Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [HERO Puch Turbo Sport] Dławi go i kilka problemów.
PostWysłany: Czw Sie 20, 2009 4:50 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Witam wszystkich. Mam motorower hero puch turbo sport. Przez 13 lat stał w garażu u dziadka i nikt się nim nie interesował. Gdy go kupił w komisie do benzyny dolali stary olej (nie wiadomo co) i niecały rok temu gdy z tatą przyjechałem do dziadka chcieliśmy go odpalić i nic wylaliśmy paliwo to wyglądało jak fanta z dodatkiem atramentu z pióra. Myśleliśmy że nic już nie zostało a w środku czyli w baku na samym dole (bak umieszczony pod siedzeniem) a tam była maź podobna do żywicy tyle że czarna i tak samo było w gaźniku. Teraz po wyczyszczeniu pływak jest dwu kolorowy xD z góry coś Ala miedziany a z dołu tak jakby minimalnie przez coś zżarty i przypomina odcień zieleni. Silnika nie sprawdzaliśmy ani filtra powietrza bo dziadek przejechał tylko 22km. W tym roku wyczyściliśmy bak i wyregulowaliśmy gaźnik. Motor na stopce zapalony na luzie z wyregulowanym gaźnikiem chodził 15 bez zmian więc sobie pojeździłem lecz w połowie manetki zaczyna go mulić spadnie prędkość z 40km/h na niecałe 20km/h i zacznie rosnąć po poruszaniu manetką. Zapobiegam temu klikając w równych odstępach przycisk ssania jest tak umieszczony jak gaz w quadzie lecz już 2 razy urwałem linkę co mnie dosyć denerwuje. A gdy go postawie na stopkę sam wchodzi na coraz wyższe obroty zapobiegam temu klikając ssanie i wtedy wraca na obroty ustawione na gaźniku. Gdy jadę na 2(2 biegowa skrzynia) z prędkością ok. 45km/h(silnik nie dotarty) z dosyć wysokim dźwiękiem obrotów wrzucam luz to motor nie spada z obrotów tylko zostaje na nich ale to jest tylko w jednym miejscu nie wiem na ilu jest tysiącach obrotów, zapobiegam temu jak zwykle ssaniem. Gdy jestem na kamieniach wielkości kciuka i chce zrobić zryw to nic ale gdy kliknę ssanie dostaje takiego kopa że raz bym się przewrócił. Bardzo bym prosił o podanie podpowiedzi jak temu zapobiec, czy wymienić filtr czy nie i inne pomysły. I o możliwe podanie gdzie są umieszczone blokady i jak je można ściągnąć. Za pomoc z góry dzięki lecz proszę o mały pośpiech. ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Czw Sie 20, 2009 6:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Mi to wygląda na źle wyregulowany poziom pływakowy w gaźniku.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Czw Sie 20, 2009 8:40 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Aha a dasz może jakąś wskazówkę jak to rególować bo mam dwie linki z regulacją czyli gaz i ssanie dwie śrubki obroty i powietrze i chyba wszystko. A niewiecie może ktoś czy na iglicy w gaźniku niema tulejki bo ostatnio przeglądałem dużo tematów na tym forum i właśnie znalazłem że takie coś gościu napisał tyle że chodziło mu o blokady i ta tylejka robi że gaz dochodzi tylko do połowy. Jeśli ktoś by wiedział czy jest jakiś gaźnik zastępczy który może pasować do tego motorka i miał by go najlepiej nówke to niech da znać ale najlepiej jak ktoś by znał stronke gdzie można kupić używany ale lepiej nowy taki gaźnik orginał z tego pucha to prosze o podanie informacji.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Pią Sie 21, 2009 8:43 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Mi też to wygląda na zły poziom benzyny, zapchaną dysze główną (lub za małą) albo jest po prostu źle wyregulowany skład mieszanki- spróbuj kręcić śrubką od składu tak, żeby dostał więcej benzyny.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 8:24 am 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Tam jest jeden bak i mieszasz samemu mieszankę a robi ją mój tata zna się nastym a nawet czasem sprawdzamy czy jest dobrze w menzurkach więc z mieszanką jest ok. Możliwe że jeszcze ta dysza może być zapchana tą mazią ale niewidem. A jeszcze jedno jak dam jedynkę to będzie takie małe kchryk a jak dam pomału ale tak dosłownie to będzie minimalne nawet nie do odczucia szarpnięcie. Jak się rozpędzę i dam dwójkę to znów kchryk a jak znów dam dosłownie pomału to wskoczy jak po maśle może ty być olej do wymiany w skrzynie bo w książeczce serwisowej pisze co 300km a jest 266 ale może jeszcze przez to że stał 13 lat w garażu??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 11:21 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Chodziło mi o mieszankę paliwowo powietrzną. Jak masz w gaźniku śrubę od składu mieszanki to pokręć nią, na pewno będzie jakaś zmiana, ale najlepiej rozebrać i wyczyścić gaźnik dla pewności.

