Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 9:14 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 7:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:55 pm
Posty: 45
Miejscowość: Lidzbark
Pojazd: Ogar 205
Witam. Ostatnio w moim ogarze został zrobiony szlif cylindra i zmienione pierscienie i tłok.
Ogar chodził idealnie. Po pewnym czasie zgubił iskre. Na zadnej swiecy jej nie było.
Wymienilem więc kondensator i cewkę zapłonową. No i znowu jakiś czas było ok.
Tym razem wyrobił mi się gwint w głowicy więc kupiłem nową głowicę i od czasu jej wymienienia ogar nie zapala. Kupiłem nową świecę no i iskra raz jest raz nie ma i tak na kazdej swiecy.
Czasami po długim kopaniu ogar sie odezwie i dalej nic. Iskra jak juz wspomialem raz jest raz niema. A więc tak gaźnik przeczyszczony, paliwo dochodzi, zapłon ustawiony a ogar i tak nie pali.
Co wy na to?
Proszę o jakie porady :D

_________________
My Romet :D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 205/115374


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 7:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
Założyłeś uszczelkę między cylinder a głowicę ?? Sprawdź też kabel WN ;)

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 7:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:55 pm
Posty: 45
Miejscowość: Lidzbark
Pojazd: Ogar 205
Kabel jest ok. A uszczelka jest pod głowicą i pod cylindrem.
Więc?

_________________
My Romet :D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 205/115374


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1841
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Platynki? ;>

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:55 pm
Posty: 45
Miejscowość: Lidzbark
Pojazd: Ogar 205
Jutro sprawdzę platynki.
Jeszcze jedno pytanie czemu mi się ciągle psują świece i są czarne?

_________________
My Romet :D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 205/115374


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 05, 2008 10:41 am
Posty: 256
Miejscowość: Krasnystaw
Pojazd: Romet Ogar 200
Simson s51
Świece są czarne bo masz nie właściwie wyregulowany gaźnik albo zapłon wyreguluj na nowo.Świeca ma być brązowa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
miczal09 napisał(a):
Jutro sprawdzę platynki.
Jeszcze jedno pytanie czemu mi się ciągle psują świece i są czarne?

Zbyt bogata mieszanka taak
Regulacja mieszanki paliwowo-powietrznej powinna pomóc <spoko>

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:42 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sty 23, 2010 7:53 pm
Posty: 139
Pojazd: Romet Komar 2351 '72
Romet Kadet M780 '86
Simson S51 Electronic '84
Sprawdź dobrze obmasowanie na przerywaczu, ustaw przerwę

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Komar/84738
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 780/119292
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/129561


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 8:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:55 pm
Posty: 45
Miejscowość: Lidzbark
Pojazd: Ogar 205
Mam sprawne platynki z innego ogara lecz pytanie jak zdjąc platynki z iskrownika.
Jeszcze mam podejrzenie, że magneto trze o cewke zapłonową co zdarzyło mi sie juz kiedys ale czy to wpłynie na to że ogar nie odpala?

_________________
My Romet :D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 205/115374


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Nie Kwi 17, 2011 7:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
platynki są na takim bolcu ściągnij go i odkręć śrubkę gdzie łączysz kondensator i cewkę wn

zależy jak mocno odziera o cewkę ale to nie ma wpływu na iskrę chyba że magneto trze o platyny i się masuje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 8:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Paź 12, 2010 7:55 pm
Posty: 45
Miejscowość: Lidzbark
Pojazd: Ogar 205
Platynki, cewka, kondensator ok. , a magneto nie trze o cewkę.
Rometa zaprowadzilem do mechanika. Jak go przyprowadze to zdam relacje.

_________________
My Romet :D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 205/115374


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ogar nie pali po szlifie
PostWysłany: Wto Kwi 19, 2011 8:14 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
Weź pod uwagę to że przy docieraniu jest większe tarcie pomiędzy cylindrem a pierścieniami i tłokiem, większe tarcie, większa temperatura, świece szybciej padają.. Bynajmniej ja tak miałem.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów problem romet ogar 205 po szlifie

stuntman70

5

1524

Pią Sie 06, 2010 6:44 pm

stuntman70 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak to jest po szlifie z tlokiem ?

wiktorgre

10

5517

Pon Lip 20, 2009 12:44 pm

Błażej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rg 80 przemycie cylindra po szlifie

mateusz.szym14

3

1397

Pią Mar 18, 2011 7:42 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Załącznik(i) [Chart] Problemy po szlifie cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

hultaj

22

5986

Pon Maj 11, 2009 7:55 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar nie pali

korneliuszo

7

2634

Wto Cze 19, 2007 10:27 pm

kowal10a Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 27 Queries | GZIP : Off ]