Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 3:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 12, 2005 9:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
komaroid napisał(a):
I jeszce jedno. Za 2-3 tygodnie zrobię taki zapłon (mam nadzieję, że mi się uda <ok> ) do wszystkich motocykli z cewką w/n umieszczoną poza iskrownikiem (czyli np. do Jawek i Ogarów 200)
no to ci sie udało :) dzisiaj otrzymałem od ciebie paczkę i wieczorem zamontowałem moduł - silnik odpalił, ale było już późno i nie testowałem go dokładniej, może jutro co nieco... póki co - radziłbym zebyś stosował grubsze kable, bo te które zapodałeś wydają mi sie jakieś takie niepewne :/ aha, zainstalowalem go w wersji z zapłonem bateryjnym, iskra jest duża, silnik ma ładne niskie obroty a jutro moze jak mi sie uda to spróbuje jeszcze je obniżyć narazie to tyle testów w Ogarze 200, jak sprawdze więcej rzeczy to dam od razu znac :) aha, byłbym zapomniał - czy to że moduł podłączony do elektryki "cyka" jest normalne ? i co się stanie jeśli tak go zostawię np. na noc ? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 12, 2005 11:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:42 pm
Posty: 43
Miejscowość: Garwolin
I ile sobie za taki wynalazek życzysz???


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 10:38 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
marcinpc napisał(a):
aha, byłbym zapomniał - czy to że moduł podłączony do elektryki "cyka" jest normalne ? i co się stanie jeśli tak go zostawię np. na noc ? :P

To "cykanie" jest zupełnie normalne (przetwornica). Zostawienie na noc niczym nie grozi, tylko trzeba pamiętać o wyłączeniu zapłonu (w przeciwnym wypadku cały czas będzie czerpany niewielki prąd z aku).
Cena - 40 zł.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 10:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
teraz wyłączanie zapłonu wg twojego schematu do zapłonu bateryjnego odbywa się poprzez przerwanie obwodu pomiędzy przerywaczem a modułem - w tym przypadku moduł ciągle jest podpięty na + i -, czyli prąd przez niego przepływa i akumulator przez noc będzie sie powoli rozładowywał, tak ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 11:03 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
żeby prąd nie płynął cały czas, trzeba pomiędzy akumulator i moduł wstawić wyłącznik zapłonu.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 2:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
po dzisiejszych testach próbach i jazdach stwierdzam: 1) kierunkowskazy działają w miarę normlanie, wydaje mi sie że moduł zapobiega zmianie częstotliwości migania w zalezności od obrotów silnika
2) silnik jest elastyczniejszy, troche lepiej się zbiera i wykazuje lepsze osiagi jeśli chodzi o pokonywanie wzniesień
3) bardzo ładnie trzyma niskie obroty, kulturalniejsza praca
4) wcześniej mialem takie sytuacje, ze hamujac np na skrzyżowaniach obroty gwałtownie spadały i silnik mi gasł - po założeniu modułu obroty się trzymają przy gwałtownych hamowaniach i silnik nie gaśnie
5) odstęp elektrod na świecy 0,3 mm = bezproblemowa praca, 0,5 mm - czasami krztusi się na wysokich obrotach, 0,8 mm - krztusi się na wysokich obrotach - dlaczego tak jest ?? więcej grzechów nie pamiętam, mam zamiar sprawdzić jeszcze pracę bez kondensatora i na innych świecach (teraz mam Boscha) i z różnym ustawieniem zapłonu i przerwy na platynkach


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 3:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
wyliczyłem że tranzystorowy brał by za dużo prądu i niemogę znaleść schematu dla jedno cylindrowca bo inne żrą jeszcze wiecej prądu a zrobił byś taki na 12v bo na 6 mnie nie bawi a tak wogóle to sam bym sobie zrobił jesli dałbys shcemat chyba że cena bedzie niewygórowana to kupie gotowy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 6:47 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
Ten układ będzie działał poprawnie w zakresie napięcia od 4 do 16V więc czy na 6 czy na 12 to nie ma znaczenia. Co do ceny - normalnie bym sprzedawał po 40 zł, ale dla Was (tzn dla użytkowników forum) - 35 zł. Już niżej naprawdę się nie da. Schemat tego zapłonu za kilka dni narysuję porządnie i dam na forum.
Marcin spróbuj zmienić świecę na inną np. NGK.u mnie na Boshu Komar jeździł kilka dni i świeca do wyrzucenia.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 7:42 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
hehe, promocje sie sypia... Ale po co taki wynalazek do bateryjnego, skoro bateryjny i tak trzyma niskie obroty i ogarek lepiej chodzi? :P

