełnianie skrzyni korbowej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niższy tłok [romet]
PostWysłany: Śro Lip 21, 2010 10:27 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Dobrze Józek mówi.

Żadna kompresja i zużycie.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tłok Romet 50-T-1

shark141

10

3402

Wto Cze 03, 2008 6:18 pm

shark141 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet] Silnik kwadratowy + tłok z jawki ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

peres_16

25

7279

Nie Sie 30, 2009 9:47 pm

mikaogar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Chart tłok,ktoiry to szlif?

Jasio125

1

1618

Pią Sie 06, 2010 3:51 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet komar- w jakiej pozycji tłok

crossowiec

2

2086

Pią Lis 23, 2012 7:10 pm

crossowiec Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Chart] Problem-"blokujący" się tłok, brak 3. biegu

zuri

7

3807

Pią Gru 10, 2010 11:09 am

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 25 Queries | GZIP : Off ]