Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 10:16 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Nie odpala na rozgrzanym silniku
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 11:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 4:43 pm
Posty: 102
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet ogar 205.
Romet 50-t1.
Romet kadet.
Witam! Mój problem polega na tym, że mój Romet nie odpala kiedy jest ciepły. Nie gaśnie sam ale jeśli go zgasze to już nie odpale, odpale jeśli wystygnie. proszę o pomoc. Z góry dzięki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 11:35 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 14, 2007 11:57 pm
Posty: 76
Miejscowość: Ozimek
Być może tłok ci puchnie...
Nie tylko ty masz taki problem :P

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/19537


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 11:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Więc będziesz musiał go gotować, ale jak to poszukam bo już było wiele razy na forum :)

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 11:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Ja myślę, że to może być za późny zapłon i silnik sie mocno przez to grzeje, więc najpierw jak umiesz to sprawdź i ustaw zapłon a nie odrazu gotowanie tłoka

ustaw też dobrze przerwę między stykami przerywacza


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 2:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Masz iskre jak zgasisz zacznijmy od tego a potem można gdybać ;) ?

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 3:51 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 05, 2008 8:30 pm
Posty: 141
Miejscowość: Hecznarowice
Nie wierz w to puchnięcie tłoka! Ja mam taki sam problem. Jeździłem już chyba na 4 tłokach i zawsze tak jest ;( Zobacz czy masz wszystkie zęby na zębatce startera. Ja miałem tak, że jak był zimny to palił na kopa ale jak się rozgrzał to musiałem pchać . Gdy rozpołowiłem silnik okazało się, że nie ma połowy zębów na zębatce startera. Przez to był mały rozpęd i nie szło odpalić na ciepłym. Teraz kupiłem tą żebatke, silnik złożony ale jeszce będe malował ogara więc nim nie śmigałem. Ale myśle, że będzie palił na kopa na ciepłym silniku. Musisz energicznie kopać w starter. Najlepiej stań tyłem do motora. Tak żebyś kopał w tył a nie do przodu! I spróbuj kopnąć energicznie. Możesz sprawdzić też świecę i zapłon ale to raczej nie jest przyczyną tego. Niestety gdy jest nagrzany to potrzebuje większego rozpędu. Gdy to nie podziała to zostaje ci pchanie. Znam ten ból ;( Gdy złoże ogara do całości CISZA to dam ci znać czy pali z tą nową zębatką. Kupiłem jeszcze mniejsze dysze bo tamte miałem przewiercone ;( Mam też cylek po szlifie i nowy tłok z pierścieniami. Powiem ci jaki będzie tego efekt. Może być wiele czynników przez które silnik nie pali może też przez te dysze, alboprzezźle ustawiony zapłon. Ale niewierze w to wasze puchnięcie tłoka. Dla porównania. Mój ogar cały czas (18lat) jest użyewany i regularnie przepalany. Mój kuzyn dostał starą jakwe która stała 5 lat nie używana. Na dodatek cylek był zalany olejem. Sprężyna kopniaka zerwana lub wyleciała i on po 1 dniu naprawy bez rozpoławiania silnika palił ją na kopa a jak sowojego za h*ja nie mogłem odpalić. Więc widzisz każdy silnik jet inny <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 4:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wyreguluj zapłon wymień świecę powinno pomóc.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 7:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Ludzie jesli chodzi o silnik jawa 223 to tego sie nie da naprawić.(choc zdażaja sie przypadki)silnik ma ten kiepskie chłodzenie.na moim przykładnie jezdze w zimny dzien około 0 stopni gasze i nie moge zapalic musze poczekac około 1 minuty zeby ostygł w lato dłuzej około 10 minut ;] to jest wada tego silnika.Ale odrabia to mocą. około 3,5 km w porównaniu do dezameta 023 1,7 albo nawet dezameta 027 2,8 km jawa żądzi!

