Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 16, 2025 10:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 10, 2006 9:14 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ogar nie jest prawie jak motorower bo to jest motorower


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 1:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
Nie chce nikogo obrazić ale chart kojaży mi sie z motorowerem dla tych którzy sie nie znają.
Na pierwszy rzut oka jest lepszy moc, prędkość... Ale jednak...
Chart ma tylko 3KM (i na tyle był zaplanowany) a ogar po oddławieniu (tak jak silnik był zaplanowany) 3,5KM i wcale nie zmniejsza to jego żywotności. Ogara można ztuningować zeby miał 4,5KM a w charcie tuningiem bedzie 3,5 KM.
Chart jest dla tych co cenią wygodę i nie lubią nic robic przy motorach tylko jeżdzic i jeżdzic.
Ogara można tuningować i zamontować mu takie żeczy jak kierunkowskazy, zamykane schowki...

OGAR JEST LEPSZY

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 2:40 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
właśnie, to co można dorobić w osprzęcie ogarka nie można zrobić w silniku charta tzn. mogę dać kirunki aku itd. (nawet lepsze niż w charcie) a w silniku charta nie zrobisz nic poważniejszego co by podniosło moc chociaż o 1 KM <hahaha> . a co do zebatki to kto powiedział że nie można zamontować mniejszej?? fakt że przysp. będzie mniejsze ale prędkość większa. Mówiąc krótko dla mnie chart to jak ogar 205 tylko po przeróbkach i dodatkach. ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 6:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Michal200, widać że mało miałeś do czynienia z chartem. Przecież takie rzeczy jak kiery są tam seryjne dodatkowo masz zamek w schowku blokada kierownicy (nie wszystkie) zawieszenie olejowe itd. Charta też można przerobić że simki będą wymiękać i nie ma ściśle określonej granicy uzyskanej mocy z silnik czyli z charta można zrobić też 4,5km ale to zależy od właściciela. A jak jest z zawieszeniem jeżeli w ogarku jest dobre to czemu do ogarka 200 zakłada się widelec teleskopowy z Chata...
Ja też kiedyś myślałem o charcie ale nie miałem tyle kasy ale gdy kupi się ogara założy się do ogara AQ kiery stop itd to wyjdzie na jedno ale dodatkowo ma się komfort z jazdy.
Piszecie sie różne historie ale kto jeżdził Chartem CISZA

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 7:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Przecierz przy charcie możesz zrobić co tylko chcesz na przykład kiery dajesz akusia wszystko idzie ! moim zdaniem Chart jest lepszy od ogara ale to kwestia gustu ! Tak jak mówiono po dobrym tuningu Simki będą miękły zależy co mu powstawiasz oczywiście jakie części

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 27, 2006 2:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No to ja się wypowiem też po stronie Charta ale nie dlatego że mam ale dlatego że jeździłem na ogarze i na Charcie.

1. Wyższa pozycja za kierownicą.
2. Wyższy komfort jazdy (lepiej się skręca i wogule).
3. Dodatkowe zabezpieczenia tj. blokada kierownicy, zamek w deklu od strony modułu.
4. Mniejsze spalanie ok. 2L/100km (takie spalanie ja mam)
5. Można też dowolnie tuningować.
6. Zapłon ma elektroniczny.

No a do jego minusów można zaliczyć plastikowe błotniki, które pękają :(

No ale oczywiście jak dbasz tak masz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 27, 2006 5:54 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Cze 22, 2006 9:03 pm
Posty: 6
Miejscowość: W-wa
Kseon napisał(a):
Każdy chwali to co ma...
ja mam jedno i drugie i mam tego pecha że trafiłem na psującego się ogara co przeważa na stronę niezawodnego chart...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 27, 2006 7:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Szczerze mówiąc to ja miałem pare Jawek i jednego ogara i z przykrością stwierdzam że silniki Jawy sie walą :/ to znaczy mi coś ciągle z zapłonem sie robiło że iskry nie miał:/ z każdym z kim bym gadał przyznaje mi racje :)[/scroll]

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 27, 2006 9:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
to ja Ci nie przyznam racji :] :]
u mnie NIC się nie dzieje!! znasz takie powiedzenie "jak dbasz tak masz" ?? no to się zastosuj... ja na Ogara nie narzekam...

