Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Lis 14, 2018 12:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:47 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 10:33 am
Posty: 10
Miejscowość: Oświęcim
maciasgta napisał(a):
Panowie ja mam taki problem, mój ogar gdy go kupiłem to odpalał jak zimny z kopa zawsze.

A teraz coś mu nie idzie, tzn jak wyszczyzszcze gaźnik to nawet odpali raz czy dwa ale potem znów gaśnie.
Czy to może być wina tego iż wtedy był filtr paliwa a teraz go nie ma?
Przy czyszczeniu gaźnia czesto miałem zapchane dysze..

Czy regulacja wolnych obrotów ma coś do rzeczy?
Bo ja jak kopne to tak jak by łapał ale nie załapje tzn mało brakuje zeby załapał.



a próbowałeś przestawić mu na iglicy ??może po prostu dostaje za dużo lub za mało paliwa!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 21, 2007 6:14 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Wrz 19, 2007 10:24 pm
Posty: 3
Miejscowość: Człuchów
JA dopiero mam dziwnie. Moj Ogarek niby mial zapchany gażnik sprawdziłem i był czysty wsadziłem i zapalił przejechałem się i znowu zgasł i nie odpalił.;/ HELP

Aha i co to za śróbka ze spręzyną ta pomiędzy dyszami , do czego to służy i jak ma być wyregulowane?

_________________
Dopiero sie ucze :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 3:39 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 13, 2007 1:21 pm
Posty: 65
Miejscowość: proszowice
a miało tu byc o robieniu tak by dało sie od kopa odpalic a nadal nie wiem jak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.
---------------------------------------------------
Projekt WIDMO nadchodzi juz koncze bede kończył składanie :D zostało 85 % prac do skonczenia :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: jaki olej
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 11:05 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sie 31, 2007 9:10 pm
Posty: 15
Miejscowość: Gdańsk
jaki olej proponujecie mieszać z paliwem i dlaczego nie może to być mixol?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 1:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
kabareciarz napisał(a):
jaki olej proponujecie mieszać z paliwem i dlaczego nie może to być mixol?
było wiele razy na forum... a mixol mozna lać ale jest beznadziejny


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 14, 2008 9:26 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Mar 14, 2008 9:19 pm
Posty: 1
Miejscowość: nowa deba
mozliwe ze to od tego filtra chociarz ja jak mialem jeszcze ogara to jezdzilem bez filtra ale puzniej mialem to samo przeczyscilem calutki gaznik zalozylem filtr wymienilem swiece i tyle


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 12:05 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Mar 30, 2008 9:10 am
Posty: 7
Miejscowość: błażowa
Napewno to niejest wina filtra filter jest po to aby miał opur podczas zasysania paliwa i zeby kurzów nieciągnoł moim zdaniem to jest wina przepustnicy albo iglicy ale te może być i swiecy zapłonu,albo przerywacz to jest też prawdopodobne jest duzo przyczyn powodujących ze jawacz niechodzi to są silniki niewypały więcej koło tego się robi niż na tym jeżdzi hehe . Ja na szczęście z tym skończyłem.:DD



Motor to całe moje zycie.

[ Dodano: 30 Marzec 2008, 13:11 ]
Ta śrubka ze spręzynkom pomiędzy dyszami ona służy do ustawienia obrotów jeżeli ją wkręcasz to podnosi ci przepustnice do góry co powoduje zwiększenie dopływu i co za tym idzie zwiększenia obrotów w tych gaznikach jest jeden feler jeżeli ustawisz wyższe obroty to potem w czasie jazdy będzie ci jawka jęczeć bo niebędzie silnik spadał z obrotów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 4:27 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Patryk17, nie będe nawet poprawiać Twoich błędów bo każde słowo musiałbym poprawiać... Zapoznaj sie lepiej z regulaminem! Na następny raz bedzie warn.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 3:04 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 12, 2008 2:56 pm
Posty: 7
Miejscowość: LIPNO
WITAM... Jestem fanem Simków S51... sam posiadam takiego... i nawet niezle mi sluzyl...
tylko teraz mam problem ;[ . Nie dosc ze slabo pali jak jest zimny, to po jakichs 5- 6 km dosyc szybkiej jazdy obroty staja sie dziwne... i po zgaszeniu go i gdy cylinder jest goracy jak cholera nie idzie go w zaden sposob odpalic... o co w tym chodzi??? Co do wymiany??? cewka swieca?? swieca jest raczej niezla... pomozcie jak cos to jestem pod gg na 1414246 dzieki z gory pozdro ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 4:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Ja mam podobny problem co kiełek.
Gdy odpalam Dez023+K60B, to muszę zalać gaźnik tak, żeby się z niego lało. Wtedy za +/- 8 razem zapali. Silnik bardzo szybko się grzeje. Po 3 minutach jazdy "na maksa" (zawrotne 39km/h bo więcej nie daje rady ;/ ) silnik dusi się, jedzie, dusi się, jedzie, przy czym ca sekunda to większa przewaga "dusi się". W końcu gaśnie. Następnie MOŻE zapali na chwilę, trochę poprzerywa i znowu zdechnie. Po 2 godzinach postoju mogę zrobić replay z rozrywki.

