Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 2:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ciąg dalszy
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 1:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
No więc Ogar pochodził dobrze, ale znowu się "rozregulował". Widzę, że "kowadełko" na iskrowniku jest rozruszane więc je wymienie. Postanowiłem także zrobić mu szlif. I teraz nasuwa się moje pytanie: Czy jeżeli kupię http://www.allegro.pl/item175657407_cyl ... kosc_.html to nie będę musiał już go szlifować, czy może lepiej kupić http://www.allegro.pl/item174352002_jaw ... 2_5km.html i zeszlifować, czy poprostu zrobić szlif na starym cylindrze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 2:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
ja poradziłbym ci szlif cylindra tego który masz

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 3:22 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
A ten cylinder w pierwszym linku co ma 60cm pojemności to jest jakby po pierwszym szlifie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 9:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Ja bym ci radził zrobić szlif tego cylindra który posiadasz, sam będe robił też szlif oryginalnego. Też sie zastanawiałem tak jak ty, ale spytałem się co zrobić w tej sytuacji Breżniewa z innego forum poradził mi szlif oryginalnego. Koleś który zajmuje się tuningiem dwusuwów także mi radzil zrobić szlif oryginalnego. A jeżeli już byś tak bardzo chciał to 60cm3 (55cm3) to kup najlepiej na agmocie kpl wzmocniony ( narazie już ich nie mają musisz się spytać kiedy będą mieć) , a jeżeli nie chcesz czekać to kup na allegro od MULTICARA ( słyszałem, że u niego najlepiej kupić ) ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 9:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Czyli cylinder 60cm nie trzeba już szlifować? ZAstanawiam się nad kupnem, bo już mam parę "listewek" (czy kij wie jak to nazwać) ułamanych. No i jeżeli nie trzeba szlifować to może i by nawet taniej mnie to wyszło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 2:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
tak oczywiście zeszlifuj 60 i potem szukaj tłoka... właśnie po to szlifuje się oryginalne 50 żeby z nich zrobić tzw "60".


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Ok, robię tak jak mi doradzacie. Tylko mam takie pytanie: w jaki sposób wybić tłok ze sworznia?

[ Dodano: 29 Marzec 2007, 18:29 ]
Przepraszam, że piszę post pod postem, ale chciałem się "pochwalić". Otóż zrobiłem tak jak mi doradzaliście, tzn. zeszlifowałem mój stary cylinder, do tego kupiłem trzy pierścieniowy tłok i sworzeń wraz z tulejką. I okazało się, że teraz Ogar chodzi idealnie. Pomimo wogóle nie ustawionego zapłonu można nim jeździć dopóki się paliwo w baku nie skończy. Jest strasznie mocny, nawet na niskich obrotach przejdzie gładko z jedynki na dwójkę i oczywiście z dwójki na trójkę. Narazie go oczywiście jeszcze nie "próbowałem". Maksymalnie jeżdżę 40km/h i sądzę, że jeszcze z 50km i skończę proces docierania.

Bardzo Wam dziękuję za pomoc!!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ciag dalszy problemow;/;/;/

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

CharcikX

23

5743

Śro Sie 15, 2007 8:57 pm

przemo89_2006 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów No to problemów ciąg dalszy

siuno

1

1137

Pon Maj 19, 2008 9:11 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z ogarem- ciąg dalszy.

dyko

10

2493

Nie Mar 23, 2008 3:26 pm

dyko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Komar] problemów ciąg dalszy:P

Kuba77

12

2884

Wto Maj 27, 2008 11:50 am

Boulik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MODUł ZAPłONOWY - problemów ciąg dalszy :(

major122

3

1735

Śro Lip 23, 2008 6:26 pm

major122 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 20 Queries | GZIP : Off ]