Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 5:21 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: WSK-zapłon bateryjny
PostWysłany: Pon Lut 12, 2007 10:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
Witam
Chciałbym przerobić WSk na zapłon bateryjny. Dokładniej mówiąc wywalić magneto,założyć krzywkę i pod akumulatos podpiąć.Jeden problem jak zrobić przy takim patencie ładownaie akumulatora????Mógłby ktoś pomóc???Jeśli macie inne pomysły na zrobienie zapłonu bateryjnego we WSK bardzo prosiłbym o zamieszczanie
Pozdrawiam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 12, 2007 11:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
masz może fote prądnicy?wprawdzie nigdy w wsk'ce jeszcze nie robiłem ale może uda sie coś zrobić :D

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 12, 2007 11:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
prądnicy?????nie mam żadnych tego typu fotek:/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 12, 2007 11:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
szary841 polacam zamontowanie zapłonu z Ogara/Jawki. Gdzieś o tym czytałem ale nie pamiętam gdzie :P

A co krzywki to chcesz wyciąć ze starego oryginalnego magneta krzywke czy jak. Bo z samej krzywki i przerywacza nie uzyskasz ładownia.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 1:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
No właśnie myślałem żeby jakoś inaczej ładowaś akumulator no bo bez magneta to nie bedzie łądowania. No to chyba sama krzywka odpada bo chciałem odelżyć wał. Ale chyba tonieprzejdzie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 1:49 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
założyć magneto z jawki i zrobić resztę wg schematu z jawki.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 4:07 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
zły pomysł, zewnętrzny alternator albo prądnica napedzana wałem, z magneta wycięte wszystko, zostala tylko krzywka i przerywacz, ladowanie bylo z alternatora, akum 20 aH i cewka zaplonowa 12 volt.wszystko chodzilo super u mnie

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 6:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
no imasz w końcu ten zewnętrzy alternator?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 11:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lis 19, 2006 10:00 am
Posty: 36
Miejscowość: Radom
A skąd można dostać taki alternator??Wpisałem w wyszukiwarce na allegro ale wysokczyły mi samochodowe bardzo drogie i bardzo dużo. Jaki będize odpowiedni???Bardzo prosze o porady. Co będzie lepsze??Alternetor czy prądnica?a ta prądnica to od czego i gdize kupić???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 11:30 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
szary841 kup zapłon z jawki i zrób zwykłą instalacje tak jak w ograrze

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 2:41 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 23, 2006 10:16 pm
Posty: 103
Miejscowość: Kłodzko
Z tym zapłonem od jawki to nie jest taka prosta sprawa. Najpierw trzeba zanieść wał do tokarza żeby zrobił stożek pod wirnik od jawki , później trzeba się pobawić trochę żeby znaleźć
punkt w którym będzie klin . Na koniec trzeba wykonać podstawkę do której będzie przykręcony stojan (nie wiem jak to się nazywa) z cewkami i przerywaczem. To by było chyba wszystko , jeśli się pomyliłem poprawcie mnie POZDR :D :D :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 3:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
a to wsk'a niema takiego zapłonu jak dezamet 023 lub jawa 223? myślałem że coś podobnego no ale jak tak to trudno :D
dalej uważam że pomysł z zewnętrzym alternatorem jest do dupy,
po 1 za dużo roboty
po 2 drogo jak 150
po 3 i tak muszisz magneto zostawić bo musi być przerywacz
po 4 podsumowówszy te 3 punkty uważam że niema po co sie za to zabierać
po 5 troszeczke spadnie moc pojazdu
po 6 gdzie go umieścić?jakąś taką malutką prądniczke przyłożoną do silnika jeszcze ok,ale przy większych gabarytach niema gdzie tego umieścić
po 7 już mi sie ścierają literki na klawiaturze i nie widze co pisze
po 8 trzeba by sie pobawić z przełożeniami dla mniejszych obrotów,alternatory i prądnice nie potrafia ciągle pracować na 5000 obr/min,ew prądniczka od malucha z tym już mogło by być ok
po 9 chce ktoś kupić żarówke energooszczędną OSRAM bo mam na zbyciu?
po 10 wróciwszy do punktu wcześniejszego,trzeba by go osłoniń przed ciepłem,błotem
po 11 trzeba mieć do tej instalki akusia,bo potrzebny jest prąd z akusia do wcześniejszego wzbudzenia alternatora,bez niego nastąpi to przy wyżych obrotach


może być literówka,jak ktoś chce niehc poprawi :P


of kors to jest post do szary841

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 4:44 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
SEBA a kto powiedział że łatwo bedzie to zrobić ale się da....

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 4:57 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
a tam.Alternator od malucha jest najlepszy, koszt około 25 zł.Alternator jest lepszy ze względy na wbudowany regulator napięcia.Prądnica kosztuje 20 zł, regulator napięcia około 30 także prosty rachunek.ALternator jest bardziej niezawodny.Ja zakładam taki zestaw w romecie wiosną ale miałem to już w wuesce 125 i 175 i zdawąło egzamin

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 14, 2007 5:24 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Szef1990 alternator w Romecie..... śmiech na sali ja bym się wstydził z tym wyjechać z garażu

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ZAPŁON BATERYJNY W CHARCIE

Sk@tty1

11

5818

Pią Paź 05, 2007 9:59 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów PONY zapłon bateryjny

gogi53

4

3343

Pią Sie 21, 2009 11:59 am

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon

leho

3

3279

Sob Maj 24, 2008 12:54 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [S70] jaki zapłon?

motorynek1

7

5060

Nie Lip 17, 2011 11:11 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon pocketbike w Romet 205

powerkonus

9

3802

Pią Sty 28, 2011 10:10 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]