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 16, 2005 5:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
---------- 06:07 14.11.2005 ---------- bo masz jeszcze mocniejsza iskre i jeszcze dłuzsza na szczelinie miedzy elektrodami lepiej sie spala jeszcez łatwiej zapala mienij pali jest elastyczniejszy swieca dłuzej tzryma i przerywacz sie nie wypala czy li ustawiasz zapłon i jexdzisz i jeździsz
wole tranzystorowy ale cóz ładowanie nie starcza i nie ma schematu bo on ma dłuższa iskre co do czasu jej trwania i jest jeszcze lepiej ale no cóz do tych sprzetów widocznie niebardzo ---------- 16:58 16.11.2005 ---------- jak prace nad shcematem??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 18, 2005 2:57 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
---------- 19:27 16.11.2005 ---------- Teraz nie za bardzo mam czas (nauka :( ), ale do soboty powinien być gotowy. ---------- 13:57 18.11.2005 ---------- Marcin i co z tym zapłonem? Robiłeś jeszcze jakieś testy, jak się sprawuje?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 8:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
a wzór płytki też zapodasz????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 10:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
komaroid napisał(a):
Marcin i co z tym zapłonem? Robiłeś jeszcze jakieś testy, jak się sprawuje?
Nie miałem czasu niestety żeby bawić się w odpalanie np. bez kondensatora (szkoła, nauka i ciągle sprawdziany) a szkoda bo bardzo jestem tego bardzo ciekawy. Przejechałem na tym module prawie 150 km i nie narzekałem, silnik zgasł mi tylko w czasie hamowania na skrzyzowaniu ale to raczej była moja wina. Co do spadku spalania to wiele powiedzieć nie moge, musiałbym miec więcej czasu i sprawdzić ile przejade na pełnym baku z modułem i bez, a teraz wiadomo - śnieg spadł, a po wczorajszej przejażdżce (21 km) wróciłem zziębnięty i przemarzniety, więc to chyba będzie koniec jazd w tym roku. Pozatym jak juz chyba wcześniej wspomniałem - silnik jest elestyczniejszy i jakby troszeczkę mocniejszy. Osobiście nie mam kasy żeby ci teraz za niego zapłacić, ale dwóch moich znajomych chciałoby go kupić, więc pogadam z nimi i ewentualnie jeśli transakcja dojedzie do skutku to wyśle ci kase albo wpłace na konto. Szkoda że pogoda sie popsuła totalnie bo chciałbym jeszcze co nieco posprawdzać...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 10:46 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
Wielkie dzięki, o to mi właśnie chodziło. 150 km testu wystarczy. U mnie niestety też już śnieg :( więc chyba nie pojeżdżę. A jak by Ci się udało pogadać z tymi kumplami, to byłoby dobrze, jak nie to trudno, najwyżej odeślesz moduł.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 11:09 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ciesze sie ze mogłem pomóc i dzięki że wybrałeś mnie na testera ;) pogadam z nimi niedługo bo nie mamy kontaktu poza szkołą aha, jeszcze jedno - cały czas testowałem go w wersji na zapłonie bateryjnym - nie sprawdzałem wersji z zaizolowanym brązowym kablem, ciągle izolowany był żółty, więc nie sprawdziłem wszystkiego :/ zresztą mam teraz w iskrowniku 3 cewki zapłonowe na ładowanie akumulatora wiec nawet nie mam jak przetestować zapłonu standardowego


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Elektroniczny moduł zapłonowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

KrzysieK

17

9289

Czw Sie 04, 2005 9:12 am

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elektroniczny moduł zapłonowy

Kubik

9

3736

Wto Kwi 01, 2008 5:09 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elektroniczny moduł zapłonowy (mossfet)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Coockie

53

18029

Pią Wrz 28, 2007 3:57 pm

galion59 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. modul jaki dobrac

dabalwwy

2

1490

Śro Sie 12, 2009 12:26 pm

dabalwwy Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon elektroniczny

KameQ

4

4782

Śro Paź 05, 2005 7:55 pm

DaN Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] oraz 105 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 22 Queries | GZIP : Off ]