Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 1:13 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 6:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
MaximusResetus napisał(a):
Skoro skrócenie krućca o te dwa, 3 cm daje zaóważalne efekty

Konrad napisał(a):
wsumie nnic nie zauwzyłem moze troszke lepiej przyśpiesza ale napewno nic nie zaszkodziło
cytuje sam siebie :P:P moze oznacza ze moze to sobie ubzdurałem i mi sie zdawało ...


MaximusResetus napisał(a):
to czemu schłodzenie mieszanki o te kilka stopni miało by nic nie dać?

jestam niemal pewny ze to nic nieda ale jak chcsz to probuj i napisz efekt na forum :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 10:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
co do gażnika z Simsona , to też to zamontowałem . Ale jeszcze nie znam efektów

Image

Image

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 13, 2007 11:15 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
A jaki jest to typ gaźnika ?? Ten starszy ? 16n1.. ? Bo ja mam ten nowszy ;)

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 13, 2007 12:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
to jest 16n1 11 . dysza 72 .

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 13, 2007 1:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Conqeror, przerabiałes króciec?? Jaki masz króciec założony do tego gaźnika simsona oddławiony czy zdławiony?? Ja myślałem nad takim czymś, żeby wziąć zdławiony króciec i rozwiercić go do wymiarów średnicy gaźnika od simsona ;]
Co o tym myślicie ??
Czy może lepiej założyć oddławiony króciec i wcale go nie przerabiać ?? ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 7:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
dokładnei tak zrobiłem jak napisałeś . Ale musiałem wycicąć 2 uzebrowania. Nie znam efektów , ale myśle że będze dobrze .

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 1:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
A jaki masz cylek po jakiś przeróbkach masz cylinder ?? Bo ja mam wszystko oryginalne i dysze 70 chodzi elegancko nawet mniej pali niż na jawoskim po dobrej regulacji :D Odczujesz różnice jak założysz inny filtr powietrza bo na tym seryjnym niechce chodzić... przynajmniej u mnie tak sie działo..

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 3:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
a co do krućca do seryjnego gażnika jokov to najlepiej wykonać z rury o srednicy ok 18-20mm wtedy moc znacznie wzrośnie bo w seryjnym jest załamanie przy przepływie mieszanki i dlatego moc na tym krućcu jest mniejsza niz na nowym dorobionym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 9:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
no tak bo tu jest kat 90 stopni .

Sprubuje wyregulować na orginalnym filtrze . Słyszałem ze dużo z tym kłopotow jest

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 1:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
No dużo mój na oryginalnym filtrze ciężko chodzi praktycznie wgóle sie nie wkręca na obroty ale wydaje mi sie że jak sie wszystko dobrze podreguluje to może malutko palić a dać lepsze efekty niż oryginalny jikov.

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 10:08 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
No dobra, widzę że zdania co do obniżonego króćca są podzielone więc nie przejdę obok tematu obojętnie. Sam bawiłem się w taką przeróbkę jakieś cztery lata temu żeby zobaczyć co to tak naprawdę da. Sprzęt jakby dostał skrzydeł: jeśli jeździliscie kiedyś Jawką która na 1.biegu po ostrym uchyleniu przepustnicy ma ochotę zrzucić kierowcę z grzbietu, to właśnie macie obraz sytuacji. Pierwsze metry - szok, przód w górze bez żadnych wygłupów z podsprzęglaniem! Wzrosły obroty maksymalne silnika, dynamika w środkowym i górnym zakresie obrotów poprawiła się znacznie. Skusiłem sie by założyć przednią zębatkę Z14 od Mińska 124 typ400A(zeszlifowana do szerokości ok.5,5mm), prędkość maksymalna wzrosła do ponad 80km/h. Przyspieszenia...dla Suzuki GT 80 Mustang stał sie wiecej niż równorzędnym przeciwnikiem, przynajmniej do prędkości maksymalnej - w małej Suzi kierowca nie nadążał ze zmianą biegów! Moto zaczęło nieco więcej palić, to fakt. Zostawiłem oryginalny filtr powietrza, ale - podkreślam! - zmieniłem położenie pierwszej przegrody (stożek dyfuzora) w układzie wydechowym, by faktycznie z silnika wycisnąć co sie da. No i efekt był! Ale raz jeszcze zaznaczam, że niski króciec ma tak naprawdę rację bytu tylko gdy pobawimy się i układem wydechowym, w innym razie nigdy nie wykorzystamy jego potencjału.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 10:15 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
hmmm czyli jak to zrobić ;> ??

[ Dodano: 27 Czerwiec 2007, 11:18 ]
leśnik, a nic ci się niezchrzaniło?? to co mam wykonac (zrobic )??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 6:40 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Dopóki nie mam kabla do podłączenia aparatu do komputera, zainteresowanym mogę wysłać rysunki wykonawcze na maila - kto chce, niech poda swój adres. Z tym fajnym króćcem wszystko było cacy dość długo, ale w końcu zaczęła puszczać (mięknąć) żywica - Distal którego użyłem do połączenia elementów, króciec zaczął chwytać "lewe" powietrze i musiałem wrócić do zwyklaka, a potem zrobiłem "banan" który może nie dał silnikowi aż takich obrotów, ale lepszy moment obrotowy w całym ich zakresie. Mnie to bardziej pasuje bo dużo jeżdżę w terenie. Ten swój niski króciec mam gdzieś jeszcze w szufladzie, czeka na lepsze czasy - może do niego wrócę jak najdzie mnie chęć pojeździć na kole albo bić rekord prędkości <faja> W związku z doświadczeniami z tamtym egzemplarzem, nasunęły mi się wnioski:
1) do łączenia elementów króćca należy używać TYLKO żywic odpornych na wysokie temperatury,
2)kołeczki łaczące króciec z kołnierzem powinny być wpuszczone w otwory które są nieprzelotowe w króćcu (ślepe), inaczej narażamy się na ryzyko że nam je wessie do skrzyni korbowej,
3)być może opłaci się wykonać podobny króciec, tyle że z żywicy, o łagodnym promieniu zagięcia zamiast tego ostrego uskoku jak w oryginale (u siebie ten uskok i tak zaokrągliłem na maksa).
Jak ktoś chce szkic, niech pisze na mój adres: tomkows@interia.eu , na pewno prześlę go szybciej niż zamieszczę szkic na forum (cholerny kabel! ;[ )

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 9:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
No to wyślij mi te szkice na maila albo lepiej wrzuć na forum

Mój e-mail kamis47@op.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 9:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
Wrzuć na fotosika lub imageshack'a i każdy zobaczy .

Adresy : www.fotosik.pl lub www.imageshack.us

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar200] Tłumik

Mateusz2115

7

3861

Śro Paź 01, 2008 6:36 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar200] Zadu.pek

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Stefo

15

6636

Nie Kwi 12, 2009 2:13 pm

jaroszek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar200] Czerwona zarówka

Sztander

6

3926

Pią Paź 17, 2008 6:30 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar200] Montaż baku od MZ 150

Dyjak

6

3853

Sob Mar 14, 2009 10:59 am

Dyjak Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 37 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 21 Queries | GZIP : Off ]