Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 1:32 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ogar 200] Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 10:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Witam.
Chciałbym rozpocząć swoją przygodę za stuntem właśnie na ogarku. Przyczynami wyboru
ogara jest oczywiście niska cena( w porównaniu z innymi 50), manualna skrzynia( nie to co
skuter), tanie koszty naprawy. I tu moje pytanie: Co muszę zmienić w ogarze żeby się to
stuntu nadawał. Oczywiście wiem, że potrzebny jest stelaż z tyłu, jakaś osłona silnika.
Jeszcze chciałbym powiedzieć, że nie będę tylko na gumie latać, ale chciałbym też coś
z przednim kołem pokombinować(stopie) i do tego to chyba tarczówka potrzeba,
w takim razie z jakiego motocykla wziąć najlepiej z całym zawieszeniem przednim.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 10:40 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Wiesz jak zrobisz sobie przedni hamulec dobrze to i nawet na oryginalnym zawiesznieu stoppie zrobiesz:)
Co do pytania to proponowałbył ci kupić przednie zawieszenie od simsona jest bardzo dobre i przeważnie nie trzeba nic przerabic.

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 10:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
A np. kompletne zawieszenie od MZ z tarczówką


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 11:00 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Kalu, ja zakładam przodek z ETZ właśnie z tarczą do charta... I mam nadzieję, że w następny weekend je założę. Jeżeli znajdę zakład, który mi nagwintuje M30x1.5... :P

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 11:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Zależy czy ten ogar ma być tani czy masz jakieś pieniądze żeby wydać jakieś pieniądze aby go do "stuntu" przerobić ? Bo nawet na serii da się latać na kole :P Ale zrobił bym tylko HB, stelaż i dzida :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 11:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
No mi przede wszystkim zależy żeby silnik był w dobrym stanie, a reszta to o tak
pójdzie do malowania, i tym podobnych przeróbek. Na moto chcę wydać ok.300 -350
zł (żeby był z papierami). A tuning mechaniczny tak zależy od $$$. Oczywiście chcę żeby
ogar też się dobrze prezentował.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 11:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
Po co malowanie? ćwiczenia jak ćwieczenia wywalisz się, zdrapiesz lakier, wgnieciesz bak - nie oplaca sie na etapie cwiczen w wyglad inwestowac, dopiero potem, jak juz bedziesz dobrze latal :) - takie jest moje zdanie.

No i mysle, ze zebatka na moc by sie przydala :) Tanio i skutecznie

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 11:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Na początku oczywiście malować nie będę no bo chcę zacząć bardziej wyczynowo,
bo mam jednego ogarka i takie krótkie odcinki przejeżdżam, boję się na nim bardziej
wyczynowo, bo jest w dobrym stanie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 12:00 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
No to kup sobie jakiegoś taniego Ogara bez papierów i na nim naucz sie stuntować ;]

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 12:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Jak ogar 200 to nie trzeba zmieniać zbytnio przełożeń tylko zębatka 11z na przód i idzie na koło jak ta lala :D A za 350 zł to kupisz samego ogara i raczej nie zostanie ci na tuningi i tym podobne głupoty.. Więc najpierw kup moto a potem myśl o tym jak go przerabiać do stuntu!!

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 12:10 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Przecież napisałem, że chcę ogara za ok. 300-350 zł a na tuning to się będzie stopniowo
zbierać, a stelaż, "pseudo" klatkę to sam wykonam z kumplem za free. A potem stopniowo
jakieś części kupywać żeby lepiej chodził. A papiery musi mieć żeby go zarejestrować
bo u mnie krótkie odcinki asfaltowe, które na swym ogarku przejeżdżam, a na żwirówce
wolę nie próbować. A jakieś 4-5 km od domu mam super teren prosty, długi i równy odcinek,
gdzie stunterzy z rejonu się zbierają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:03 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Klatka w ogarze jest bez sensu. Lepiej zaopatrz się w zapas podnóżek kierowcy. Temat o stelażu masz w trickach, hb mogę opisać jak zrobić tanim kosztem. Co do tuningu, to daj dwie podkładki pod sprężyny sprzęgła. Ewentualnie poprzeczkę pod bak możesz wyspawać, bo ta oryginalna moim zdaniem jest za słaba.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
a jeśli chcesz mieć tarcze z przodu, a chcesz latać na gumie to od razu mówimy stop przodowi od etz... on waży 5 ton...nie wiem czy przód od rd mx by się nadał... wiadomo jest cięższy od oryginału, lecz najlżejszy spośród tych "tarczowych"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 10:54 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Rozumiem. A tak jak pisałem dopiero zaczynam przygodę ze stuntem i wszystkich pojęć nie
rozumiem np. HB co to jest?

P.S. Nie śmiać się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:02 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
HB to tylny hamulec "w ręce"

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Lipton

70

16061

Śro Cze 10, 2009 6:22 am

Lipton Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Przeróbka ramy pod silnik WSK 125.

DeXteR_oGi

13

6528

Nie Sty 18, 2009 8:13 pm

DeXteR_oGi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów simson z silnikiem wsk do stuntu

zenek05

3

1493

Sob Maj 03, 2008 5:06 pm

11Malina11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przerobka

korent

4

2221

Czw Lip 12, 2007 10:56 am

Kresek25 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK] Przeróbka

mk666

1

1581

Czw Paź 23, 2008 9:49 pm

mk666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.065s | 24 Queries | GZIP : Off ]