Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 3:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Udoskonalenie czy silnik sima?
Udoskonalanie 019 26%  26%  [ 15 ]
Silnik Simosna 74%  74%  [ 42 ]
Razem głosów : 57
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 2:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
McCoob chciał dobrze, ale ciągle można się wypowiadać na temat tego czy myśleć nad tuningiem i wzmacnianiem 019 czy kupieniem M541. Jeszcze się zastanawiam nad 027. Proszę o opinie i doradzenie mi w tej dziedzinie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 3:54 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 03, 2008 12:43 pm
Posty: 277
Miejscowość: Jaksonek
Pojazd: Yamaha TZR 80
Od simka sobie kup, później jak będziesz chciał ,to tylko sobie dokupisz ramę od sima i jazda.


Ostatnio edytowany przez dawid529, Pią Sty 23, 2009 5:34 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 3:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Szerokość mocowań 80mm
Rozstaw mocowań 120mm
Długość ok 275mm
Wysokość 140mm.

Należy się piwo ;]

---- Połączono -----

A i szerokość karterów 122mm

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 4:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
dawid529, tak samo może kupić silnik od Charta i "później jak będziesz chciał ,to tylko sobie dokupisz ramę ".

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 4:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Z 019 mam już swoje doświadczenia. Rozwalona zębatka od 1 ;/ ta szkrzynka jest niestety bardzo słaba, druga rzecz to sprzęgło, zapewne szybko się rozleci, szczególnie boję się o zębatkę przy koszu. Co do automatu czyli tzw. wypizdowak <lol> jak to Conqeror mówi na razie pracuje bez zarzutu i 2 nie wyskakuje.

M541 słynie z tego, że jest podatny na tuning i jego konstrukcja (jak to ktoś powiedział) jest zrobiona z wyprzedzeniem. W tym przypadku tył miałbym z Ogara 200 więc problem z blokada bębna odpada. Mocowania też nie robiły by wielkiego problemu, ponieważ góra weszła by bez problemu a dół to na jakiś płaskownikach.
Problem jest taki iż ten silnik stoi dość wysoko pod względem ceny.

Na temat 027 za dużo nie wiem. Problem pojawia się z mocowaniami, ponieważ właśnie trzeba poszerzyć je tu się boję żeby ich zbytnio nie uszkodzić. Co do silnika to uważam, że jego konstrukcja jest wytrzymała i że jest równie podatny na tuning jak M541. Jest dużo tańszy od M541. Jeszcze tak jak slawek90 powiedział odpada problem z blokadą bębna i obracaniem koła. Prosiłbym jeszcze posiadaczy tego silnika jak i również poprzednich o wypowiedzi o ich najczęstszych awariach, a szczególnie co się najszybciej zużywa albo jaki element najszybciej by "poszedł" przy dość mocnym tuningu.

To są moje spostrzeżenia, proszę o wypowiadanie się co wybrać. 019 raczej już odrzucam teraz rozważam czy Polski Dezamet 027 czy Niemiecki M541.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 5:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Sławek czyżby o mnie już zapomniałeś? :( Ja też mam silnik 027.
Zaczysio napisałem Ci już PW co i jak. :) Mi najbardziej schodzi tuleja przy sprzęgle, po za tym jestem bardzo szczęśliwy z tego silnika. Podchodzisz kiedy Ci się zechce i zawsze zapali. Ja Ci polecam do przestudiowania mój temat z moim tuningiem 027 oraz temat Adasia. :) Tylko że ja przerabiam na 60ccm a on ma już 70ccm :D Silnik bardzo wytrzymały, i dość mocny nawet bez tuningu. Słuchaj napisz do mnie na gg to Ci na wszystkie wszelkie pytania odpowiem. :] 027 bardzo dobry silnik ale jest ich już mało więc wiesz poluj na okazje. Przy zmianie cylka na 60ccm nie potrzeba tyle kasy wydawać co na 70ccm. Ale jak wiesz 70ccm=MOC.

027 60ccm
tuning-tech-f27/cylinder-s60-simson-nik-keeway-t17172.html
W moim temacie dzisiaj dodam nowe foty bo już dużo przy silniku zrobiłem. :) Codziennie nowe foty.

