Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 7:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 2:57 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
A przekładnia pomiędzy wałem korbowy i sprzęgłem ?

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 3:03 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
to jest przekładnia pierwotna, skrzynie biegów omijamy bo na 3 biegu jest bezpośrednio

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 3:09 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
No niby tak. Masz rację na trójce jest niemalże bezpośrednie przełożenie. :-)

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 3:56 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 12:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Inąd.
Z3US napisał(a):
No niby tak. Masz rację na trójce jest niemalże bezpośrednie przełożenie. :-)


Nawet nie niemalże - to jest prawdziwe bezprośrednie przełożenie, 1:1.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 7:03 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Właśnie kurier dostarczył mi to cudeńko... Gąbka to gąbka, olać stożki. ;)
http://w3.bikepics.com/pics/2008/06/06/bikepics-1312196-800.jpg
http://bikepics.com/pictures/1312198/

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 07, 2008 9:28 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 14, 2008 12:00 pm
Posty: 102
Miejscowość: Żyrardów
I jak myślisz będzie dobry ten filtr bo ja sam szukam podobnego ???

_________________
Live To Ride Ride To Live


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 07, 2008 3:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Filtr jak filtr, pasuje więc jest dobry. Syfu puszczać też nie powinien, bo jest z gąbki. Cóż, mocy nie doda, zreztą nie wiem jak można liczyć na przyrost mocy, po zastosowaniu "sportowego" filtra powietrza. Przecież jedynym powodem ich montażu jest brak możliwości zastosowania oryginalnego układu dolotowego, a jakiś filtr musi być, więc zakłada się stożki.

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 11:54 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
dooobra, policzyłem wszystko od nowa i... myliłem się :D
Błąd polegał na tym że nie mierzyłem obwodu opony tylko policzyłem wg profilu czyli przyjąłem że obwód wynosi 21 cali...
Obroty są niższe od tych co podałem o jakieś 500 obr/min, ale to też żadna zależność...

Czyli silnik kręci odpowiednio:
na z11 przy prędkości 55 km/h około 6 500 obr/min

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 12:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Zeusie po pierwsze witam, nie wiem czy mnie pamiętasz bo już dawno z Tobą nie rozmawiałem, ja miałem kiedyś jawkę ;) Twoje gg mam jeszcze chyba ze strony azbest.friko.pl :P Szmat czasu :P

Po drugie to filtr stożkowy da Ci coś jesli go dobrze wyregulujesz. Istotną różnicą jest to, ze dostajesz dzieki niemu wiecej powietrza, czyli musisz mu dac więcej paliwa i w rezultacie dochodzi do cylka więcej mieszanki ;)

Ma ktoś zdjecie 4 płuków w jawce ;>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 1:51 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Więcej nie wejdzie, nie pozwoli na to średnica gaźnika. Nie rozumiem takiego stwierdzenia.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 3:14 pm 
mati590 napisał(a):
Ma ktoś zdjecie 4 płuków w jawce ;>


na mojej stronie


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 7:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Silnik u mnie jest już na takim etapie... http://bikepics.com/pictures/1336782/ muszę tłok skończyć i załatwić normalne zabezpieczenia sworznia, bo u mnie w miescie mają tylko segery =/

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 7:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Mi się trochę nie widzi to jak zamontowałeś membranę, powinieneś wyfrezować wgłębienia po jednej i drugiej stronie kanału ssącego tak aby zawór był pośrodku. No i napisz jeszcze co robiłeś w cylindrze prócz membrany ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 8:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
przem578 napisał(a):
Mi się trochę nie widzi to jak zamontowałeś membranę, powinieneś wyfrezować wgłębienia po jednej i drugiej stronie kanału ssącego tak aby zawór był pośrodku. No i napisz jeszcze co robiłeś w cylindrze prócz membrany ;)

Najpierw trzeba mieć w czym frezować... Tam już nie ma nigdzie "mięcha". Żeby w ten sposób ją zamontować, musiałem i tak nadspawać troche aluminium. Kanał ssący jest maksymalnie poszerzony, w tamtym roku o 1mm albo podwyższałem, albo obniżałem okno wydechowe, już nie pamiętam. W każdym bądź razie zrobiłem tak jak Breżniew... Otwory w tulei przy kanałach płuczących od strony komory korbowej były jeszcze skorygowane, bo nie za bardzo się zgrywały z kanałami... Przydałyby się jeszcze ze dwa płuki...

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 8:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Z3US napisał(a):
Najpierw trzeba mieć w czym frezować... Tam już nie ma nigdzie "mięcha". Żeby w ten sposób ją zamontować, musiałem nadspaać troche aluminium...

Co ty gadasz spokojnie idzie to w ten sposób zrobić sam tak mam w swoim cylindrze i starczyło aluminium.

Możesz jaśniej o tym spawaniu? Co tam spawałeś?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silniczka jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

sumarek

21

10726

Pon Lis 12, 2007 10:32 pm

PYTA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Oddławianie silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

bosek3

68

57855

Nie Maj 15, 2011 4:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8606

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5487

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13385

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 37 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]