Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 5:32 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 4:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 3:04 pm
Posty: 640
Miejscowość: Łódź
Pojazd: Romet Chart 210:
Olo, Jeżeli uważasz, że Ogar jest lepszy od Charta to powiedz w takim razie dlaczego nie zmodyfikowali (chodzi o zakład Romet) Ogara do poziomu Charta tylko zrobili nową konstrukcję?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 4:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
BO firma ROMET nie produkowąła ich w takich ilościach jak wszystkie Romety Chart ma juz wbudowane wszystkie bajerki dopasowane a jak chcesz zrobic z ogara charta to gwarantuje ze pojdzie to po portfelu. Widze że dlla was się liczy moc i szybkośc wole Charta niż wieśniackiego orginalnego ogara Bez obrazy dla innych z mojej strony tylko ja tak mysle


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 4:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Bo jest ich mniej niż ogarów i komarów zobacz ile lat trwała produkcja....
Olo, zobacz na konstrukcje silnika bo gadasz jak byś nigdy nie widział co w nim jest...

To tak jak byś twierdził że Chart jest lepszy od sima, założe silnilnik z sima tylne zawiszenie, instalke i będzie lepszy od sima

Szkoda słów.....

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 4:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Simson każdy chwali to co ma ale nie umi pogodzic się z prawdą a prawda jest taka że Chart jest lepszy od ogara chocby pod względem tłumika bo napewno jest lepszy niż Ogarowski Chart ma zawieszenie z tłumieniem olejowym a ogar co? zwykłe na sprezynach które ma bardzo mały skok

Podro dla tych co myslą że Ogar jest lepszy niż Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 4:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 3:04 pm
Posty: 640
Miejscowość: Łódź
Pojazd: Romet Chart 210:
Kamyk napisał(a):
Widze że dlla was się liczy moc i szybkośc wole Charta niż wieśniackiego orginalnego ogara Bez obrazy dla innych z mojej strony tylko ja tak mysle


Podjedź trochę wyżej i zobacz mój post... Jednak nie tylko ty tak myślisz...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 7:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
1. Mówimy o Ogar 200 vs Chart 210, a nie Ogar 200 TUNING vs Chart...
2. Ogar 200 był zbudowany na bazie 50-T-1 (takim nawet jeździł mój tato :D). Rama, zawieszenie koła (no nie wiem czy 50-T-1 miały 19 czy 17...). Silnik- konstrukcja czeska lat 70. Ekonomika- wg. bardzo toksyczny (chodzi o spalanie). Lampy... bez komentarza...

I teraz chart.

Nowa konstrukcja. Zawieszenie nowe olejowe. Koła 17" z większymi bębnami hamulcowymi. Moc seryjna nie do porównania z ogarem... Spalanie max 3l na full gaz i przy 65km/h. Ułatwiona regulacja. Lampy duże z żarówką 25W z przodu 21/5w z tyłu i 21w na kieruniki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 8:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
=XawiD= napisał(a):
Nowa konstrukcja. Zawieszenie nowe olejowe. Koła 17" z większymi bębnami hamulcowymi. Moc seryjna nie do porównania z ogarem... Spalanie max 3l na full gaz i przy 65km/h. Ułatwiona regulacja. Lampy duże z żarówką 25W z przodu 21/5w z tyłu i 21w na kieruniki.


Teraz ja: Konstrukcja 2003, uzywne olejowe zawieszenie, przedni hamulec tarczowy, moc mocy nie równa liczy się też masa itp ( niech bedzie że idą po równo), spalanie max 3,5(ogar ma większe obroty), brak zabawy z gaźnikem (ustawiania mieszanki), ja mam światła i sa wystarczające = cena za ile kupiłbym charta:P



Każdy chwali to co ma, ja tez w sumei niewiedziałem, ze kupując ogara za 50zł takie coś wyjdzie za grubo ponad 1000zł:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 8:41 pm 
miki1002 napisał(a):
kupując ogara za 50zł


Tak, Ogara można kupić za 50 zł i zrobić mu tuning i bije Charta na głowę :D


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 08, 2006 9:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Dawideq napisał(a):
zrobić mu tuning