027 70ccm
tuning-tech-f27/poradnik-romet-chart-50ccm-70ccm-t15086.html

Pozdrawiam
Daniel

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 9:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
DjDanielo wielkie dzięki <piwo> bardzo mi pomogłeś i jestem ci niezmiernie wdzięczny. Z pośród 3 opcji teraz najbardziej jestem przekonany co do 027 :-) Oczywiście patrzyłem już na temat o twoim tuningu ale się nie wypowiadałem <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:28 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 25, 2009 12:48 am
Posty: 33
Pojazd: Aprilia rs 2007 , Keeway Hurricane , Motorynka pony 301
Ja bym zostawił silnik seryjny. Wolniejszy, ale oryginalny ;p Tuning Rometa to zal ;p.


Nikt się nie pyta co Ty byś zrobił, autor zastanawia się, czy zakładać inny silnik, czy tuningować ten o zostawieniu seryjnego nie a mowy. A co do żalu - wejdź w swój profil, kliknij Pokaż posty użytkownika i tam zobaczysz prawdziwy żal.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 12:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Johny ty jesteś żal. Widząc nie które twoje posty po prostu... Miałeś na myśli WT? Bo tuning silnika jest jak najbardziej na poziomie.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 7:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Ja nie mam nic przeciwko tuningowi wizualnemu, jeżeli owy jest wykonany starannie i ładnie oraz żeby miał ręce i nogi. Ja dochodzę do wniosku, że pomimo maleniu liczby Rometów na drogach, nie muszą one być wszystkie takie same. To tak nawiasem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Śro Lut 11, 2009 8:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
zobacz ile jest skuterow zadko ktory wyglada tak samo tylko silnikami sie nie roznia chcesz zeby tak samo bylo z rometem? ja bym nie chcial... ;(

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Nie Mar 22, 2009 1:47 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Mar 22, 2009 9:56 am
Posty: 1
Pojazd: ogar 205
Witam chciałbym sie dowiedziec czy można kupic gdzieś jeszcze nieużywany silnik 2 biegowy do ogara;) jak tak,to w jakim przedziale pieniężnym on się się znajdzie.


Z góry Dzięki;) :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Nie Mar 22, 2009 1:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Nówki raczej nie kupisz, chociaż można się pytać, jednak na pewno można go złożyć, bo jest jeszcze sporo części ZMD nieużywanych w tym nówki kartery :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Nie Mar 22, 2009 2:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
http://allegro.pl/item586411691_silnik_ ... imson.html wczoraj jeszcze stał i cena chyba była koło 600-700zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Czw Kwi 02, 2009 3:48 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Ja też się wypowiem;) 027 czy M541... Jeżeli na bank jest zdecydowany na tuning to tylko M541. Lecz jeżeli prędkość 65-70km/h Ci wystarczy to 027 (głównie z powodu ceny). Po pierwsze, 027 jest trzybiegowy co w tuningu dużo ogranicza, części hmm są niby dostępne, ale tuningowych nie ma:P Przykładowo taki wał, albo sprzęgło, ogólnie ta skrzynia 3b... zębatka 14z bez możliwości zamiany na inną chyba, żeby przespawać:P A przy M541 masz części jakie tylko chcesz czy to 50ccm czy 60ccm czy 70ccm czy 80ccm ostatnio popuparne sa 90ccm:P Ogólnie silsnik simsona był produkowany z założeniem na wiekszą moc i pojemność lecz przepisy to uniemożliwiały. Zastoswany został cylinder 50ccm ale spójrzmy prawdzie w oczy, beż żadnego problemu można zamontować 80ccm teraz ogólno dostępne;)

Wybór zależy od Ciebie. Jak masz kase i stawisz na tuning to M541 a jezeli kasa Cię ogranicza i wystarczy Ci 70km/h to 027;)

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Przeróbka ramy pod silnik WSK 125.

DeXteR_oGi

13

6595

Nie Sty 18, 2009 8:13 pm

DeXteR_oGi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów nowy silnik 023 dezamet

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jaceklodz16

17

6062

Pon Sty 07, 2008 9:54 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co lepiej? Kupic sam nowy wał czy uzywany silnik

dzik

4

2898

Wto Lis 22, 2005 7:42 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Nowy silnik do charta?!-czarne kartery.

rodak

5

2388

Nie Lip 18, 2010 3:22 pm

chart211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Przeróbka do stuntu.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Kalu

53

13076

Pią Kwi 03, 2009 1:56 pm

michalm94 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 22 Queries | GZIP : Off ]