Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 3:18 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 21, 2007 1:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
dołączam sie do prośby sumark'a, :)

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 2:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
To trzeba zrobić stabilizator napięcia na 14V (biorę się za schemat)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 3:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
korneliuszo, na bazie LM7814 czy czego??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 3:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
na elektrodzie jest schemat elby starej i nowej ale podobno ciężko zrobić bo są tam części które można dostać tylko u szwabów


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 4:05 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Po pierwsze już w nocie LM317 jest opis ładowarki i z niego skorzystałem i tylko załóżcie radiator na ten układ.

I ten regulator powinien dać sobie radę z prądem 4A który u nas nie wystąpi.

A w ogóle ten regulator daje trochę niższe napięcie niż te 14V lecz 13,75 i jest to napięcia ładowania ciągłego (wszystko ok).

@XawiD Nie ma 7814 tylko 7815 i 7812 i by oba można zastosować (z pewnymi dodatkami) gdyby nie prąd.

Ja lubię robić solidnie i dlatego ten układ wybrałem.

PS:Mostek Garetza na wejście, a światła najlepiej przed diodą (tą na wyjściu)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 4:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Image

Trochę inaczej bym to zrobił... Tak jak jest wyżej narysowane.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 7:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Niestety widzę kilka błędów.

1. Po co dioda na wejściu (po co jest mostek Garetza (niepotrzebny spadek napięcia))
2. Kondensator na wejściu (dobrze jak jest mostek)
3. Brak diody na wyjściu (żeby nie rozładowywał się akumulator)
4. Niepotrzebny kondensator na wyjściu (akumulator jest bardzo dużym kondensatorem)



ADD:

Dodałem mostek i ten schemat polecam stosować.

Światła polecam podłączyć w miejscu podpisanym a masą (można zastosować stacyjkę) i to spowoduje, że światła będą działać tylko na włączonym silniku.

Mała zmiana wartości rezystora uwzględniająca spadek na diodzie.

Jak będę mieć czas też to zrobię.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 10:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
mam pytanie w jakim programie robicie rysunki ?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 1:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Mam prośbę moglibyście mi to opisac co znaczą te literki np. ADJ i te inne wszystkie. I powiedzcie mi do czego ma służyć ten schemat ??Chiałbym się dowiedzieć, ponieważ zaczołem dopiero interesować się elektryką ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 1:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
jak już coś to elektroniką :P

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 2:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
omenn, to są piny...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 9:32 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
=XawiD= napisał(a):
omenn, to są piny...

to znaczy ?? niebardzo rozumiem ;] wytłumacz mi to, co poszczególny pin oznacza.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 9:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
piny to są poszczególne nóżki które łączysz z odpowiednimi innymi nóżkami

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 8:23 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 9:38 pm
Posty: 19
Miejscowość: Lubuskie
A mam pytanie do korneliusza , ten lm317 jest do 1,5 A a gdyby wpiąć jeszcze do tego tranzystor bd282 czy nie dało by to więcej A ?

_________________
www.mustang.ns.prv.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 5:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
czy ten schemat był sprawdzany pod względem sprawności?? co z tymi trzema fazami?? jeszcze ciekawy jestem opini magnuma, jak ten schemat ma sie do tego regulatora który on posiada

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Schemat

doger

8

3436

Czw Maj 25, 2006 8:07 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat wsk 125

rafal2shae

1

3899

Nie Cze 17, 2007 10:10 pm

adaś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. schemat

Przemo

1

1733

Sob Lip 28, 2007 10:12 pm

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kmisnik

26

8761

Pią Sie 31, 2007 1:53 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Schemat

P@welp

2

1864

Pią Sie 31, 2007 6:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 117 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 22 Queries | GZIP : Off ]