Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 5:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 12:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
ja tam chce to wymienić byle szybko bo go sprzedaje
właśnie wtedy chciałem ustawić mu wolne obroty i przygotować do sprzedania gdy pierscien mi
strzelił ;/
na cylindrze nie może być rysek?
bo ja chyba mam kilka takich ze ledwie je widac ale jak biore palcem to nie czuc zeby tam były


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 1:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No to cylek do szlifu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 2:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
ja miałem ryske która dopiero 2 szilf by sciągna pod palecm było ja czuc bezz problemu i ogier szedł jak głupi. poźniej rozywpał sie wał i zrobiło mi 2 ryse ale juz na 1 milimetr wiec kupiłem nowy cyl zmien tylko pierscien ic nie rób

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 8:56 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
no to powiedzcie mi co mam zrobic...
3 dni temu złożyłem silnik, polerka wszystkiego co tylko mozna było w silniku obcielem nużke tłoka o 1,2 mm zrobilem wyciecia na główce tłoka do kanałów płuczących (zeby później sie zamykały-tak mówił sałek) 1,4 mm (napisane było zeby zrobic 1,8 mm ale nie chcialem przesadzic) splanowalem leciutko głowice 0,5 mm i bez podkladki założyłem, zapłon wyprzedzony 2,4mm i odpalam a tu stukot straszny... przejechałem sie, stukot ustąpił, na niższych obrotach aż bylem w szoku jak ciągną ale silnik kreci sie tylko do ok 3800obr (obrotomież mam) i słychać straszny stukot, i wyzej sie nie rozkreca jak by paliwa nie dostawał....i co mam zrobic? chyba kupie nowy tłok a pierscienie założe stare zeby nie docierac ;(((((


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 10:14 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
r4g3, głowica miała być o 0,2mm spiłowana tak mi sie zdaje, może tłok uderza o elektrode świecy ? :D

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 11:41 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
nie uderza o świece, stukot jest przy otwarciu przepustnicy na max->wtedy ok 3800 obr i dudududududututututututututtryryrtyrytyryt :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 1:16 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Może masz zjechane łożska na korbie wału, albo zapłon jest nieodpowiedni dla twojego silnika

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 1:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
zapłon zmienialem kilka razy-> to samo... jedyne co zostaje to chyba zmiana tłoka i wału :(((


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 5:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
na splanowanej głowicy 1mm nic sie nie dzieje. Ja bym spojrzał jednak na tą głowicę i na tłok. od wału raczej nie.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Mi też tak dzwoni.
PostWysłany: Sob Gru 16, 2006 7:54 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Gru 16, 2006 7:47 pm
Posty: 4
Miejscowość: Łojki
Tata mi powiedział że to nie pierścionki bo niedawno wymieniałem tylko najprawdopodobniej łańcuszek ten co chodzi na tarczch sprzęgłowych. Uderza o dekiel i dzwoni, bo po prostu jest za luźny.[/code]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 16, 2006 8:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Silniki jakwi chyba musza tak chopdzic. Mi po kupnie cylindra, łozyskl włąu i innych dupereli dzwonił. Do dzis zrobiłem około 4000km, i nic sienie dzieje. Można to okreslic ten typ tak ma.....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 18, 2006 10:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
W żadnym wypadku nie mogą dzwonić człowieku ja miałem 7 Jawek :/ i w każdej coś ale wiem że nie może dzwonić.Dzwoni bo łożysko klęka między wałem a korbowodem.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 19, 2006 5:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Wał mam po regeneracji i łożyska na wale też, więc nic na 100% nie ma luzów, a dzwonic moze polksie rzemiosło w postaci polskiego cylindra. ALe jak jeźzdi dalej, to nic nie bede robił.
W tamtym końcu sezonie mój wał nadawał się na złom, bo już łozysko się rozwaliło i igiełki chodziły jak chciały, silnik do końca wspórłpracował ze mną i osiagłe swoje osiagi. To czy twoja teza co do silników jawki sie sprawdzi powiem Ci za rok, jak się sezon kolejny skończy, ale dwa lata mi jużdzwoni i nic na to nie poradze baa nawet nie chce


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
A sprawdź suwmiarką jaką wysokość ma pierścień. Wg książki serwisowej powinien mieć 2,5mm z tolernacją 0,01mm do 0,022mm. Szczelinomierzem sprawdź szerokość kanalika na pierścień. Powinien mieć tak samo 2,5mm z tolernacją 0,01 do 0,025 mm. Wymiar inny kwalifikuje tłok i pierścienie do wymiany. Chyba że wymiary pierścieni i kanalika były by takie same ale wątpie. Najczęściej dzwonienie jest własnie spowodowane tym że pierścień ma luz w kanaliku. U mnie też to było, kupiłem cały nowy komplet i po sprawie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 8:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
najlepiej kup nowy cylinder do niego tlok i piersciaki i nie bedzie ni pyrczec


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Nowy 60cm3 (55) a dzwoni w cylindrze

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bartek

17

5840

Pią Sie 25, 2006 2:06 pm

Petrov Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Dzwoni

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pioro88

22

6172

Pią Lis 23, 2007 4:45 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [223] Dzwoni

Hanus

4

1720

Sob Maj 30, 2009 8:18 pm

Hanus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Coś dzwoni w silniku [Kadet]

llOMENll

11

3164

Pią Sty 14, 2011 10:33 pm

jarek105 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cos Dzwoni w silniku i Dużo pali

Matii-x

12

3554

Czw Cze 09, 2011 9:47 pm

Matii-x Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]