Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 14, 2024 8:30 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:24 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Dobrze wiedzieć, co to oznacza. Też nad tym myślałem, tylko czy da się dwie dźwignie do jednego
hamulca podłączyć?

Cytuj:
Lepiej zaopatrz się w zapas podnóżek kierowcy.


Co to miało znaczyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
tj. chyba z ang. Hand Bar.

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:30 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Kalu, HB jest na osobnej dźwigni :) Zazwyczaj taka mała nad sprzęgłem :)

A co do zaopatrzania się w podnóżki... Przy glebach na bok podnóżki lubią się uszkadzać :P

EDIT: kay, Hand Brake :P

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
A co myślicie o tuningu silnika z części tuningowych do skuterów (oczywiście 2T) ?
Mam tu na myśli gasbox( który według mnie jest bardzo przydatny w stuncie) ,
jakiś cylinder (największy jaki widziałem na allegro w przyzwoitej cenie to 65cm3),
gaźnik http://moto.allegro.pl/item481495095_tu ... s49cc.html" target="_blank
(tylko czy da się do niego podłączyć gasbox) , i z czasem może to http://moto.allegro.pl/item480636362_bi ... _49cm.html" target="_blank
o ile będzie pasować to wszystko do ogara, no i oczywiście skrócę kolanko wydechu
i tłumik pseudo sportowy, a jak kasa się nazbiera to coś takiego: http://moto.allegro.pl/item482503255_sp ... s_tzr.html" target="_blank


Co myślicie o takiej przeróbce?

P.S. proszę mnie nie krytykować, o ile by nic z tego do ogara nie pasowało


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Tak hand brake. A o podnóżki to chodziło mi, że będą Ci się często łamać.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:37 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Aha, a co z tuningiem silnika ? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Gasbox to szit nie opłaca się :P A podnóżki będą się łamać tuzinami :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
kazik3193 napisał(a):
Gasbox to szit nie opłaca się :P


A której firmy masz na myśli jeśli Stage6 to owszem jest robiony dla wyglądu,
i prawie nic nie daję, a malossi jest podobny dobry i jeszcze jak będzie bliżej
silnika to będzie lepiej pracował.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 1:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Dobra nieważne kup najpierw ogara a potem będziesz myślał co z nim zrobić bo Wg. mnie to można nawet na serii dobrze latać ale trzeba trenować :P A nie ty wymyślasz już jakieś gaźniki gasboxy itp... Ale po co ? I tak nie poczujesz przyrostu mocy aż tak dużego!

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 2:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
No nie wiem czy oryginała tak łatwo można latać, ja jak się uczyłem to naprawdę ciężko
było go wyrwać na koło( z nogą na bagażniku) potem strasznie ręce bolały od wyrywania,
a jak spadał już na ziemie to po przekręceniu manetki do końca to w ogóle nie było nic czuć
żeby go podniosło chociaż trochę. A jak dorwałem kumpla Piaggio nrg z gasbox(cylinder
50cm3 oryginalny) to z wyrywaniem był problem, ale jak spadał to tylko trochę manetkę
przekręcić i znowu w pionie jesteś.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 2:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Cytuj:
potem strasznie ręce bolały od wyrywania,
bo niewytrenowana pipka jesteś ;P Ja jeździłem chartem na serii na kole i było git nawet cyrkle dało się kręcić.. Nogi na kiere wkładać (ja wkładałem jedną (nie miałem HB))... No i Kryszpol (człowiek z forum) gibał na full serii i mówił że jak był dobry dzień to nawet z 3ki wstawał :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 8:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ręce bolą tylko przez parę dni - ale to norma. Seryjną xp6 dałem radę przejechać 50m i dałbym radę więcej ale się w tym czasie zatarł <rotfl> Teraz będzie więcej mocy, a co najważniejsze kontrolowanej (chociaż w t2 o to ciężko) i mam zamiar gibać spokojnie ponad 100m na początku. W miarę wprawy mam nadzieję że będzie więcej. W końcu nie po to inwestuje teraz w xp6 3 500zł...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 8:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Tutaj masz jak seryjne komarki dają sobie rade w jeździe na kole :P
http://pl.youtube.com/watch?v=AcEYKJiGofo" target="_blank" target="_blank
http://pl.youtube.com/watch?v=FWifqU6LrQg" target="_blank" target="_blank
http://pl.youtube.com/watch?v=axqspkSoFzc" target="_blank" target="_blank

---- Połączono -----

Dawidzie seryjną XP6 mógł byś na kole jeździć aż sie zatrze tylko trzeba trochę skilla i git :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tak seryjną to się bałem - bez "12" i crashpadów. Teraz wszystko się zmienia i nawet przychodzi klatka na silnik z nierdzewki.

---- Połączono -----

No i zabójcze przełożenie... Na tyle zębatka jak koło :D

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:48 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
McCoob napisał(a):
wystarczą crashe



Po kiego krasze? to nie street. Wystarczy mocna kierownica jak w crossach.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Lipton

70

16158

Śro Cze 10, 2009 6:22 am

Lipton Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Przeróbka ramy pod silnik WSK 125.

DeXteR_oGi

13

6553

Nie Sty 18, 2009 8:13 pm

DeXteR_oGi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów simson z silnikiem wsk do stuntu

zenek05

3

1497

Sob Maj 03, 2008 5:06 pm

11Malina11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przerobka

korent

4

2238

Czw Lip 12, 2007 10:56 am

Kresek25 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK] Przeróbka

mk666

1

1594

Czw Paź 23, 2008 9:49 pm

mk666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]