Podejżewam że to jakaś czeska cewka wysokiego napięcia i za wczesny zapłon.
Czy mam rację?
Z góry dzięki za pomoc.

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 4:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
Ludzie, to jest tutorial ! Idźcie z takimi problemami do działu problemy techniczne zarobion


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Jak zrobić żeby odpalał z kopa.
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 10:53 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 09, 2009 3:11 pm
Posty: 367
Miejscowość: Biała Podlaska
Pojazd: Romet Chart 210
kiełek Łowca Śrubek
Olo już wam napisał gdzie się powinno zgłaszać z takimi problemami. ale mój kolega tak miał bo ssania nie miał założonego w Simsonie s51 elektronik po założeniu linki elegancko mu jeździ.
A co do tematu to po zrobieniu zapłonu bateryjnego mój ogar 200 pali bez problemu na rozregulowanym zapłonie :D jeszcze go ustawiam ale to inna historia :-)

_________________
Bo liczy się mieć tyle lądowań ile startów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Jak zrobić żeby odpalał z kopa.
PostWysłany: Śro Paź 28, 2009 4:56 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Paź 28, 2009 4:49 pm
Posty: 1
Pojazd: motorower
Elo ja mam taki problem! Jak go odpale to mi elgandzko chodzi ja dam mu gazu to ryczy na całą wieś. Niewiem co robic. Od kolegi mi tata muwił że to jest blaszka ale ile musi być cm między blaszkom a tym zaworkiem !!!!!!!!!

---- Połączono -----

Elo co mam robić jak ją odpale to chodzi elgandzko a jak dam gazu to wyje i niechce zchodzić z obrotów czy to może bydz wina linki kturom kupilem i jest zadluga albo balszki w pływaku i ile musi być przerwy miedzy blaszkom a zaworkiem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Jak zrobić żeby odpalał z kopa.
PostWysłany: Śro Paź 28, 2009 7:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
Ja ma moxolu jeżdżę tyle czasu i nic mi się nie dzieje ze świecą itd.Po prostu trzeba nalać jego dobrą ilość tak żeby nie zalepiało ciągle świecy to będzie jeździł.Jeszcze polecam przeczyścić pożądnie gaźnik w rozpuszczalniku tzn zostawić go w jakimś słoiku zalanym w rozpuszczalniku na np noc puźniej pędzlem wyczyścić wymyć go z wszelkiego syfu itd to samo i zbiornik.Sam miałem problem z odpaleniem na kopa w tym przypadku 023 a jak się udało to dławił się na wyższych obrotach i na przemian potrafił dławić się na niskich.po tym nie mam problemu przychodzę do garażu odkręcam kranik pompuje paliwa włączam zapłon na kopa i jadę :P kiełek możesz mieć padnięty kondensator jeżeli masz starszą wersje Łowca Śrubek możesz też się zastanowić nad tym gaźnikiem <ok>

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Jak zrobić żeby odpalał z kopa.
PostWysłany: Sob Lis 21, 2009 8:56 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Maj 09, 2009 10:47 am
Posty: 2
Miejscowość: Sonina
Pojazd: Romet Ogar 200
Mam problem :/ . Niedawno robiłem generalny remont silnika. Zawsze odpalał z kopnika za 1 lub 2 razem <dresik> . Teraz jest to niemożliwe ;( . Gdy odpale go na pych i się bardzo rozgrzeje pali z kopa bardzo dobrze. Nie wiecie co zrobić by palił tak zawsze? ;[


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co zrobić żeby Ogar odpalał "z kopa"

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bosek3

19

11771

Nie Kwi 17, 2011 9:50 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zrobic zeby WSK paliła od kopa???

patryk0407

6

1514

Sob Mar 28, 2009 6:40 pm

margo-31 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. co zrobic zeby akumulator sie ladowal

kaminiak

4

1337

Czw Sie 25, 2005 5:19 pm

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zrobic zeby z cewek zapłonowych swieciały swiatła ???

Gustlik

2

921

Wto Lip 08, 2008 10:21 am

Gustlik Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co zrobić żeby lakier zmienił barwe na ciemniejszą .

rydzu NGK

10

1235

Czw Lut 04, 2010 6:33 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.076s | 23 Queries | GZIP : Off ]