A ze skrzynią to chyba w każdej niesynchronizowanej skrzyni są trzaski lub stuki przy wrzucaniu biegów, mniejsze lub większe, zależy jeszcze od skrzyni. To bym się tym bardzo nie przejmował, a olej w skrzyni to chyba zmienia się bardzo rzadko 300km to jest nic. Ale jak stał tyle to bym wymienił olej.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 9:03 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
thx. A jeszcze podpowiedziałeś że można wyregulować pływak a dasz może jakieś zdjęcia albo fimik jak to zrobić itd. ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 10:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Regulowanie poziomu pływakowego trzeba robić metodą prób i błędów... lepiej zleć to komuś kto się na tym zna na pewno za 2 piwa ci to zrobi.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Nie Sie 23, 2009 9:20 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Ale skoro na ssaniu jedzie ok, to chyba nie poziom a pływaku o ssanie bierze paliwo stamtąd gdzie dysza główna. Więc na moje poziom paliwa jest ok. Ja bym bardziej przyjrzał się dyszy głównej- czy nie jest zapchana albo za mała.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 1:18 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Wszystko jest orginał możliwe jest że jest zapchana. Dzięki za podpowiedzi.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: HERO PUCH TURBO SPORT POMOCY!!!!!
PostWysłany: Pią Sie 28, 2009 5:25 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Dziś byłem u dziadka. Rozebraliśmy gaźnik i okazało się że jedna dysza jest zapchana odetkaliśmy ją przedmuchali wymieniliśmy gąbkę w filtrze powietrza na troszkę gęściejszą tamta byłą brudna, wyciągnęliśmy blokadę w tym filtrze przeczyściliśmy jeszcze raz wszystko i spowrotem wszystko pakujemy. Jedę po ulicy przy 35 zaczyna mulić daje minimalnie ssanie dosłownie linka podniosła się o 5mm i go ani razu nie zamuliło jak ją trzymałem i ruszyłem ponownie więc wyregulowaliśmy tą linkę ze ssania tak że nie trzeba było jej trzymać i go nie muliło wyregulowaliśmy wolne obroty itd. Maks wyciśnie 50km/h(z górki) ale nie mogę jechać więcej niż 40 bo jest na dotarciu a tak pisze w książce serwisowej. Gdy silnik się zagrzał gdy dojechałem na podwórko (brakło paliwa dałem rezerwę) gdy dałem luz i klikłem ssanie to chodził na tych ustawionych obrotach a po czasie zaraz się zaczął podnosić i zajś jeździć po obrotach. Zgasiłem go wstawiłem do garażu i pojechałem bo się nie chciałem już Wku****ć!! Na jednym forum było że jest tulejka na iglicy i blokuje połowę gazu. Byłą to racja jest tam jakaś tulejka ale jak się ją ściągnie to iglica w tej dziurze po tulejce będzie latać wolno bo będzie przestrzeń i może się potrzeć gaźnik. Gdy wyciągnęliśmy pływak była dysza główna mam zdjęcie (ale dam później) wyglądała jak końcówka od długopisa (bez kuleczki na końcu ostro zakończona) i po 2mm do 3mm były ząbki które tworzyły krzyżyk patrząc z góry. Później był płaski koniec i małą końcówka podobna do igły (bez dziurki xD) gdy się wpatrzyć z bliska wyglądała jak by byłą odcięta czymś tak jakby kiedyś byłą dłuższa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [HERO Puch Turbo Sport] Dławi go i kilka problemów.
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 7:39 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Cze 22, 2010 6:38 pm
Posty: 2
Pojazd: Hero Puch Turbo Sport
mam pytanie jakie proporcje mieszanki dajesz do niego?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [HERO Puch Turbo Sport] Dławi go i kilka problemów.
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 1:35 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Nie masz w okolicy jakiegoś "mechanika"??
Albo zakład jakiś, albo kolega, sąsiad, znajomy co ma motorek i potrafi to wyregulowac?

Lepiej dać 2 piwa jak już ktoś wspominał i mieć święty spokój.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [HERO Puch Turbo Sport] Dławi go i kilka problemów.
PostWysłany: Pią Lip 09, 2010 2:14 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 12:25 pm
Posty: 8
Pojazd: HERO PUCH TURBO SPORT :D
Do dotarcia czyli do 1000km daje się 30ml na 1litr paliwa a po dotarciu czyli po 1000km daje się 20ml na 1litr paliwa. Zależy to też od zaleceń producenta. U mnie w książeczce serwisowej pisze tak.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport

Aleks93

7

3314

Śro Cze 23, 2010 9:44 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemow z Ogarem 205

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Dany2210

17

5804

Sob Kwi 05, 2008 9:21 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemów w ogarze 205

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

wojtek

17

6282

Śro Maj 14, 2008 7:32 pm

wojtek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka problemów jawa 50

pawkli

3

2018

Pią Sie 08, 2008 8:00 am

mackus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Honda MTX] kilka problemów.

gronio19

3

1915

Sob Wrz 19, 2009 7:34 am

Driver Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 87 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 22 Queries | GZIP : Off ]