Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 8:52 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Simson brak iskry;(
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 7:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Mam w simku taki problem otoz znowu nie mam iskry ;/ :| nie wiem co to jest zdazyło sie to gdy przyjechałem simkiem ze szkoły zgasiłem go i na nastempny dzien nie ma iskry przerywacz,kondensator,akumlator,stacyjka,swieca,fajka,przewod wszystko nowe sprawdzałem połaczenie odpowiedzialne za zapłon styki przeczyszczone nigdzie nie zasniedziałe kable nie poprzecierane no normalnie nie wiem co to zapłon dobrze ustawiony przerwa na swiecy i platynkach tez co to moze byc bo juz nie mam pojecia...pozdro :|

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Może poprostu świeca jest już do kitu, najlepiej kup nową i napisz czy pomogło :)

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
wina swiecy to nie jest w czoraj kupiłem nowa NGK a sprawdzałem na innych swiecach takich jak champion.iskra,bosh i nawet małej iskry nie ma

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
no to jedyne co mi do głowy przychodzi to zrobić zapłon bateryjny na chwile i sie przekonasz jak będzie iskra to cewka padła :) Jak nie będzie to jakąś butelkową cewke podmeinić od kosoś :)

Nowe nie znaczy dobre :) Kondensator od 126p podobno się lepiej sprawuje bo te padają jak mrówki :) Jeżeli masz nie oryginalne magneto stojan albo kratery to na znaklach nie ustawisz :) Przerwa jaka 0.4 mm ?

Więc moje zdanie takie jest jeszcze raz wszystko sprawdź może coś gdzieś się z masą łączy jakiśkabel przy stacyjce nie tak no wiele wiele rzeczy mogło się popsuć ....

Najlepiej na krótko zrobić bateryjny na chwile i się okaże co jest nie tak :)

Miłej zabawy ;)

http://img91.imageshack.us/my.php?image=beztytuusu9.jpg paint wymiata tak chyba ma być bateryjny podpięty ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
sprawdz cała instalacje,mozliwe ze cos przeoczyłes olbo sie odłaczyło,sprawdz czy na cewkach jest prad,czy klin magneta jest cały,i wszystkie inne połaczenia itd.

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
zrobie jutro ten bateryjny to mam jeden kabelek podłaczyc do akumlatora a 2 do iskrownika tam gdzie przewod od przerywacza wychodzi?? klin cały,instalke sprawdzałem 3 razy, z przerywa kobminowałem na mniejszą i wiekszą wiec to nie to nasuwa mi sie jeszcze jedna mysl dzien wczesniej wykreciłem przewod z cewki butelkowej i długo sie kreciła to pociagłem mocniej mogłem tam cos uszkodzic w niej???

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 6:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Ciągnołeś za przewód?

W bateryjnym cewka i kondensator na minus butelkowej a a drugi wtyk to akumulator inaczej zrobi się zwarcie i spalisz platyny w 100% pewny nie jesetem bo nigdy tak nie robiłem ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 7:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
tak ciagnołem za przewód..to na 99% jestt chyba cewka butelkowa..bo jak ja wykreciłem to tam w niej jest taka sruba długa co sie przewod wkreca i ona lata na wszystkie boki i moze nie miec styku...niestety dzisiaj nie miałem czasu do roboty bo cały garaz zajety...robiłem z tata VW T4 wymienialismy uszczelke pod głowica i zawory paliwowe jutro sie to postaram to zrobic... ;]

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 8:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
CharcikX, no to ja nie widze problemu bierz cewke jakąś z syreny albo coś i sprawdź chyba że masz kolege co ma simka :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 26, 2008 12:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
sprawdziłem gruntownie tą instalacje i z cewki butelkowej pod bakim wychodza 2 kable niebieski i brazowy niebieski idzie do wtyku nr 58 a brazowy do wtyku nr 15 na stacyjce...nie ma byc tak ze niebieski to masa a brazowy do stacyjki??jak mam to podłaczyc??

[ Dodano: 26 Luty 2008, 13:19 ]
i oczywiscie kupiłem nowa cewke...w starej tak były te połaczenie i w nowej tez tak sa bo nic nie mieszałem w kablach

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 27, 2008 8:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
CharcikX, masz zapłon bateryjny weź to przerób wreszcie :) brązowy masa ale nie wiem jak tam u ciebie popodpinane ;P Iskra powinna byc jak jes dobrze poodpinane inaczej będzie się robić zwarcie i wymienisz kondensator i przerywacz zrobisz pare km i sie to spali :) zobacz czy cewka zapłonowa ma połaczenie z kondensatorem itp jak tak no to przycyzna leży w złym podłączeniu nie wiem czy chcesz bateryjny czy nie ?

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 27, 2008 8:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
pumba juz nie mam bateryjnego...iskre mam juz z cewek a nie z aku elektryk mi przerobił to..tylko pytam sie jak ma byc podłaczona cewka wn

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 27, 2008 8:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
co za elektryk mase na cewke ci wzioł z stacyjki z ramy najlepiej ;/ wypnij akumulator i sprawdź czy jest iskra ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 27, 2008 9:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
nawet jak wypne akumlator to i tak nie ma iskry tydzien temu jechałem normalnie a na drugi dzien nie ma iskry <dobani>

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 8:32 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Hmmm sciagnij magneto i zobacz jak tam wygląda sprawa :) Wtyk 15 jest związany z akumulatorem bo jak stop tam podepne to mi idzie z aku wtedy ;) Możliwe że masz zwarcie i sie spalił kondensator i przerywacz miałeś kijowego elektryka chyba, jeżeli masz połączenie cewka kondensator przerywacz i na cewce butelkowej na dodatak sygnał z akumulatora to ja sie nei dziwie ze nei ma iskry zwarcie jest ;/

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Simson- brak iskry

marzio

12

4481

Pią Mar 28, 2008 4:01 pm

MaRaS1990 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [simson sr4] brak Iskry

martin043

9

3373

Sob Cze 20, 2009 12:43 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] brak iskry.

martin043

3

2074

Pią Maj 15, 2009 10:27 pm

matm115 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ! Simson S51 Brak Iskry !

fachu123

9

4581

Czw Sie 20, 2009 8:06 am

Pumba Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Simson S51 Electronic] Brak iskry.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Dyjak

19

7775

Nie Lut 01, 2009 9:48 pm

Dyjak Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.068s | 20 Queries | GZIP : Off ]