Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 1:02 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 12:16 am 
Offline

Rejestracja: Czw Maj 03, 2007 2:41 pm
Posty: 9
Miejscowość: żagań
Kurde ja mam rg 80 ibo mam napis na cylindrze 79 cm3 ale jak ja swego chcem rozbujac do 90 to musze dlugo czekac tez mnie to dziwi bo gdzies czytalem ze one maja po 16 koni a tak slabo idzie ja z swojej wicisnelem ledwo 95 km/h ale to dlugo musial jak cholera trzymac zeby doszlo widocznie to kompresja bo sprzeglo sie nie slizga a kompresja zostawia wiele do zyczenia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 5:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
polecam szlif cylindra/wymiane tłok-pierścienie
<Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 10:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 07, 2007 9:41 pm
Posty: 21
Miejscowość: Szczecin
odpowiedzi bym szukal prędzej w mocy... może to byc wersja taka jaka ja mam czyli 7KW (9.52 KM) one tak nie idą jak te prawie 16 konne wersje, również zwróć uwagę na zembatke jaka masz. to tez jest ważne, możesz mieć zembatke przystosowana do osiągania szybciej obrotów a nie prędkości


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 16, 2007 12:02 am 
Offline

Rejestracja: Czw Maj 03, 2007 2:41 pm
Posty: 9
Miejscowość: żagań
Ja mam na cylindrze orginalny napis 79 cm3 czyli to jest 80 jak bym ial zebatke na przyspieche to na 6 biegu do krytyki bym spokojnie doszedl ale dochodze tylko do 8 tys
moze on ma jakas blokade na kruccu czyli przy wlocie do cylindra albo poprostu kompresja kapitalka sie klania


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 6:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 07, 2007 9:41 pm
Posty: 21
Miejscowość: Szczecin
w takim razie pozostaje Ci tylko naprawa silnika.

P.S. zapraszam do ogladania i komentowania mojej Suzuki


http://moto.kirc.pl/topics31/moje-suzuki-rg-vt4321.htm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 19, 2007 11:29 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Maj 03, 2007 2:41 pm
Posty: 9
Miejscowość: żagań
Kurcze jak bym mial np 9 konny ale jestem pewien ze mam 80 to musze miec taki sam cylinder i tlok jak te co maja 16 konny silnik i tez sa 80 cm3 bo 80 cm3 to jest miejsce w silniku co onzacza ze mam te same czesci to jak mogli obnizyc motorek z 16 na 9 pewnie zalozyli blokade na kruccu albo dysza moze jest mniejsza srednica wylotu mieszanki z gaznika .Wie ktos jak zrobic zeby 80 cm3 motorek o mocy 9 koni uzyskal tak jak inne wersje 80 cm3 ale 16 konne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 7:18 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 7:11 pm
Posty: 2
Miejscowość: Piła
witam wszystkich w mojej rg jest do wymiany tłoczek i pierścionki, gdzie je mogę kupić?? Rozmiary tłoka są podzielone jakoś na selekcję ?? Skąd w układzie chłodzenia bierze się olej i odwrotnie??


Ostatnio edytowany przez wojtekpro, Wto Maj 22, 2007 3:25 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 10:03 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 07, 2007 9:41 pm
Posty: 21
Miejscowość: Szczecin
suzuki napisał(a):
Kurcze jak bym mial np 9 konny ale jestem pewien ze mam 80 to musze miec taki sam cylinder i tlok jak te co maja 16 konny silnik i tez sa 80 cm3 bo 80 cm3 to jest miejsce w silniku co onzacza ze mam te same czesci to jak mogli obnizyc motorek z 16 na 9 pewnie zalozyli blokade na kruccu albo dysza moze jest mniejsza srednica wylotu mieszanki z gaznika .Wie ktos jak zrobic zeby 80 cm3 motorek o mocy 9 koni uzyskal tak jak inne wersje 80 cm3 ale 16 konne


Nie jestem do końca pewien ale one maja chyba wyzyłowane silniki. tzn. ze jest obniżona moc w zamian za żywotność silnika

wojtekpro napisał(a):
witam wszystkich w mojej rg jest do wymiany tłoczek i pierścionki, gdzie je moge kupić?? Rozmiary tłoka są podzielone jakoś na selekcję ?? Zkąd w układzie chłodzenia bierze się olej i odwrotnie??



w każdym sklepie z częściami do motorów i motorowerów. powiedz ze chcesz kupic tłok nominalny do suzuki RG 80cm3 i pierścienie do tego tłoka


