Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Lip 12, 2025 10:02 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czy tłok musi miec luz?
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 3:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Witam.mam dość dlugo motorynkę,ale dzisiaj przy czyszczeniu kolanka złożyłem palec w kanał wydechowy,położyłem palec na tłok,ktory byl w dmp i wyczulem,ze ma luz na boki.zdziwiłem sie,bo niedawno wymieniałem pierścienie.czy tłok musi miec jakis luz?prosze o w miare szybką odpowiedź

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 5:19 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
tłok nie powinien mieć luzu, sprawdz jeszcze raz dokładnie :) i jeżeli będziesz chciał to rób szlif, ale myśle że póki chodzi dobrze to nie ma sensu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 5:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
No jesli chodzi o silnik to chodzi bez zarzutu,kompresję ma bardzo dobra tylko ten luz mnie niepokoi...pierścienie byly nowe i troche mnie to dziwi...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 10:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Lekki luz może mieć , między korbowodem, ale jeżeli ten luz jest za duży to jest nie dobrze.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 7:38 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Jacek zle mnie zrozumiałeś, luz ma w komorze spalania na boki np.jakby mial pierścienie wytarte ale to jest niemożliwe bo sa nowe i dopasowane i tutaj pytanie, czy w tym miejscu moze byc luz?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 9:01 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
no nie powinien być luz właśnie między tłokiem a cylindrem. Weź rozbierz głowice i sprawdz dokładnie :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 9:47 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wiesz pierścienie masz nowe, ale cylinder może już być lekko przytarty :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:35 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Kompresję ma taka ze az ciezko na starter nacisnąć,sprawdzałem tez wykręcając świece.ten luz nie jest duży a remont przeprowadzałem u fachowca i mowi ze tylko pierścienie sa do wymiany.to mnie troche zdziwiło,a moze przez to jest luz bo silnik jest zimny??

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Jeżeli pierścienie są do niczego, to owszem że będziesz miał luz ... ale skoro wymieniałeś to może źle dotarłeś i teraz są tego skutki.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 11:55 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Sam nie wiem...ale mysle,ze gdyby byly zle dotarte,to nie miałby takiej kompresji...a jakie sa objawy jak sa wytarte pierścienie?oprocz straty kompresji

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 12:31 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Kubik napisał(a):
remont przeprowadzałem u fachowca i mowi ze tylko pierścienie sa do wymiany
Taaaa... U mnie na osiedlu tez jest taki "fachowiec"...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 12:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Moze u ciebie na osiedlu sa fachowcy co umieją zlozyc tylko komara, ale ten gosciu co mi robil zna sie na rzeczy jego ojciec byl mechanikiem,on teraz ma warsztat i ludzie najlepszymi samochodami do niego jezdza bo dobrze robi.ja mam do niego zaufanie zrobił mi remont motorynki i 5 lat jezdzilem bez remontu

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 5:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
Ja bym to już naprawiał, ob przez to sie w końcu będzie cylinder wykańczac. <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 6:38 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Kompresję ma i nic nie wskazuje ze jest zepsuty.wręcz tryska mocą :) po co wymieniać...ale Wkoncu moze jakis luz musi byc na zimnym silniku?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 7:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Ja mam to samo w swoim 50t-1 w silniku 019. Nowy tłok i pierscienie a tłok sie minimalnie rusza na boki. Moze po rozgrzaniu tłok sie rozszerza?. No niewiem albo mamy cylki do wymiany.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czy to musi byc ?

fenders

7

2276

Pon Cze 09, 2008 11:56 pm

fenders Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy w komorze od wału musi być olej??

dexster11

7

2669

Sob Cze 07, 2008 10:06 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy kierunki muszą mieć kolor pomarańczowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Wojterr

25

6567

Pią Lip 27, 2007 8:05 am

arkus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Conqeror

3

2518

Pon Maj 08, 2006 6:21 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Gucio12

14

4811

Sob Lip 08, 2006 1:42 pm

kruczex Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 19 Queries | GZIP : Off ]