Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 01, 2024 1:52 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tłok na 3 pierścienie
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 8:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Witam, udało mi się zdobyć oryginalny tłok z prl-u na 3 pierścienie chce do niego założyć 2 ale nie wiem czy ogar nie straci na mocy, bo gdzieś czytałem że teoretycznie powinien stracić a jak okaże się w praktyce??

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:35 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Moim zdaniem załóż 2, bo jak są nowe to na pewno kompresja bedzie dobra a ten trzeci tylko opór bedzie stawiał. Tylko nie wiem czy można do trójki założyć dwa ale chyba tak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Raczej nie powinno się tak robić bo mieszanka z komory korbowej będzie uciekać rowkiem trzeciego pierścienia do okna wydechowego.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
A gdyby założyć pierścienie na pierwszy rowek od góry i na ostatni ??

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
To i tak nic nie da jak już koniecznie chcesz mieć dwa pierścienie to musisz wypełnić ten rowek. Jeśli ci tak bardzo nie zależy na mocy to możesz złożyć normalnie tylko dwa pierścienie bo nie wydaje mi się, że będzie jakaś duża różnica w mocy ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:00 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Cytuj:
Tylko nie wiem czy można do trójki założyć dwa ale chyba tak
Nie wiesz, nie pisz...


Jak juz zakładac to 3 pierścnie. Tarcie nie będzie duzo większe...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 10:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Czyli na jedno wyjdzie :) Prosze żeby jeszcze ktoś sie wypowiedział :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 11:11 pm 
Ja polecam 2p i do wysokoobrotowego silnika nie ma sensu innego .

womax,

Musisz mieć na 2p bo ten 3 przechodzi przez okno ssące . A więsz że na schemacie Sałka musi mieć ono 30,5 mm


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 3:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Więc najlepiej założyć 2p i nie mieć problemów


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 6:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
czyli zakładać 2 pierścienie na tłok 3p ??

[ Dodano: 26 Marzec 2008, 17:50 ]
ps.nie kupie tego polskiego gówna na 2pierscienie bo udało mi się zdobyć tłok z prlu tylko na 3p

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 7:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Jak masz tylko taki na 3p to zakładaj tak jak wyżej mówili 3 pierścienie, ale lepiej załatwić czeski tłok 2p


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
Wydaje mi sie, że możesz założyc dwa pierścienie i będzie jechac. Ja mam do mojego też tłok na trzy pierścienie, ale i po remoncie postanawiam, ze założe trzy pierścienie, ale sam jeszcze nie wiem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 2:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Po to sa trzy pierścienie zeby je założyć, i powinno sie założyć 3.to tak jakby przy silniku 16v założyć 8 zaworów...wszystko ma swoje miejsce...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 3:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
jak już kupiłeś ten 3p to załóż też 3 pierścionki... Jawa 50 chyba miała tak oryginalnie. Po co ci kombinować po te on ma 3 rowki żeby tam 3p założyć to podobno daje lepszą kompresję a na pewno poprawia szczelność. Ja też zakładałem 3p i wszystko było dobrze, może się osiągi nie poprawiły ale przynajmniej komora spalania była szczelniejsza.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 7:50 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
hmmm ja jeździłem i teraz jeżdżę bez jednego pierścionka i jakoś to chodzi, w osiągach różnicy nie widzę ale w spalaniu chyba tak... chociaż nie jestem pewien.
Ja nie założyłem 3 bo w jawce to jest jakaś parodia... okno ssące jest org strasznie wielkie i na pewno przekracza dopuszczalne wymiary... więc po co zakładać coś co się z założenia ma zniszczyć?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [019] Cylinder, tłok i pierścienie

arrrtur

6

2310

Śro Maj 20, 2009 2:43 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak założyć pierścienie na tłok ?

kret16

4

6909

Nie Paź 04, 2009 7:35 pm

Matej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Docieranie silnika 4T po wymianie: cylinder+tłok+pierścienie

truchcyk

9

12473

Wto Paź 13, 2009 6:19 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Pierscienie 2/3

BEBAK

1

1720

Pią Lis 23, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pierscienie :|

blocki_wsw

7

2525

Wto Sie 12, 2008 8:21 pm

blocki_wsw Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 24 Queries | GZIP : Off ]