W Charcie też można zrobić tuning,a my mówimy o fabryce.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 5:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 5:21 pm
Posty: 10
Miejscowość: RzeszÃłw
Sorki, że od świeżę ten temat trochę, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać...
Patrząc na niektóre wypowiedzi, sądzę że osoby które je pisały nie mają pojęcia O Chartach.
Pisząc, że Ogar jest lepszy nie macie racji.
Ogar:
- Słaba rama powoduje słabą stabilność.
- Tandetne zawieszenie przednie przy jeździe po dziurach nie wie jak ma się zachować... ONO NIE PRACUJE !!!
- silnik słabszy niż w Charcie nie rozpędzi Ogara do 70km/h (jak to niektórzy pisali)
- mniejsze koła mimo, że niewiele dają o sobie znać na dołkach i nierównościach
Chart:
- Dużo nowsza konstrukcja i lepsze wyposażenie pozwalają na bardzo przyjemną jazdę.
- Rama w przeciwieństwie do Ogara dużo bardziej stabilna
- zawieszenie przednie... Jak na polski motorower to rewelacja. Zawieszenie z tłumieniem hydraulicznym, i o skoku 140mm świetnie zachowuje się na nierównościach i powoduję że mamy lepsze panowanie nad motorkiem, niż w przypadku Ogara.
- silnik nowszy i mocniejszy pozwala na całkiem przyzwoite przemieszczanie się w mieście. Jak na taki mały silniczek jest całkiem dynamiczny. Przy dobrych ustawieniach oryginalny Chart pojedzie 65km/h nawet pod wiatr.
- również kierunkowskazy są bardzo przydatne jeśli chodzi o jazdę po mieście.

Co tu dużo gadać.... CHART był, jest i będzie lepszy i nie da się tego ukryć... !!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 6:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Terezjusz-Święta racja :).Najbardziej w Charcie podoba mi się ten zapłon (moduł)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 6:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 5:21 pm
Posty: 10
Miejscowość: RzeszÃłw
Ooo... jakoś pominołem to. Ale co tu gadać. Mało awaryjny zapłon, w którym nie trzeba się długo bawić w jego ustawienie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 6:36 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Przecież wiadomo że każdy broni swego nie :P Ja akurat nie twierdze że Ogar jest lepszy od Charta, ale według mnie (nie każdy musi sie z tym zgadzać) Chart jest gorszy od Sima. Miałem okazje jeździć i Chartem i Simem i przy kupnie napewno kupiłbym Sima ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 7:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 5:21 pm
Posty: 10
Miejscowość: RzeszÃłw
W jakim sensie jest gorszy? Jeśli chodzi o ramę to żaden z motorków nie jest lepszy. Chart jest lżejszy od simka o 8kg więc i łatwiej jest nim operować w ciasnych zakamarkach, a co za tym idzie słabszy silniczek Charta może łątwiej ciągnąc motorek, co prawie się wyrówna jeśli chodzi o porównanie do simka (chodzi mi o porównanie mocy do masy)... Wiadomo simek jest lepszy ale naprawdę tylko niewiele, bo nie od teraz wiadomo, że niemcy robili i rąbią dobre motorki... Ale jeśli chodzi o czas produkcji i przeznaczenie obu motorków, to Chart jest równie dobry jak simek i jest dla niego godnym przeciwnikem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 7:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
I Chart i Ogar mają 17 calowe koła. Nie będę z Tobą polemizował, bo mi się nie chce. Każdy ciągnie w swoją stronę i tyle.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 200 czy Chart 210

kris0077

12

3683

Pią Lip 28, 2006 8:59 pm

ssatan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. co lepsze ogar 200 czy chart

wolny1994

3

2522

Pią Gru 21, 2007 5:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200-zawieszenie chart

Naveintre

12

3621

Czw Lip 07, 2011 7:44 pm

tombo22 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart/ogar/moze cos innego ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Kamis

20

5499

Sob Cze 23, 2007 1:18 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Róznica w awaryjności chart, ogar 200

xagamusa

12

4054

Wto Cze 28, 2011 10:34 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.129s | 20 Queries | GZIP : Off ]