Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 3:18 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
@MaximusResetus ale porównaj też jakość tych tłoków ;)
ja kupiłem 3 pierścieniowy po wypowiedzi breżniewa na innym forum


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:51 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
mój wójek mówił jak w wsce przetoczyli tłok na trzy pierścienie to że miała większego kopa i prędkość wzrosła

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
podobno na 2 pierścieniach bardzo szybko spada moc bo się poszerzają rowki na tłoku i jest mniejsza kompresja


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 1:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Ja to tak czytam czytam . Raz chciałem 2 p a teraz mi mówicie o 3 . To która 60 jest lepsza ??

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
ja tez w koncu nie wiedziałem ale wybrałem 3 bo uważam że breżniew się na tym zna :)
http://www.allegro.pl/item216154572_jaw ... 2_5km.html
"Niewiem tylko czy zauważyliście ,że silniki z jednym pierścieniem osiągają max moment obrotowy i moc przy duzo wyższych obrotach , więc spadek cisnienia jest mniejszy . Po prostu cykl pracy takiego silnika jest krótszy. Silniki te często maja gładż cylindrową pokrytą nikasilem lub chromem. Pierścienie tłokowe też nie są wykonane z żeliwa.
W silkikach z 3 pierścieniami jak w jawce cylinder i pierścienie sa żeliwne. W chwili gdy projektowano ten silnik , a były to lata 50 technologia silnika 2t była jeszcze niska podobnie jak samo wykonanie i zastosowane materiały.
Poniewaz w czasie użytkowania moto w tłoku szerokość rowków na pierścienie sie powieksza podobnie jak wielkość szczeliny w zamku pierścienia , 3 pierścień wybitnie zmniejszał spadek kompresji wraz ze zwiekszajacym sie przebiegiem.
Jak wczesniej napisałem zastosowanie 2 pierścieniowego tłoka w jawce powodował ze szybko silnik tracił moc."
to mi wystarczyło :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 2:22 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
vorbis, no to dokładnie to samo ca napisałem wcześniej :]

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 2:45 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
panowie ktory zestaw mam wziac

[ Dodano: 23 Lipiec 2007, 16:46 ]
zrobmy ankiete ktor tlok 2 czy 3 p jest lepszy co wy nato
;(

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 2:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
co ci z tej ankiety?
jak większość osób która nawet nie widziala na oczy tego tłoka będzie głosować?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 3:05 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
to niewie jaki mam wziac

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 4:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 12:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Inąd.
Ja również wybrałem 3p - zależy mi na mocy na niskich oborotach i łatwiejszym podjeżdżaniu pod górki. Poza tym - 3p tak szybko nie straci kompresji.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 5:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
a nie puchnie

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 5:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
bartek12 napisał(a):
a nie puchnie

lol, przecież to wyjątki z tym puchnięciem tłoka, ja miałem 3pierścienie i nie puchł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 6:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Zresztą to czy tłok puchnie czy nie nie ma nic wspólnego z ilością pierścieni,tylko z jakością tłoka. Ja też mam 3p i nie nażekam.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 7:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
a czy zmiana cylindra z 50 na 60 jest dużo odczuwalna?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 8:25 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
vorbis napisał(a):
a czy zmiana cylindra z 50 na 60 jest dużo odczuwalna?
tak, jest powiększona komora spalania, a co za tym idzie większa ilość mieszanki trafia do niej i jest spalana, a co dalej to już wiecie.

Dzisiaj skończyłem gotować tłok, silniczek już złożony suszy się do ostatecznej próby ;) Po gotowaniu tłok troszeczkę urósł, ale minimalnie bo w innym temacie okazało się, że mam go wykonanego z lepszego tworzywa, także różnica była mnimalna i wlazł bez problemu. Co do tego:
Cytuj:
Widocznie Czesi wzieli pod uwagę marne chłodzenie cylindra jawki, puchniecie tłoka i to że łatwo go zatrzeć przy złym użytkowaniu.

No nie bardzo, czeskie tłoki nie puchną, przynajmniej mój nie puchnął, moto chodził tak samo na ciepłym i zimnym silniku, także podejrzewam, że dali go tylko po to, żeby taki silnik nawet zużyty nie tracił swojej mocy w póżniejszym okresie użytkowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dylemat...

Krzychu

7

2077

Czw Lip 19, 2007 5:52 pm

Buby Zobacz ostatni post

Brak nowych postów dylemat z tłumikiem

ogar_bydgoszcz!

6

2167

Pon Sie 27, 2007 1:05 pm

PISAQ Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dylemat - Na jaki kolor Charta pokolorować?? :)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Mateusz529

23

7234

Sob Mar 08, 2008 11:08 pm

Stachu68 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. 60cm3 ogar

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bartek12

23

6286

Pią Lip 20, 2007 8:22 am

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60cm3 > szlif??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

luki14w

26

8684

Czw Mar 22, 2007 8:45 pm

omnia2005 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 100 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 21 Queries | GZIP : Off ]