Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 7:38 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 6:48 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 23, 2006 10:16 pm
Posty: 103
Miejscowość: Kłodzko
Haha a po jakego wała w wsk 175 alternator jak tam jest już aku i to wystarcza , światła są dobre :D:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 10:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
seba alternator dotyczy rometa nie jawki.

a poza tym kto twierdzi że regulator napięcia 30 zł????10 max

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 15, 2007 4:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
Za dużo przy tych śmieciach grzebie zeby mogl ktos mnie obrazac.W wueskach bylo tak zje..ne ladowanie ze przy orginalnej 6 voltowej instalacji wystarczalo na jazde bez swiatel.Mostek Greatza mogl rozwiazac ten problem ale nie na dlugo.Alternator w zupelnosci dał duzo prądu na ładowanie i w zupelnosci mogl napedzac swiatla(4 halogeny sprzodu)W romecie tez takie coś zastusujem, w jednym romecie to juz zrobilismy i chodzi idealnie

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 15, 2007 8:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
Szef1990
A mógłbyś zapodać schemat tej instalacji???Widze ze kumasz w tym sporo wiec moze bym się od Ciebie czegoś nauczył. Ten alternator będize normalni ładował akumulator??Ale jak to będzie wszystko podłączone????Magneto zostaje w takim wypadku czy tylko sama krzywka?mógłbyś to opisać dokładnie?z góry wielkie dzięki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 1:56 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
wiec zaczynamy instruktarz.Z magneta wycinasz wszystko, zostaje sama krzywka.W tej blaszce (stojan) zostawiasz tylko przerywacz.Robisz ładną przedłużkę wału, kazdy tokarz to dorobi za piwo,montujesz sprzodu alternator napedzany pakiem klinowym, ja mialem od vw golfa.Akum miałem żelowy 12 volt, z alternatora jeden kabel pociągłem do kontrolki ładowania, drugi pod akumulator, ładowanie było jak sie patrzy.Z akumulatora puściłem jeden kabel do cewki zapłonowej od malucha.Do styku nr 21(są ponumerowane na cewkach) od styku 19 pociągłem kabel do przerywacza i uwaga: do styku 19 przy cewce zamontowałem kondensator butelkowy 22 mikrofarady czyli zwykły wueskowy.Wszystko chodziło pięknie.prześlij mi swojego maila to prześlę Ci projekt instalacji sprawdzony przeze mnie na sobie

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 2:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
Szef1990 napisał(a):
Robisz ładną przedłużkę wału, kazdy tokarz to dorobi za piwo,montujesz sprzodu alternator napedzany pakiem klinowym,


ha ha! już mam inne rozwiązanie :D
ale jaką przedłużke wału,zespawać?tokar conajwyżej coś wytoczy ale nie połączy


ja to widze tak.wał ma gwint 10,bierzesz rure 10,nagwintowujesz ją od środka i vuala.no a z magnetem robisz j/w.
tylko pozostaje miejsce montażu,pod silnikiem niema mowy,na silniku też nie bo za blisko od cylka,do tyłu przesunąć sie nieda bo do dupy sie będzie biegi zmieniać.ogólnie to kiepsko

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 3:50 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
wszystko da rade.mozesz zrobic tak jak mowisz albo dotoczyc koło pasowe na pasek klinowy i to koło byłoby nagwintowane w srodku i tym dokręciłbys krzywke.alternator daj do przodu, ja mialem przykręcony do ramy, przed tą rurą.a jaką masz wsk?jednorurową sprzodu?

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 4:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
Mam wsk 125. Moj mail to szary841@wp.pl
Dzięki wam wszystkim za pomoc może coś sie uda wykombinować. Jeśli macie takie coś zrobione w swoim motorku to moze jakieś fotki??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 4:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
ale musi być jeszcze jakaś podpora dla tego kola pośredniego do alternatora bo będą za duże naprężenia na wał :/

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 4:48 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
nie koniecznie.mozna oczywiscie zrobic jakiś napinacz ale nie koniecznie.motor zyska na ocy bo magneto duzo mocy zabiera

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 4:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
Szef 1990 mam jeszcze parę pytań. Wszystko jasne odnosnie krzywki i przerywacza. Cewki z iskrownika usuwamy???Po co to przedłużenie wału???Nie mam zielonego pojęcia o motoryzacji samochodowej. Możesz powiedzieć ile będzie kosztował taki alternator najtańszy??Od czego moze pasować??od malucha???Jak to będize działało???W ten sposób że na pasku bedzie alternator i wał?Wał będize wprawiał w ruch alternator który będize ładowal aksusia???o to chodzi???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 5:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tak o to chodzi... Przeczytaj cały temat bo jest napisane...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 6:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
No powiedzmy że chodzi o to o czym myślisz.Wczesniej rozpisałem cały schemat w literkach

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 9:39 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
Szef1990 i Kroczuś dzięks wam wielkie
Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 8:22 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Kwi 05, 2007 8:02 pm
Posty: 1
Miejscowość: Lubochnia
cze mam wsk 125 i chce ją przerobić na zapłon bateryjny ponieważ chce odciążyć wał
mam takiego pomysła ale nie wiem ile akumulator wytrzyma bez ładowania napiszcie czy to dobrze zrobione czy jakoś inaczej wykompinować


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ZAPŁON BATERYJNY W CHARCIE

Sk@tty1

11

5817

Pią Paź 05, 2007 9:59 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów PONY zapłon bateryjny

gogi53

4

3343

Pią Sie 21, 2009 11:59 am

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon

leho

3

3272

Sob Maj 24, 2008 12:54 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [S70] jaki zapłon?

motorynek1

7

5059

Nie Lip 17, 2011 11:11 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon pocketbike w Romet 205

powerkonus

9

3802

Pią Sty 28, 2011 10:10 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : Off ]