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 2:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Niestety ja dbam o każdy motor jaki mam :) jak już ten zapłon zrobiłem to jeżdzilem i szczerze to Jawa ma kopa ale coś mialem ze ciągle cos z zapłonem ehh :/

[ Dodano: 28 Wrzesień 2006, 15:34 ]
A przecierz wiadomo że jak ładnie chodzi to nie grzebiesz w zapłonie a ja w sumie przerywacz zmienialem co jakies 2 miesiące :)

[ Dodano: 28 Wrzesień 2006, 15:46 ]
A tak szczerze mówiąc to wiedział Artizzz że tak napiszesz ale wiesz jak mówi przysłowie-"Od każdej reguły istnieją wyjątki" pozdro

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 06, 2006 9:34 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Gru 06, 2006 5:09 pm
Posty: 1
Miejscowość: wały
tak apropo to ogar200 bez odblokowania idzie 45km/h.został on zdławiony przez polaków na motorower.po odblokowaniu i podrasowaniu da radę wycisnąć 70-75km/h.muj kumpel tez ma ogara i co chwile jak z nim to albo swiece mu zalewa bo ciec jeje 30:2,albo zapłon musi ustawiać.simson dobry kosztuje z 1500zł i w góre.jak jest tańszy to coś jest nie tak.a co do chartow to sa dobrymi maszynami (jeżdziłem na mojego kumpla charcie to szedł 70km/h bez tuningu(zamiast gaznika od charta miał od rometa)).mają duzo bajerów a mówienie ze nic przy nich nie ma do roboty to brednie. (dla chcącego nic trudnego).mam simka z bratem na spółke ale chce kupić charta.a dorabianie do ogara tych rzeczy co ma chart to moim zdaniem niepotrzebna robota.chart i simson mają masę i dobrze trzymają sie drogi nawet przy większych prędkościach a ogarem wchodząc w zakrę to przód idzie w jedną stronę a tył w drugą . ;/

[ Dodano: 6 Grudzień 2006, 21:41 ]
a montowanie przodu od charta itp. to tylko zgapianie a nie jak to mówią ile to w romecie mozna zastosowac rzeczy,jak tak to niech beda własne pomysły a nie gotowe czę sci od innych motorów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 07, 2006 3:36 pm 
przemekbd napisał(a):
bez odblokowania idzie 45km/h


Wierzycie w tę bajkę ? Bo ja nie. Mój Ogar po kupnie szedł pomad 65km/h.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 07, 2006 4:28 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Ogar tylko teoretycznie szedł po zablokowaniu 45 - normą było 55 - 60. Gadałem ze starszymi ludźmi i widziałem takie ogary.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 07, 2006 4:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Bo musiały i muszą mieć motorowery (w tym skutery) do 50ccm przynajmniej napisane 45km/h. Zresztą tak jest i dzisiaj.... Papier jedno, a praktyka drugie...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 07, 2006 4:51 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
apollan napisał(a):
Ogar tylko teoretycznie szedł po zablokowaniu 45 - normą było 55 - 60


Zgadzam się w 100%. Ta wartość jest osiągana (45-50) przy tzw. "bezpiecznych obrotach" ale kręcąc ile wlezie czego nie zaleca fabryka można wydusić ok 55 i tak przeważnie zablokowane ogary jeżdżą, po odblokowaniu prędkość wzrasta o 10-15km/h w zależności do stanu silnika <Czytaj>

Dawideq napisał(a):
Mój Ogar po kupnie szedł pomad 65km/h.


Może był odblokowany :D

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 200 czy Chart 210

kris0077

12

3947

Pią Lip 28, 2006 8:59 pm

ssatan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. co lepsze ogar 200 czy chart

wolny1994

3

2661

Pią Gru 21, 2007 5:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200-zawieszenie chart

Naveintre

12

3868

Czw Lip 07, 2011 7:44 pm

tombo22 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart/ogar/moze cos innego ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Kamis

20

5870

Sob Cze 23, 2007 1:18 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Róznica w awaryjności chart, ogar 200

xagamusa

12

4333

Wto Cze 28, 2011 10:34 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]