Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 4:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Honda CB 400N] - nie pali na zimnym silniku - padnięty aku?
PostWysłany: Wto Sie 31, 2010 12:33 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Do mojej Hondy pasował ściągacz od Rometa lokurva Nie wiem jak w CB'ku.

A Sławek Hondy nie ma już jakiś czas, sprzedał ją nie na chodzie więc na pytania raczej nie odpowie.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda CB 400N] - nie pali na zimnym silniku - padnięty aku?
PostWysłany: Wto Sie 31, 2010 9:36 am 
Offline

Rejestracja: Nie Sie 29, 2010 4:35 pm
Posty: 2
Pojazd: HONDA CB400T (silnik N)
slawek90 napisał(a):
Na większość pytań nie odpowiem ale wiem tylko jedno, że gość który ją kupił zmienił stator i silnik ożył (prawdopodobnie uszkodzona cewka zasilająca moduł). A ściągacz jak pisałem zrobiłem z reduktora hydraulicznego. Rozwierciłem go i nagwintowałem na śrubę M12 o ile się nie mylę. A jeśli chodzi o słowo "rotor" to ono tu nie pasuje, ponieważ w CB400N układ zapłonowy CDI nie posiada wirnika lecz koło zamachowe (magneto), które nie występuje w kąpieli olejowej. Tyle mogę napisać na ten temat. A ściągacz poszukam, interesuje mnie literatura z okresu PRL-u (katalogi części, instrukcje napraw, instrukcje obsługi itp.) więc jeśli coś masz to pisz na PW.


Sprostuję, że używałem słowa rotor, ponieważ
przyzwyczaiłem się do niego z języka angielskiego. Pracowałem trochę z
książkami serwisowymi Haynes i Clymer, a w ang ta część tak się właśnie
nazywa. Ale masz całkowitą rację, bardziej trafne jest tu słowo magneto.
Dziękuję za wyjaśnienia.
PS. Napisałem też na PW


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów sachs kx 50 nie pali na zimnym silniku

amon22

0

1499

Pią Paź 08, 2010 8:01 pm

amon22 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cos Dzwoni w silniku i Dużo pali

Matii-x

12

3562

Czw Cze 09, 2011 9:47 pm

Matii-x Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Honda MBX 80] Sprzęgło NHC Gaznik nie pali

Fan Delty

7

2788

Pon Paź 06, 2008 8:15 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Skuter. Honda Lead pali wszystko gra ale ma malo mocy

Molszan

1

1871

Pon Lis 09, 2009 4:13 pm

Molszan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Na zimnym się zalewa, a na ciepłym dostaje za mało.

Koniu_

0

1248

Nie Sie 23, 2009 10:51 am

Koniu_ Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]