Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 10, 2024 1:41 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Regulacja obrotów jawka.
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 11:08 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
Mam dobrze ustawiony gaźnik, tylko że jak puszcze gaz na luzie to motor gaśnie. Poprostu na niskich obrotach gaśnie. Pobawię się dzisiaj z linką od gazu, ale może to niebyć przyczyna więc którą śrubką w gaźniku ustawiam obroty? Bo niechce go całkiem rozregulować dlatego pytam...

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Ostatnio edytowany przez o_O, Nie Kwi 29, 2007 2:46 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 11:13 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 30, 2007 8:09 am
Posty: 49
Miejscowość: GorzÃłw WLKP
Regulujesz ta srubka ze sprezynka. Ona jest po srodku miedzy dyszami.

_________________
kristofix


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 11:17 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
kristofix, aha, dzięki! A przez linkę też tak może być?

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 11:41 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Raczej nie ;) bo przepustnica opiera sie na tej srubce ze sprezynka (ma stozkowaty ksztalt) i to od niej zaleza wolne obroty ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 12:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 30, 2007 8:09 am
Posty: 49
Miejscowość: GorzÃłw WLKP
nie przez linke. Jezeli linka ci odbija to jest w porzadku i nie chaczy nigdzie o pancez

_________________
kristofix


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 7:35 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
przez linke nie moze gasnąć ale ma wpływ na obroty na biegu jałowym.
Jak żle ją napniesz to przepustnica moze być podniesiona i wtedy bedzie miał wysokie obroty.
Ja tak miałem po zimie

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 8:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 20, 2007 9:35 pm
Posty: 43
Miejscowość: Katowice
Pojazd: Honda nsr 125
Śrubka ze sprężynką w środku pomiedzy dwoma dyszami wkręcaj ją powoli. I sprawa załatwiona :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:38 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
wkręciłem tą srubkę na maxa i dalej niema niskich... Jest lepiej, ale gaśnie! Jeszcze byłem zdziwiony, bo ledwo co na dwójkę wrzucił, ale potem się rozbujał, a jak wrzuciłem na trójkę to już musiałem spowrotem na dwójkę. O co chodzi? aha i jeszcze na jakim rowku ma być iglica?

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
rowek ustalasz doswiadczalnie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:43 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
tylko, że ja niewiem jak ma być... a co jest wtedy z tym, że ledwo co na następny bieg wrzuca?

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Iglica producent podaje, ze powinna byc na srodkowym rowku (kiedys robili 3 rowkowe ;) ) Teraz sie ustawia na 2-3 bo sa 4 rowkowe ;) Musisz dobrac doswiadczalnie ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
Crush, ale 2-3 od doły czy od góry?

[ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 21:50 ]
tam z iglicą to sobie poradzę, ale czemu go tak zamula na biegu? :/ na jedynce jedzie jak szalony, na dwójce słabnie, ale się potem rozpędza, a na trójkę niema szans... :(

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 9:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Obojetnie :P iglica jest 4 rowkowa :P Musisz sprawdzic na ktorym rowku lepiej chodzi ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 11:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 30, 2007 8:09 am
Posty: 49
Miejscowość: GorzÃłw WLKP
kolanko wydechu ci sie moze przytyka. A cylinder sie grzeje mocno?

_________________
kristofix


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 2:02 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
kristofix, cylinder mocno się nie grzeje...

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Regulacja wolnych obrotów w Ogarze 205

Sylwek 14

3

2454

Sob Wrz 06, 2008 9:50 pm

Mar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

chartolot

30

12682

Wto Lip 06, 2010 4:13 pm

chartolot Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jawka samoczynnie dostaje wysokich obrotów.

mimizhl

8

3564

Czw Mar 31, 2011 9:34 pm

JawaMustangTeam Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja skrzyni biegow jawka 50

albert324

4

2611

Śro Sie 15, 2007 10:26 pm

mancia14 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak wysokich obrotów

ascyk36

11

4008

Nie Lip 09, 2006 9:58 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 26 Queries | GZIP : Off ]