Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 7:06 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [223] Tuning cylindra
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 8:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 04, 2008 8:26 pm
Posty: 289
Miejscowość: Brzesko
Pojazd: Suzuki RG 80
wiem za jest juz troche takich tematow ale nieodpowiadają na moje wszystkie pytania

1. ile km/h bedzie wiecej jak powieksze kanały płuczące?
2. ile km/h bedzie wiecej jak zrobie 50/4?
3. Przy 50/4 2 dodatkowe kanały muszą być na membranie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 9:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 04, 2008 8:26 pm
Posty: 289
Miejscowość: Brzesko
Pojazd: Suzuki RG 80
jednak zostane przy 50/2 bo niewiem czy bym to dobrze zrobil :D powieksze tylko kanały płuczące tylko niewiem o ile je powiekszyc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 11:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 2:40 pm
Posty: 801
Miejscowość: Łęczna(lubelskie)
Pojazd: Kawasaki GPZ500S
Samo 50/4 dałoby niewiele bez dobrego osprzętu.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lut 03, 2010 8:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 04, 2008 8:26 pm
Posty: 289
Miejscowość: Brzesko
Pojazd: Suzuki RG 80
kto na forum zajmuje sie przerabianiem kanałow <help> tzn. ze ja mu wysylam on przerabia i odsyła cylinder <cfaniak> ile taka usługa może kosztowac(poszezanie wszystkich kanałow)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lut 03, 2010 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 2:40 pm
Posty: 801
Miejscowość: Łęczna(lubelskie)
Pojazd: Kawasaki GPZ500S
przem578, MaciejH92, Conqueror

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lut 03, 2010 9:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja Yazimoo itd...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lut 03, 2010 10:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
mikaogar napisał(a):
kto na forum zajmuje sie przerabianiem kanałow <help> tzn. ze ja mu wysylam on przerabia i odsyła cylinder <cfaniak> ile taka usługa może kosztowac(poszezanie wszystkich kanałow)

Jeśli chcesz zapraszam na pw lub gg(w profilu). Aktualnie mam na sprzedaż 50/4 do charta. Jest w dziale sprzedam

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Nie Lut 07, 2010 7:09 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Lut 07, 2010 5:38 pm
Posty: 2
Pojazd: ROMET CHART 210
ile za ten cylinder?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lut 10, 2010 4:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
To wszystko jest kwestią wyliczeń , ale nie ulega wątpliwości że im szersza powierzchnia płuków ( plus odpowiedni gaźnik ) tym wieksze obroty osiąga silnik .

MaciejH92 tu chodzi o cylek do 223

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [223] Tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lip 28, 2010 2:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 28, 2010 1:58 pm
Posty: 15
Pojazd: Ogar 200 wersja 125/2/2/1 symetryk 10km 3b
Yamaha dt125 6b 34km 125/4/3/2/ symetryk
Co do cylka 223 to jak chcesz zrobić dobrze te 4 kanały to lepiej mieć dostęp do spawania aluminium
ja osobiście to uważam że jak robić cylinder jawki to albo dwa bycze puki albo 2 + bost port

jak jeszcze tuningowałem silnik 223
to przy cylindrze 57ccm /2/1
płuki były po 23mm szerokie wys 35
wydech wysokość 26mm szer 28 (176owk)
dolot coś 165 owk
do tego planowana głowica 2mm tłok z 1p spawak na 9200 i gaźnik 19mm
i to to 95 km/leciało
jak znajdę jakiś filmik to wrzucę
ps
jak się dobrze strzeliło ze sprzęgła to i na 2 dało rade jechać na kole lokurva

_________________
Stunt to zdrowie każdy stunter ci to powie ;)
Autodrom biłgoraj czas 58sek :D


Ostatnio edytowany przez Alek20, Śro Lip 28, 2010 8:22 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [223] Tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lip 28, 2010 6:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Skąd miałeś tłok 1p ?

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [223] Tuning cylindra
PostWysłany: Śro Lip 28, 2010 8:17 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 28, 2010 1:58 pm
Posty: 15
Pojazd: Ogar 200 wersja 125/2/2/1 symetryk 10km 3b
Yamaha dt125 6b 34km 125/4/3/2/ symetryk
To był tłok 2 pierścieniowy ale miał założony tylko 1 pierścień ;-)

_________________
Stunt to zdrowie każdy stunter ci to powie ;)
Autodrom biłgoraj czas 58sek :D


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

11813

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet 50-T-1] Tuning Cylindra

Wilku144

6

3494

Nie Cze 07, 2009 3:27 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning cylindra podstawa

marcintroc01

2

1840

Nie Sie 16, 2009 4:21 pm

marcintroc01 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ekstremalny tuning cylindra-silnik jawka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

matemarek

51

38041

Sob Mar 08, 2008 1:32 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Wyciąganie cylindra.

kuba848

6

3861

Śro Gru 28, 2005 5:29 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]