Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 12:37 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czy tłok musi miec luz?
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 3:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Witam.mam dość dlugo motorynkę,ale dzisiaj przy czyszczeniu kolanka złożyłem palec w kanał wydechowy,położyłem palec na tłok,ktory byl w dmp i wyczulem,ze ma luz na boki.zdziwiłem sie,bo niedawno wymieniałem pierścienie.czy tłok musi miec jakis luz?prosze o w miare szybką odpowiedź

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 5:19 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
tłok nie powinien mieć luzu, sprawdz jeszcze raz dokładnie :) i jeżeli będziesz chciał to rób szlif, ale myśle że póki chodzi dobrze to nie ma sensu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 5:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
No jesli chodzi o silnik to chodzi bez zarzutu,kompresję ma bardzo dobra tylko ten luz mnie niepokoi...pierścienie byly nowe i troche mnie to dziwi...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 10:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Lekki luz może mieć , między korbowodem, ale jeżeli ten luz jest za duży to jest nie dobrze.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 7:38 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Jacek zle mnie zrozumiałeś, luz ma w komorze spalania na boki np.jakby mial pierścienie wytarte ale to jest niemożliwe bo sa nowe i dopasowane i tutaj pytanie, czy w tym miejscu moze byc luz?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 9:01 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
no nie powinien być luz właśnie między tłokiem a cylindrem. Weź rozbierz głowice i sprawdz dokładnie :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 9:47 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wiesz pierścienie masz nowe, ale cylinder może już być lekko przytarty :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:35 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Kompresję ma taka ze az ciezko na starter nacisnąć,sprawdzałem tez wykręcając świece.ten luz nie jest duży a remont przeprowadzałem u fachowca i mowi ze tylko pierścienie sa do wymiany.to mnie troche zdziwiło,a moze przez to jest luz bo silnik jest zimny??

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Jeżeli pierścienie są do niczego, to owszem że będziesz miał luz ... ale skoro wymieniałeś to może źle dotarłeś i teraz są tego skutki.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 11:55 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Sam nie wiem...ale mysle,ze gdyby byly zle dotarte,to nie miałby takiej kompresji...a jakie sa objawy jak sa wytarte pierścienie?oprocz straty kompresji

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 12:31 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Kubik napisał(a):
remont przeprowadzałem u fachowca i mowi ze tylko pierścienie sa do wymiany
Taaaa... U mnie na osiedlu tez jest taki "fachowiec"...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 12:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Moze u ciebie na osiedlu sa fachowcy co umieją zlozyc tylko komara, ale ten gosciu co mi robil zna sie na rzeczy jego ojciec byl mechanikiem,on teraz ma warsztat i ludzie najlepszymi samochodami do niego jezdza bo dobrze robi.ja mam do niego zaufanie zrobił mi remont motorynki i 5 lat jezdzilem bez remontu

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 5:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
Ja bym to już naprawiał, ob przez to sie w końcu będzie cylinder wykańczac. <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 6:38 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Kompresję ma i nic nie wskazuje ze jest zepsuty.wręcz tryska mocą :) po co wymieniać...ale Wkoncu moze jakis luz musi byc na zimnym silniku?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 7:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Ja mam to samo w swoim 50t-1 w silniku 019. Nowy tłok i pierscienie a tłok sie minimalnie rusza na boki. Moze po rozgrzaniu tłok sie rozszerza?. No niewiem albo mamy cylki do wymiany.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czy to musi byc ?

fenders

7

2071

Pon Cze 09, 2008 11:56 pm

fenders Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy w komorze od wału musi być olej??

dexster11

7

2454

Sob Cze 07, 2008 10:06 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy kierunki muszą mieć kolor pomarańczowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Wojterr

25

5963

Pią Lip 27, 2007 8:05 am

arkus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Conqeror

3

2387

Pon Maj 08, 2006 6:21 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Gucio12

14

4525

Sob Lip 08, 2006 1:42 pm

kruczex Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 130 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 21 Queries | GZIP : Off ]