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 9:33 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Maj 03, 2007 2:41 pm
Posty: 9
Miejscowość: żagań
Witam mam jeszcze jedno ptanie moze sie ktos zna jak zmienic z rg80 9 konnej na 16 konnej czy to otepia go gaznik czy taka wkladka za kruccem wygllada jak jakis dozowniik z takimi blaszkami . Co zmienic zeby orzywic go na mocy
Prosze o pomoc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 2:30 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Maj 22, 2007 8:12 pm
Posty: 7
Miejscowość: Rogóżno
Siema mam BARDZo WAZNE PYTANIE kupiłem Suzuki rg 80 sprowadzone z niemiec nie ma podbitego przeglądu cco mam zrobic zeby go zarejestrowac na MOTOROWER


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 4:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
idziesz do warsztatu gdzie robia przeglady, dajesz "prezencik" i podbijaja ci przeglad;], chyba ze masz kogos znajomego, kto ma zakład:)

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:48 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Maj 03, 2007 2:41 pm
Posty: 9
Miejscowość: żagań
Koledzy teraz tak łatwo juz nie ma wiem bo mam sprowadzony motorek rg 80 z niemiec i co juz 1 miesiąc jeżdze na blachach od jakwi .Teraz jak pojdziesz do warsztatu to wiesz co ci powiedza "te czasu sie juz skończyły" i nie ma co i pieczatka zreczoznawcy tez ci guzik da bo w niemieckch papierach masz napisane 80cm3 i co .Iwiesz jak mozna tylko zrobic musisz go na motor zarejestrowac co ksztuje 500zł pozniej mozesz dopiero dac orzeczenie ze zmieniles cylinder do pojemnosci 50 cm3 i v max 45 i dopiero po zarejestrowaniu go na motor mozesz go przerejestrowac na motorower i teraz sie dopiero liczy zdanie rzeczoznawcy .Jemu dajesz w reke on wpisuje ze NIBY zmeniles ten cylinder czygo oczywiscie nie robisz i masz papiery na motorower.Pytałęm sie w wydziale komunikacji ze mam zamiar kupic se motor 80 i co mam zrobic zeby byl na motorower.Tazke nie da sie odrazu zmienic cylindra albo jakes blokady i zarejstrowac najpierw musi isc na motor inaczej sie juz nie da


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:06 am 
Offline

Rejestracja: Wto Maj 22, 2007 8:12 pm
Posty: 7
Miejscowość: Rogóżno
ale u mnie w papierach nie posze samo 80 ccm tylko 50-80 ccm to moze bys ie dalo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:20 am 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 8:14 am
Posty: 2
Miejscowość: Żywiec
witam uzytkowników forum!!!


Jestem tu nowy a mam maly problem/pytanko z moim rg80.
Wczoraj załozylem do mojego cylinder,tlok,pierscienie,igielkowy i moja strzełeczke<tak sie nazywa moj rg>teraz docieram. powiedzcie mi jak mam ja docierac ??jak jezdzic? przez ile??? jak załozyłem moje czesci to sie zaczol szybciej grzac dlaczego???wczoraj wyjechalem i wyciskal tylko 70km/h w 2osoby??:?:?bedzie jezdzil szybciej???a macie moze do spzrzedania cala elektronike kable itd???bo zrobile u mnie prowizorke ale i tak wszystko nie dziala nie wiem jak podpiac regulator napiecia.
Sorka za tyle pytan retorycznych ale chcialbym zeby moto sie jak najlepiej dotarl.


pozdrawiam

P.s Jak zrobie fotki to chetnie wlepie na forum:)

[ Dodano: 27 Maj 2007, 09:54 ]
Oto moje moto:

suzuki rg80
1992
kolo 40tys km
obecnie na dotarciu

[ Dodano: 27 Maj 2007, 09:55 ]
P.s2. tłumik wymienilem z gsx600 na oryginalny bo pierscienie poszly, licznik wymienilem na oryginalny.pozdro


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 10:18 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
a czytales przynajmniej oco chodzi w docieraniu?? to normalne żewszystko się szybciej grzeje-jest większe tarcie nie powinno siejeździć na max prędkości,alni zbytnio nie obciążaźć silnika, nie można go przegrzewać, jazda na max prędkości w 2osoby to zabójstwo dla docieranego silnika, dla mnie to jużod samego poczatku przekresliłeś jego szanse na lepsze osiągi

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów pogadajmy o MZ ETZ

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Robcio

47

10132

Czw Lip 26, 2007 8:28 am

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Pogadajmy o Romet Pony

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

romet

19

6413

Wto Sty 22, 2008 4:43 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Informacje chart

mimik

2

1804

Nie Lip 02, 2006 10:16 am

mimik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Informacje o peugeocie GEO SV 50???

Looney

0

1463

Nie Sie 12, 2007 7:18 pm

Looney Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. prosze o informacje

kamilos94

6

2056

Wto Lip 01, 2008 6:23 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]