Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 5:23 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Uszczelka
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:00 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sty 28, 2007 7:57 pm
Posty: 77
Miejscowość: Mrozy
Czy między karterami wystarczy zrobić uszczelkę z siliconu czy dawać jeszcze tą papierową?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Uszczelka z tektury i hermetyk lub silikon.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:06 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Hermetyku nie polecam :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
czerwony silikon rządzi :P tylko tego używa się to silników :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:26 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sty 28, 2007 7:57 pm
Posty: 77
Miejscowość: Mrozy
A co mam zrobić żeby nie miał wycieków z kopniaka? Ile musi być minimum oleju w silniku?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 6:13 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Olo napisał(a):
czerwony silikon rządzi
Ja mam czarny :D
kamilkudlak napisał(a):
A co mam zrobić żeby nie miał wycieków z kopniaka? Ile musi być minimum oleju w silniku?
Jeżeli cieknie Tobie olej z kopniaka to masz już zużyty oring przy pałku od kopniaka. Olej powinien być nalany do momentu aż z dziury po odkręceniu śruby poziomu oleju z lewej strony pojawił się olej...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 6:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Sty 31, 2007 6:48 pm
Posty: 29
Miejscowość: Tarnowskie Gory
SILIKON to najlepsza uszczelka według mnie. Jak remontowałem silnik w romeciku to uszczelkę po czasie ch... strzelił i ciekło delikatnie a na silikonie śmigałem 2 sezony i nic potem sprzedałem motor:) w ogarku mam wszystko na silikonie zamiast uszczelek i śmiga super


Ostatnio edytowany przez molesta, Sob Lut 17, 2007 8:32 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 8:19 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Magnum 200 napisał(a):
Olo napisał/a:
czerwony silikon rządzi
Ja mam czarny


wow co to za silikon?? na jakie temperatury ma odporność??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 11:09 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
podobno siwy silikon tez jest dobry

_________________
Motórzyści! Jednoczmy się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 3:10 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
molesta napisał(a):
SILIKON to najlepsza uszczelka według mnie. Jak remontowałem silnik w romeciku to uszczelkę po czasie ch... strzelił i ciekło delikatnie a na silikonie śmigałem 2 sezony i nic potem sprzedałem motor:) w ogarku mam wszystko na silikonie zamiast uszczelek i śmiga super
Jak składałeś silnik na uszczelkach bez posmarowania silikonem to tak jest :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 5:30 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Dużo zależy także od samych uszczelek. Jak składali silniki w fabryce hohoho lat temu to dawali inne uszczelki bez silikonu i nie ciekło :P teraz jakieś lipne wycinają dzieciom z bloku rysunkowego i myślą że będzie trzymać :D


Ostatnio edytowany przez Olo, Sob Lut 17, 2007 9:03 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 7:45 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Gru 26, 2006 11:20 pm
Posty: 155
Miejscowość: Poznań
A ja mam na samych uszczelkach i jest <spoko>

_________________
JAWA 350TS ZAKUPIONA :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 7:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Można składać na samych uszczelkach jak i na samym silikonie. Wszystkie wycieki przeważnie biorą się z nierównego dolegania połówek, przeważnie spowodowane jest to nieumiejętnym rozpoławianiem np. wkładanie i rozpychanie połówek wkrętakiem. Osobiście stosuje komplet nowych uszczelek+silikon. Ale silnik z Simsona miałem na papierowej uszczelce i nie było wycieków. A tak na marginesie powiem ze oryginalnie w ETZ 150 nie stosowano uszczelek między połówki silnika tylko jakiś środek na zasadzie Hermrtyka.

Silikon nie ważne czy jest czarny czy czerwony a nawet różowy ważnie alby w instrukcji było napisane, że jest odporny na wysoką temperaturę. Osobiście widziałem złożony silnika na białym <wow> ale to już lekka przesada

Olo napisał(a):
ak składali silniki w fabryce hohoho lat temu to dawali inne uszczelki bez silikonu i nie ciekło


Oryginalnie uszczelki były bakelitowe czy jakoś tak, ale połówki były obrabiane z wysoką dokładnością i równie dobrze można by złożyć bez uszczelki i też by było.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 8:54 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Taaaa, ale czarny silikon sie tak w oczy nie rzuca jak czerwony :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 9:06 pm 
simson_s51 napisał(a):
Osobiście widziałem złożony silnika na białym <wow> ale to już lekka przesada


Czemu przesada? Kumpel składał na białym i nie ma żadnych wycieków, czy też nic podobnego.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów uszczelka

janek992

3

1780

Czw Mar 22, 2007 7:41 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Uszczelka

King109

12

2897

Śro Cze 18, 2008 12:58 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] uszczelka

arrrtur

7

2224

Pon Maj 18, 2009 8:46 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Uszczelka pod głowicą

Zibik

5

2285

Nie Sie 06, 2006 5:31 pm

pablo990 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów uszczelka pod glowica

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

janek992

40

9638

Pią Cze 15, 2007 1:45 pm

Kresek25 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 22 Queries | GZIP : Off ]