Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Wrz 22, 2024 3:24 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 5:32 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
zalezy ale bedzie ciezko :/
to by wymagalo sporo pracy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 5:45 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Kubik napisał(a):
a da rade np. zalozyc tlok od simka do rometa ??
Raczej nie... Inna średnica sworznia.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 6:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Trzeba by go pomierzyć to by było wiadomo.
Cytuj:
Inna średnica sworznia

To, że jest inna średnica sworznia nie stanowi większego problemu bo można zawsze tulejkę nową dorobić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 6:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Moze dałoby sie jakos zrobic zeby cylinder z simka założyć?razem z tłokiem i głowica?napewno byłaby większą moc

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 6:47 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Znaczy tak... dyskutujecie o tłokach na szlif. Jedni mówią że do rometa są tylko 3... Na 3 szlify fabryka przewidziała zestaw naprawczy ... i na 3 szlify wydała tłoki. Tak było oficjalnie ale wiadomo że skoro cylinder wytarty na 3 szlifie ma zapas tulei to można by jeszcze zrobić szlif i dalej śmiagać... Normalne co? I tak zrobili, tłoki były ponadwymiarowe i dorabiane rzemieślniczo. Dlatego własnie teraz do rometa dostaje sie tłoki 40mm... a do simsona nawet 41,75!!



ps tamte 40zł to chodziło mi o cene szlifu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 6:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Cytuj:
Moze dałoby sie jakos zrobic zeby cylinder z simka założyć?razem z tłokiem i głowica

Żeby założyć całą "górę" od simsona musiałbyś wywiercić nowe otwory na szpilki, ale raczej dałoby się to zrobić tylko wiertarką stołową ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 9:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
no tu innej możliwości nie ma jak wiertarką stołową nie musiało by to być dokładnie idealnie jak w simsonie bo wiadomo otwory na szpilki w żeberkach cylindra mają jakiś tam luz tylko nie wiem jaki simson ma skok tłoka i czy to by w ogóle trybiło ale jak masz czas i sprzęt ,którego ci nie szkoda to jasne czemu nie. Jeśli by się udało to był by pewnie pierwszy w Polsce simson & romet mix takie 2 w 1. A może później byś tam przeszczepił jeszcze cóś od innego motóra :)

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 11:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ja kiedyś widziałem na polskiej jeździe rometa 50T1 który miał założony cylinder, głowice, gaźnik i chyba wydech od simsona.Skok tłoka w simsonie jest taki sam jak w romecie czyli nie ma z taką przeróbką większych problemów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 11:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
a więc tak
jutro napisze program który obliczy pojemnosc skokowa na kazdym szlifie
trzeba bedzie podac pojemnosc skokową i szerokosc cylindra
dawne sie nie bawilem w pisanie i nie bardzo pamietam jezyk pascala :/
ale miejmy nadzieje ze sie uda <szampan>

PS
biore sie do roboty na papierze i liczenia ale cos mi ti kucka nie idzie tak jak trzeba
ale jak dojde co i jak to zobaczymy

PS2
ehhh...
chyba nie ma bata bo tłok nie jest płaski a nie zapominając juz o głowicy
podczas liczenia mykneło mi 8ccm :/ jak cos mnie olsni to dam znac...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 5:12 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Pascal to najprostszy kompilator :) zaczynasz na begin kończysz na end :) a z tym cylindrem bede kombinował jak załatwie sobie inny silnik bo oryginalnego mi szkoda psuc tymbardziej, ze złożyłem w niego kupę kasy...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 11:52 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
wiem ze pascal jest najprostrzy kiedys sie nim duzo bawilem ale nie za bardzo pamietam juz jezyk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 11:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
No fajnie by było gdybyś zapodał taki program od razu bym sobie policzył parę pojemności.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 11:55 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Wystarczy ze podasz proporcje to program mozna sobie samemu ulozyc.a ja mam instrukcje do pascala w pdf

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 11:59 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
program byl by niezly ale podczas liczenia na kartce wysokosc wyszla mi około 0,91mm
a wiec liczac z wzoru pi*r2*h=v
cos sie wali bo v=41,26(w zaokragleniu a powinno byc około 49,8)
ucieka mi 8,5ccm
byc moze to wina zlych danych lub zle cos licze :/

niech ktos policzy ze wzoru:
pi*r2*h=v

przeksztalcam:
pi*r²
------ = h
V

Dane:
r=3,8cm
V=49,8cm³


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 12:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Za pi dajesz 3,14 ??

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Szlif cylindra

Norbi

7

6386

Pią Maj 11, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Janek1991

3

3215

Wto Sie 07, 2007 12:24 pm

wiktor Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Szlif cylindra z 50 do 60 ccm

Dark_Man_2

8

4657

Czw Sty 31, 2008 4:27 pm

Krzyssiek91 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Szlif cylindra

dawid529

2

2233

Nie Lut 03, 2008 7:01 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. większa pojemność

tomekk

7

3366

Pon Lis 28, 2005 6:52 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]