Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 12:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: instalacja 12V problem
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 2:21 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
mam pewien problem. wykonalem instalacje na 12V z przewinietymi cewkami. I sprawa wyglada nastepujaco. na niskich obrotach mam 10v na wysokich i do 18v, ale jak jade i mam wlaczone swiatła to nie mam ładowania akumulatora (żarówka 15W i 5W) a na dodatek akumulator bardzo szybko traci prąd po godzinie jazdy zdycha. jak światła są wyłączone to jest wszystko ok. dodam jeszcze ze mam moduł, kupiony od mechanik32 z allegro z czujnikiem fotooptycznym. kierunkowskazów nie mam. moje pytanie jest takie co mam zrobic i dlaczego tak sie dzieje?? czy moge zrobic ladowanie z 2 cewek a jedna dac tylko na swiatla?? obecnie mam tak ze 3 cewki sa polaczone z mostkami i potem jeden kabel + (rozdziela sie na swiatla i aku) drugi kabel - !!!

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 3:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
sumarek, hmm jedynym wejsciem światła z akumulatora ale ile by trzymał to nie wiem.

Wtedy byś miał tylko ładowanie porządne i akumulator nie powinien padać musisz pokombinować.

Nie wiem czy z 2 cewek uzyskasz 12v ;/

Na większych obrotach zawsze wyższe jest ale mierzy się na wyłączonych światłach w tym wypadku i na wolnych obrotach powinien mieć to 12v ;/

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:09 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
ale u mnie kazda cewka z osobna daje 10V na wolnych i do 18V na wysokich

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:10 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
A teraz masz ładowanie z jednej??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 6:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
teraz mam instalacje zrobiona wedlug schematu aritzza tylko bez kierunków. prąd z 3 cewek po wyprostowaniu rozdzielony jest na światła i akumulator.

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 8:33 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Kurde dziwne... Ja ogólnie nie jestem zwolennikiem instalacji z przewijanymi cewkami.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 9:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Może za mało W wytwarza cewka? Jak przewijałeś (typ drutu itd.)

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 9:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
A sprawdzałes czy po dodaniu gazu rośnie napięcie na aku??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 1:15 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
nie sprawdzałem napięcia. przewinąłem cewki drutem 0,7 200 zwoi. Ostatnio miałem tak że jechałem, na wysokich obrotach z włączonymi światłami, ale niestety zatrzymały mnie światła i motor zgasł i nie moglem go odpalic. sprawdzilem swiece paliwo itd i okazało się że to zdechł akumulator. no to wyłączyłem światła rozpędziłem się mocno wrzuciłem jedynkę no i zapalił, i mogłem jechać oczywiście dosyć szybko żeby trzymać obroty. mogłem nawet włączyć światła i moto nie gasł. czyli niby wszystko jest ok, ale czemu nie ładuje się aku jak są światła?? :(

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 3:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
sumarek, w simsonie jest rozdzielenie na światła dopiero po tyrystorze a ty masz przed regulatorem napięcia czy tam mostkiem gertza ? Powinno być po regulatorze z kabla ładowania rozdzielone na światła i akumulator chyba nie chce nikogo w błąd wprowadzić poprawcie jak coś :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 5:58 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
ale ja nie mam regulatora!!!

mam taka instalacje z tego schematu
http://www.przecinak.republika.pl/bateryjka.htm

cewki przewinięte tak jak już pisłame wcześniej i brak kierunkowskazów

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 8:19 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
sumarek, zmierz jakie napięcie idzie na akumulator na wolnych obrotach bez świateł bo jak będzie blisko 12V to można by światła z akumulatora zrobić ale to nie wygodne padnie aku nie masz nic ;/

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 1:30 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Pumba92 napisał(a):
jak będzie blisko 12V to można by światła z akumulatora zrobić ale to nie wygodne padnie aku nie masz nic
Jak będzie ładowanie, a światła beda pobierać mało mocy to dlaczego ma nie być ładowania?? Ja mam światła z aku i sie nie rozładowuje.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 4:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Magnum 200, acha czyli dobrze się sprawuje no to polecamy przeróbkę takową :D

Chodziło mi że naprzykład jak będzie stałtroche motorek to bez akumulatora można sobie palcem w piasku pogrzebać xD Chyba że będziesz kopał aż ci się naładuje <lol>

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 6:33 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Tylko ja nie mam przewijanych cewek i mam regulator więc nie wiem jak to będzie w instalacji Artizza... :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. problem z instalacją

misio127

9

3456

Pią Mar 30, 2007 10:32 pm

misio127 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z instalacją

Radex96

7

2339

Nie Sty 15, 2012 7:13 pm

Radex96 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. problem z simsonem SR50 instalacja 12 V

izamoto

7

2590

Pią Lip 27, 2007 6:40 am

izamoto Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] Nowa instalacja i problem

yazimoo

1

3501

Czw Lip 24, 2008 7:37 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Motorynka] Problem z instalacja i silnikiem

siwy_1992

8

3017

Sob Paź 04, 2008 7:14 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 22 Queries | GZIP : Off ]