Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 7:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Powiększanie kanału wylotowego
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 3:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
Zmieniłem zębatkę tylną na mniejszą, owszem jest szybszy ale jest słaby.
Pomyślałem żeby jakoś motorek stuningować, ale na początek wyczyściłem wszystko z nagaru, w tym tłok. No i jakby był mocniejszy ale to i tak za dużo nie dało.
No to natrafiłem w necie na tą http://www.mottocykle.cba.pl/index_pliki/Page1197.htm stronę. No i tu sie pojawia pytanie czy samo powiększenie kanału wylotowego coś da ?
A jeżeli coś da to dużo da ?

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 4:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 10:07 pm
Posty: 40
Miejscowość: Mielec
ja przy mojej ifie to polerowałem kanał wylotowy. ale jak go poszeżysz to chyba coś da. spaliny będą miały lżej wylatywać. tylko rozpiłyj to aluminiowe. tulei nie rusz.

_________________
MZ 251
!!! AVE MANETA !!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 5:07 pm 
ty masz akdeta . jak to psozerzysz ten kanał lub podwyższysz to na pewno na niskich będize słaby.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 5:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
A nie prościej zrobić dokładnie to co tam pisze?? to wcale nie takie trudne bo tylko to ono wiele nie da. A 1mm do góry to dopiero po podkladce czyli normalnie 2,5mm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 5:22 pm 
no bo to sie robi wszystko to co jest napsiane , nei zastosowanie sie moze wpłynać negatywnie ( silnik może sie zamulać jak tylko podniesiesz cylnider o te 2,5 mm)


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Z góry przepraszam za moje głupie pytanie ale akurat tego nie wiem. Czy ten silnik od komara (s-38) ma takie same rozmieszczenie kanałów i czy te same modyfikacje można zastosować w silniku 023 ?? Nie chciałem zakładać kolejnego tematu. zięki za odpowiedź może być na PW.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Komar ma trochę inną mapę kanałów niż 023, oczywiście na swoją nie korzyść, a modyfikacje to można robić te same, bo w sumie poza rozmiarami i wysokościami okien ten silnik się zbytnio nie różni.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
Ziuton napisał(a):
ty masz akdeta ....

No chyba nie ważne czy mam rame od kadeta czy simsona, ważne że silnik s38

No to robie wszystko co tam jest napisane.
A nie wiecie czy by dobrze było jak bym przetoczył gardziel mojego gaźnika do 14mm ? A nie do 16 jak jest tam napisane ?
I jeszcze jedno pytanie, gdzie znajduje się króciec ssący ? Mam zwykły gaźnik.
Popatrzcie na 2 obrazek na tamtej stronie z prawej strony,
jest tam jakaś rurka i na jej zgięciu pisze że trzeba to zgięcie podpiłować o 45 stopni. I pytanie gdzie to jest ? (ta rurka)

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Możesz przetoczyć ten gaźnik na 14 mm to nawet lepiej bo 16 z gaźnika orginalnego to raczej się nie da. kruciec to masz przy cylindrze to gdzie gaźnik zakręcasz aż do okna ssącego.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 1:55 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
kamil_ziomek napisał(a):
kruciec to masz przy cylindrze to gdzie gaźnik zakręcasz aż do okna ssącego.

U mnie gaźnik przykręca sie zaraz do cylindra.

Jakie narzędzie poleciliście mi do podpiłowania cylka przy głowicy ? Oprócz pilnika.

Tekst o tuningu komarka napisał(a):
W celu zwiększenia stopnia sprężania musimy dokonać zatoczenia głowicy o 1,5 mm


Czyli co ? podpiłować spód głowicy o 1,5 mm ?

[ Dodano: 17 Czerwiec 2008, 16:40 ]
No to rozwiercam gaźnik...

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 3:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
pawelak23 napisał(a):
Tekst o tuningu komarka napisał/a:
W celu zwiększenia stopnia sprężania musimy dokonać zatoczenia głowicy o 1,5 mm


Czyli co ? podpiłować spód głowicy o 1,5 mm ?

Tak musisz obniżyć powierzchnie głowicy która się styka z cylindrem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 5:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
Zawsze coś ;/
Mam świder 16mm ale nie mam 14mm... ;/

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 18, 2008 11:00 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Do splanowania głowicy to polecam kawałek deski ( z mebli się nadają) równej większej od tego co chcemy spiłować , papier scierny 60, 180 , 400 ( ten 400 to z pastą do polerki).
Jedna uwaga:
Deska z papierw sciernym podczas ścierania nie może wychodzić za element obrabiany.
Najlepiej widać czy dobrze scieramy jak co jakiś czas przestawiamy kierunek tarcia o 90 stopni. (aluminium zczyna się błyszczeć pod swiatłem)

Ja już starłem 1,2 mm cylindra jeszcze 0,3 polerka tłoka i bede to zakładał oprucz gaźnika 16 mm bo takiego nie posiadam zostanie 14mm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 18, 2008 11:57 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
Ok, a samo splanowanie głowicy ile da ? (mocy)
Pożyczę świder 14mm od kogoś, nie mam wyjścia...

A czy mogę splanować głowicę szlifierką oscylacyjną?

[ Dodano: 19 Czerwiec 2008, 13:20 ]
Hej, mam problem (znowu)

Image

Tam gdzie zaznaczyłem jest tylko 2mm, jak splanuję 1,5mm to na pewno będzie dobrze ?

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 19, 2008 1:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
1,5 mm to bym nie radził lepiej 1mm szkoda wału. Może być ale na koniec i tak bym przeciągną deską z papierem żeby mieć pewność żę jest prosto.

P.S. pużniej tą krawędz musisz troszke zfazować.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [023] Polerowanie kanału wydechowego w cylindrze

BlueRider

14

6369

Śro Mar 25, 2009 3:21 pm

smyk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów powiekszanie krocca ssania VS predkosc maksymalna

dzik

11

3587

Śro Lis 23, 2005 7:13 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 21 Queries | GZIP : Off ]