Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Cze 23, 2024 3:07 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [50-T-1] wał cieżko chodzi.
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 4:38 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
dzisiaj wymieniłem wał z tłokiem i złozyłem silnik. Chciałem zobaczyć czy wał normalnie chodzi to jakoś cieżko i widać ze w jednym miejscu szoruje wał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 4:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Ale gdzie widać, że trze? O co? Opisz dokładniej o co Ci chodzi bo ciężko zrozumieć co, gdzie i jak. dobani

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/30485
Wpadajcie i komentujcie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 6:30 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
tam gdzie siedzi korbowod w wale to jak sie reci to szoruje o scianke.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 7:00 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sie 11, 2007 2:06 pm
Posty: 207
Miejscowość: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 205, Romet Mińsk 400
Jak zakładasz na nowo cylinder i tłok to zawsze ciężko chodzi. Ale jeśli szoruje w pewnym miejscu, to może po prostu wał nie pasuje dobrze do karterów. Zdejmij cylinder i zobacz czy też będzie szorować przy obracaniu wałem. Jeśli nie, to składaj go i pal. Jeśli tak - czeka Cię rozpoławianie i przyszlifowanie komory korbowej. Też tak miałem. :]

_________________
FSO Polonez 1.5 X '83
Fiat 126p FL '89
Romet Ogar 205 '87


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 7:09 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
a bedzie działac bez pierscieni na tłoku?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 7:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sie 11, 2007 2:06 pm
Posty: 207
Miejscowość: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 205, Romet Mińsk 400
Ale co ma działać? Chyba nie chcesz odpalać silnika bez pierścieni...

_________________
FSO Polonez 1.5 X '83
Fiat 126p FL '89
Romet Ogar 205 '87


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 7:44 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Zdejm cylinder i wtedy zobacz czy będzie obcierać. Jeśli nie to zakładasz cylek i śmigasz a jeśli będzie obcierać to jak już było pisane, musisz podszlifować miejsce gdzie obciera. Jasne? ;-)

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/30485
Wpadajcie i komentujcie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 8:17 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
Cytuj:
Ale co ma działać? Chyba nie chcesz odpalać silnika bez pierścieni...



czy silnik bedzien działac bez pierscieni na tloku bo jeden sie połamał :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 8:23 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 22, 2009 12:07 am
Posty: 336
Miejscowość: Włocławek
Pojazd: 1x Daewoo Tico
1x Romet Ogar 205
1x Romet Kadet
1x Romet Pony (remont)
1x Komar 2350
1x Komar 232
6x Komar do złożenia
Silnik nie będzie działać bez pierścieni, jak już to będzie zajebiście słaby. Kup nowe pierścienie, nie są one drogie :P

_________________
Pojazdy na PJ..


Remont Komara trwa.. :>
Wykonano:
//////////////////// - 7%
lokurva

Komar 3...nareszcie :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Sob Wrz 05, 2009 8:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sie 11, 2007 2:06 pm
Posty: 207
Miejscowość: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 205, Romet Mińsk 400
Na jednym powinien działać jakoś. Ale lepiej kup :P

_________________
FSO Polonez 1.5 X '83
Fiat 126p FL '89
Romet Ogar 205 '87


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 3:05 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Lip 25, 2009 11:10 pm
Posty: 2
Pojazd: VW Passat tdi
Kolego wg mnie musisz sprawdzić precyzyjnie co ociera - hamuje obracanie wałem. Może silnik był zatarty i wówczas należy sprawdzić stan cylindra, czy nie ma w nim rys - zadziorów, co kwalifikowałoby cylinder do przeszlifowania. Jeśli natomiast pękł Ci pierścień podczas zakładania, to doradzam jednak założyć dwa pierścienie, aby silnik miał większą kompresję, a tym samym moc. Przed założeniem nowych pierścieni należy sprawdzić, czy wchodzą one do cylindra bez problemu. W razie konieczności trzeba je podpiłować, pozostawiając luz na grubość żyletki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 3:35 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
a jak pierscienie wystaja troche z tego tloku i niechce wejsc w cylinder bo przez to mi pekł bo na chama wsadzałem. A cylinder niema zadnych rys. a wał mi szoruje w tym miejscu gdzie sie laczy z korbowodem i bedzie trzeba jutro przyszlifowac tam gdzie szoruje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 7:55 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sie 11, 2007 2:06 pm
Posty: 207
Miejscowość: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 205, Romet Mińsk 400
Pamiętaj, że pierścienie muszę złączyć się z tzw. zamkiem na tłoku (takie małe wystające coś w rowku na pierścień) Jeśli jedno i drugie się nie pokryje nie wsadzaj na siłę. Musi wejść dość gładko.

_________________
FSO Polonez 1.5 X '83
Fiat 126p FL '89
Romet Ogar 205 '87


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 8:04 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 10:54 pm
Posty: 1049
Miejscowość: miłoszyce
Pojazd: BMW e36 1,8
Romet Chart 210
Ogar 200
WSK 125 Kos
Wiele razy się spotkałem ze pierscień trzeba było na zamku małym pilniczkiem szlifować bo był za duży. Najlepiej wsadzić sam pierścień do cylindra i sprawdzić jaki jest luz na zamku.

_________________
BMW - Bawarskie Maszyny Wyścigowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: (50 t-1) wał cieżko chodzi
PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 8:48 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 24, 2009 2:11 pm
Posty: 76
Miejscowość: Białystok
Pojazd: 2x komar
ok dzieki temat do zamkniecia jutro bede kombinował.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ciężko chodzi wał;/

alfa89

2

1570

Pią Sie 06, 2010 9:33 am

zakopiec12 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Skrzynia cięzko chodzi

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

piotreq_zet

16

5881

Sob Sty 20, 2007 11:44 pm

piotreq_zet Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50 t-1 kopniak ciezko chodzi

kamil61239

4

1922

Pią Wrz 04, 2009 7:06 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zbyt ciężko chodzi? Co jest nie tak?

pawlak73

8

3664

Czw Wrz 04, 2008 2:36 pm

dexster11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Sprzęgło chodzi ciężko

hcwdss

6

2717

Pią Lut 26, 2010 1:53 pm

lutek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]