Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Cze 20, 2024 12:53 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Jak bym dał tylko crashe z tyłu moto jakoś bo z przodu za crasha robi kiera :D A tył może się jakoś gibnąć i porysować :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:49 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Na kiere można założyć te pseudo ciężarki. W jakimś stopniu ochronią kiere i manetki.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 12:20 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
No manetki to też w sumie takie śliskie nie mogą być bo ja raz jak poszedłem z gazu na koło to się z motonga ze ślizgłem :D

---- Połączono -----

Ale ja w rękawiczkach jechałem takich zwykłych :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 12:24 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Dzięki za uświadomienie, że się da śmigać seryjnym, bo sam śmigam tylko że mi go szkoda bo
jest w dobrym stanie. I tu zadam ponownie pytanie: Czy da się te wszystkie elementy połączyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 12:31 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
No ale ja kupuję na wiosnę drugiego ogarka i z tamtym jazda, a tego w spokoju zostawię.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 10:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
McCoob napisał(a):
Po kiego klatka? To nie ścigacz, wystarczą crashe..



Rura która osłoni silnik musi być. Nie chciałbym aby pękła mi pokrywa sprzęgła albo coś przez brak rurki.


Pady na przodzie i tyle. Znaczy nie tak bardzo na przodzie co na środku ramy.


Kierownica renthal z nakładką, do tego manetki polini z rolgazem o krótkim skoku.


Przydały by mi się jeszcze dźwignie sprzęgła/hamulca które składają się w czasie upadku do środka. Jak wiecie gdzie takie coś można dostać po piszcie.

---- Połączono -----

A i podnóżki kierowcy muszę dać dłuższe - te są za małe. Będą też składane tak jak te co teraz mam.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 12:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Luuuuuuudzie odpowiecie mi na te pytanie?: Czy można te wszystkie części ze sobą połączyć??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 12:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Ale o co ci chodzi ? Jak połączyć ? Jeśli chodzi o superglue, to można :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 2:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Je mu chodzi chyba o te części co podał wcześniej...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 7:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Kalu napisał(a):
A co myślicie o tuningu silnika z części tuningowych do skuterów (oczywiście 2T) ?
Mam tu na myśli gasbox( który według mnie jest bardzo przydatny w stuncie) ,
jakiś cylinder (największy jaki widziałem na allegro w przyzwoitej cenie to 65cm3),
gaźnik http://moto.allegro.pl/item481495095_tu ... s49cc.html" target="_blank" target="_blank
(tylko czy da się do niego podłączyć gasbox) , i z czasem może to http://moto.allegro.pl/item480636362_bi ... _49cm.html" target="_blank" target="_blank
o ile będzie pasować to wszystko do ogara, no i oczywiście skrócę kolanko wydechu
i tłumik pseudo sportowy, a jak kasa się nazbiera to coś takiego: http://moto.allegro.pl/item482503255_sp ... s_tzr.html" target="_blank" target="_blank


Co myślicie o takiej przeróbce?

P.S. proszę mnie nie krytykować, o ile by nic z tego do ogara nie pasowało



O to mi chodzi! Czy da się to wszystko ze sobą połączyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 9:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Mozesz też dać podkowe,spawany tłumik i do tego mniejszą zebatke.Wtedy będzie cie szybko wkręcał na obroty i na jedno koło też wyejdzioe bo bedzie miał dośc mocy

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:44 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
Właśnie po to piszę na forum żeby się zapytać jak to wszystko wygląda. Aha możecie jeszcze podać linki do tych części co podał McCoob.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Cylek trzeba samemu przerobić lub oddać komuś do przeróbki
Membrana najzwyklejsza od skutera, ale i tak sama nie wystarczy bo jeszcze trzeba odpowiedni klocek pod to :P
Gaźnik to wiadomo na allegro można kupić
No i wydech też trzeba samemu zrobić ;P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 8:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 21, 2008 7:55 pm
Posty: 22
Pojazd: myślę nad ogarem
No to właśnie ja pojęcia nie mam, a jaki kupowany cylek można wstawić?

A gaźnik 19N1 podejdzie?

I ta membrana to może być taka http://moto.allegro.pl/item475247280_za ... _50cm.html
I gdzie się ją montuje? Co ona daje? Jaka jest różnica między tymi za 20 a 100zł?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka do stuntu.
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 11:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Chłopaku daj sobie siana nawet nie znasz podstaw to się za to nie bierz.. Gibaj na serii a nie pitolisz. "Bo krowa która dużo ryczy mało mleka daje"

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Lipton

70

16401

Śro Cze 10, 2009 6:22 am

Lipton Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Przeróbka ramy pod silnik WSK 125.

DeXteR_oGi

13

6601

Nie Sty 18, 2009 8:13 pm

DeXteR_oGi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów simson z silnikiem wsk do stuntu

zenek05

3

1529

Sob Maj 03, 2008 5:06 pm

11Malina11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przerobka

korent

4

2264

Czw Lip 12, 2007 10:56 am

Kresek25 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK] Przeróbka

mk666

1

1609

Czw Paź 23, 2008 9:49 pm

mk666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : Off ]