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 7:50 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 4:43 pm
Posty: 102
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet ogar 205.
Romet 50-t1.
Romet kadet.
Ale ja mam silnik polski dwu biegowy (kwadraciak). I nawet jeśli pcham to on nie odpala. poczekam chwile i po pierwszym "kopie" chodzi. Zapłon jest ustawiony dobrze!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 8:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Punkbuster napisał(a):
jesli chodzi o silnik jawa 223 to tego sie nie da naprawić.

Opowiadasz bzdury wszystko idzie naprawić.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 9:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Punkbuster napisał(a):
nawet dezameta 027 2,8 km jawa żądzi!



W praktyce to inaczej zupełnie wygląda..

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 9:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Jacek-J129 napisał(a):
Punkbuster napisał(a):
jesli chodzi o silnik jawa 223 to tego sie nie da naprawić.

Opowiadasz bzdury wszystko idzie naprawić.


Oczywiście, że idzie naprawić, ja mam dobrze ustawiony zapłon i jak silnik jest gorący to zapali za 3-4 kopnięciem, na zimnym z ręki :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 12, 2008 4:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Mi traci kompresje bo tłok puchnie ogólnie odpali mi na ciepłym. Ale troche musze pokopac a żal mi motorka :/

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 12, 2008 10:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
[/quote] Ale niewierze w to wasze puchnięcie tłoka. Dla porównania. Mój ogar cały czas (18lat) jest użyewany i regularnie przepalany. Mój kuzyn dostał starą jakwe która stała 5 lat nie używana. Na dodatek cylek był zalany olejem. Sprężyna kopniaka zerwana lub wyleciała i on po 1 dniu naprawy bez rozpoławiania silnika palił ją na kopa a jak sowojego za h*ja nie mogłem odpalić. Więc widzisz każdy silnik jet inny <Czytaj>[/quote]

Posłuchaj co ty bredzisz...Co ma piernik do wiatraka?? Ja też Kupiłem ogara 200 który stał 4 lata w szopie nie odpalany i odpalił po pierwszym kopnięciu a później też nie odpalał na ciepłym silniku. Okazało się ,że świeca miała nie właściwą wartość cieplną(w moim przypadku była zbyt wysoka) zapłon też nie był ustawiony prawidłowo chociaż nie było z nim najgorzej, tłok puchnie jeśli silnik dostaje zbyt dużej temperatury a na moim można było jajka smażyć :P . Dysze też nie mają w tym wypadku znaczenia bo jeśli był by zbyt mały przelot to silnik nie odpalał by wcale albo ledwo by zipiał szczególnie przy niskiej temp. Ja ci radze sprawdzić świecę w twoim ogarze ma być Iskra F-80 takiej już nie dostaniesz w sklepie co najwyżej używaną która jest w dobrym stanie następnie (ja miałem farta bo w garażu znalazłem 3 oryginalnie zapakowane i nigdy nie używane Iskry F-80, sprawdź zapłon jeśli umiesz jeśli nie to zleć to komuś kto się zna. Pawlap1993 nie słuchaj bo bredzi i sam nie wie o czym... słuchaj przede wszystkim XawiD-a bo wie co mówi jak większość użytkowników tego forum. Nie rozpoławiaj silnika bo to nie ma sensu, możesz jeszcze ustawić odległość platynek przerywacza. Jeśli chcesz to mogę ci wysłać na maila Opis jak ustawić zapłon w twoim silniku. Pozdro

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 13, 2008 5:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wielki mi problem ...
Tłok i pierścienie to nie majątek, a sam przekonasz się :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [ Motorynka] Nie odpala na ciepłym silniku

Domaniak

9

3078

Pon Lut 04, 2008 8:55 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Na rozgrzanym niepali od kopa

Scorpio

5

2104

Pią Wrz 01, 2006 5:02 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zacina się coś w silniku

Zamotek

6

2521

Pią Lip 21, 2006 1:56 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Strzał w silniku

maciek-info

7

2166

Śro Sie 01, 2007 7:49 am

Travis Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [ WSK 125] coś mi pieszczy w silniku

mk77

8

2977

Wto Lip 31, 2007 8:06 pm

mk77 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]