Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 7:17 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 07, 2008 8:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dałem inny pływak (choć tamten jest też sprawny ale ten jest troszkę inny) i wymieniłem ten rozpylacz i dysze co jest w komorze pływakowej. Na razie jest zrobiony tak w 70% może troszkę mniej. Wolne obroty są ale jak jadę na full gaz to go czasem przymuli i nie osiąga pełnych obrotów tylko pyrczy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 7:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dobra Chart naprawiony ale mam teraz inny problem, który w sumie nie przeszkadza ale mi tak. Moim zdaniem dostaje za dużo powietrza. Gdy dodam gazu powoli to wchodzi na obroty, ale jak dodam gaz energicznie na full to ma moment gdzieś jedno może dwu sekundowego zmulenia po czym wchodzi na obroty. A nie było czegoś takiego, świece dawałem inną i nic, tą śrubkę co jest na gaźniku ze sprężynką przykręciłem na full ale nic to nie dało, wykręciłem ją prawie całą też nic nie dało. Co to może być? A i lewego powietrza nie dostaje, jest cholernie mocno gaźnik przykręcony i uszczelka jest dobra.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Powtórzę to któryś raz... Simmeringi...

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 9:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Chłopie dobre są, nie ciągnie oleju nic. A ja powtórzę jeszcze raz. SIMMERINGI MAM DOBRE! Ale teraz jak już wszystko chodzi dobrze (nic się nie dusi paliwem ani nie DYMI) to jak energicznie dodam gazu to ma jednosekundowy moment przydławienia po czym wchodzi na obroty. To wygląda na lewe powietrze choć wszystko dobrze uszczelnione albo za dużo powietrza ale jak kręcę tą śrubką na gaźniku to jakoś nic nie reaguje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:42 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
yazimoo napisał(a):
to jak energicznie dodam gazu to ma jednosekundowy moment przydławienia po czym wchodzi na obroty.
Mam ten sam problem ;/ Tylko, że jak np. zatkam palcami filtr powietrza, to w ogóle nie chodzi ;/ Co mam zrobić? Tylko, że to nie chart, 205 :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 9:22 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
Kolego, wiem, że to dziwna może sprawa, ale gdy kiedyś mój chart nei chciał dobrze wchodzić na obroty i miał krotki moment przymulenia, a wypróbowałem już prawie wszystkiego co było możłiwe... To ojciec podpowiedział mi, zebym sprawdził drożność tego kanaliku ktory jest nawiercony w korku wlewu oleju. Był zatkany syfem, wyczyściłem i chart wkrecał się jak marzenie ;]

Spróbuj, moze i Tobie pomoże ;)

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No miałem też zatkany, ale wyczyściłem i dalej to samo.

Tak jak myślałem, za dużo powietrza dostaje, ściągnąłem prawą pokrywę i szmatą przydusiłem ten mały filtr i wchodzi na obroty jak dawniej czyli bardzo dobrze. Próbowałem go różnie montować i co tylko nie robić ale nic to nie dało. Więc dałem szmatę i ścisnąłem to pokrywą, wchodzi na obroty tak jak powinien ale trochę bez sensu jeździć z jakąś szmatą, nie podpali się nic? spulany Ja myślę, że łapie lewe powietrze dlatego muszę przyduszać filtr bo za dużo powietrza ale gdzie to lewe łapie to nie wiem, bo sprawdzałem wszystkie łączenia gaźnik-króciec-cylinder-karter :D i wszystko jest tak jak ma być. A może gaźnik coś już nie tak? A i jak dokręcę tą śrubkę do końca na gaźniku to też nic nie daje. Jedyny sposób to przyduszenie tego filtra co jest w prawym schowku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Co Ci ma się zapalić... Jak działa to się ciesz - ja kiedyś też miałem tam szmaty itd.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No to skoro tak to zostawię. Ale od czego to może być? Nigdy tak nie miałem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Po prostu dobrze nie jest wyregulowany.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
slawek90, powiem tyle, że najlepsze ustawienia, to ustawienia fabryczne. 0 zamułki, nie wchodzenia na obroty...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No ja tak miałem ale jak zaczęły się problemy z gaźnikiem (czytaj pierwszy post) to niestety zacząłem to ruszać i dupa, teraz próbowałem można powiedzieć na każdym położeniu tej śrubki i nie dawało efektów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:04 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 9:03 pm
Posty: 85
Miejscowość: świebodzin
Cytuj:
Nom wiadomka ale on nowego gaźnika już nie ma, pewnie swoje przejeździł i się wyeksploatował... to też może być winą takich objawów.
no też tak myślę

_________________
jawencja to motorek wart podziwu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dobra ważne, że działa. Ale nie zamykajcie tego tematu jeszcze bo może się przydać. Sami widzicie ile się ciągnie i co rusz jakiś nowy problem w sumie związany z tym samym.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Romet Chart problem z gaznikiem

kazik3193

0

1529

Pią Paź 19, 2007 7:50 pm

kazik3193 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Chart problem z gaźnikiem

Tomek545

9

3135

Pią Sty 06, 2012 2:43 pm

Tomek545 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Problem z gażnikiem bing 1/14/206

Mateusz529

0

1770

Czw Lis 08, 2007 5:33 pm

Mateusz529 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Chart problem z gaźnikiem 14MC

marcin91

13

5605

Pon Lip 09, 2012 5:40 pm

marcin91 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [CHART] Problem z gaźnikiem.

jacek_44

3

2406

Pon Kwi 20, 2009 4:45 pm

jacek_44 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 21 Queries | GZIP : Off ]