Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 5:38 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Chart - prędkość maksymalna.
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 11:15 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
Witam.
Dziś naprawiłem i założyłem licznik do mojego charta. To pierwszy licznik w tym moto od kiedy go posiadam. Silnik po generalce. Założyłem dzis ten licznik, przykreciłem linkę. Silnik był zimny, odpaliłem... 1, 2, 3 i już licznik się zamknął (60 km/h) i jeszcze lekko przyspieszał. Zadowolony wynikiem jade sobie leśną drogą, z prędkością około 40 km\h. Wyjeżdzam na asfalt (to od próby prędkości już jakies 3 km) no i chciałem zobaczyc ile wyciągnie w stanie ciepłym. Tragedia - 50 km/h. Daje gazu a on dochodzi do 50 i się dusi, tak dziwnie buczy. Wskazówka jakby przyklejona, nie przekracza 50km\h. Wolno sie rozpędza.

Już przedtem podejzewalem, ze chart jak sie rozgrzeje to slabiej "ciągnie", no ale ten wynik to dla mnie szok. W czym wina? Moze zbyt duzo paliwa w mieszance regulowanej w gazniku? Może świeca?

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 11:37 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
swieca gaznik filtr powietrza? tlok??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 12:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
A masz świecę F100, czy jaka?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 1:40 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
tak, mam iskre f-100.
próbowałem dziś na różnych świecach i nic.

a może to problem uszkodzonego modułu zapłonowego? Bo przed remontem było bardzo podobnie, tyle, że nie miałem licznika to nie wiem ile wyciągał. Wiem tylko, że gdy sie nagrzal był słaby :(

przed remontem również podejrzewałem, że może być to puchnący tłok. Ale raczej odpada, bo stary cylinder nie miał ani jednej rysy... a wydaje mi sie ze przy puchnięciu powinien tłok rysować gładź cylindra.

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 4:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wina modułu na 100% to nie jest.

A to, że puchnie tłok, nie znaczy, że ma porysować gładź cylindra... A cylinder i tłok masz oryginał czy 55?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 4:59 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
Właśnie mam oryginał, nie ten pseudo tuning.
przed remontem też tak było, i to zawsze. Mimo ze przed remontem śmigałem na jakichs 4 różnych tłokach, to zawsze to samo. Także puchnący tłok można wykluczyć. Poza tym jak się nagrzeje chodzi wszystko luźno, bez zmian, a jak puchnie to po nagrzaniu nawet ciezko jest kopać.

jakie propozycje?

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 7:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jest kilka możliwości:
- Gaźnik źle wyregulowany
- Zła świeca (nie wiem czemu ale mi najlepiej jeździ na F75)
- Tłok (ja miałem taki przypadek, że jak jest ten rowek na pierścień to miałem lekko uwalony i mi kompresja uciekała, jak całkiem zimny to przez chwile nawet jako tako szedł, ale jak sie rozgrzał to tragedia poprostu.

EDIT: Oj sorki nie przeczytałem dokładnie twojego posta

jacek_44 napisał(a):
Mimo ze przed remontem śmigałem na jakichs 4 różnych tłokach, to zawsze to samo.


Czyli z tym tłokiem co napisałem to można wykluczyć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 8:48 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
Tak sobie właśnie siedzę i dumam przy kawce, że może wina nie leży po stronie silnika tylko np kół? Co myślicie o takiej możliwości, że np łożysko po rozgrzaniu przyciera i hamuje prace silnika?

a jeśli nie to, to może coś w elektryce?

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Elektrykę zostaw w spokoju...


W takim razie próbuj regulować zapłon, wymienić świecę... Spróbuj wyregulować gaźnik na ciepłym - jak masz binga, to daj mu więcej mieszanki (na iglicy)... Jak nie będzie mulił, to wiadomo, że gaźnik ma winę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 3:20 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
gaznik to 14mc, wiec iglicy nie wyreguluje :/

a moze lozysko w kole sie przyciera? sprobuje potem, jak sie wypogodzi, rozgrzeje, zatrzymam sie i pokrece kolem.

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 9:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Przeczytałem twój problem jeszcze raz i natknołem się na:


jacek_44 napisał(a):
Daje gazu a on dochodzi do 50 i się dusi, tak dziwnie buczy.



Z tego zdania wyciągam wniosek, iż gaźnik ma winę... Jak dostaje za mało albo za dużo paliwa, to tak robi...


A pływak jest cały? Nie ma w nim żadnej dziury? Nigdzie nie jest pęknięty? Nic nie "lata" w środku?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 11:55 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
czasem lubi się poblokować ta część którą dopycha pływak (taki wałeczek, zaostrzony w jednym końcu). No i na dotarcie dałem troche wieksza ilosc benzyny... Ale przed remontem bylo to samo, na innym gaźniku :(

sam juz nie wiem.

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 08, 2007 8:19 pm
Posty: 244
Miejscowość: gdansk
jacek_44 napisał(a):
czasem lubi się poblokować ta część którą dopycha pływak (taki wałeczek, zaostrzony w jednym końcu). No i na dotarcie dałem troche wieksza ilosc benzyny... Ale przed remontem bylo to samo, na innym gaźniku :(

sam juz nie wiem.


na dotarciu daje sie wiecej oleju a nie benzyny;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
jacek_44, mówiłeś że robiłeś kapitalny a wogule go dotarłeś i ile kilometrów

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 2:30 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
Wiem, że na dotarciu leje sie wiecej oleju... ale na pewno nie wiecej oleju niz benzyny!


tak, oczywiscie ze go dotarłem. Docierałem prawidłowo przez 600km. Nie katuję go, ale slyszalem, ze jak jest chlodno, to mozna na chwile odkrecic gaz do oporu i trochę przycisnąc nawet na dotarciu.

Sam juz naprawde nie wiem, przed remontem dokladnie to samo...

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205] Mała prędkość maksymalna

pioetek

7

2390

Śro Lip 08, 2009 3:38 pm

Rafcio780 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205][019] Mała predkosć maksymalna

qunsh

12

4206

Pon Paź 12, 2009 10:26 am

wasil0915 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów za mała prędkosc nsr 125

mlody336

5

3099

Sob Paź 06, 2007 7:00 pm

K@ziu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Małe prędkość max.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

lykus1

23

7016

Czw Lip 10, 2008 5:08 pm

SzymonK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet komar]słaba predkosc.

Bo ja jestem Alex

4

1482

Pią Lip 31, 2009 10:47 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 22 Queries | GZIP : Off ]