Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 2:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 4:18 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 03, 2007 7:14 pm
Posty: 89
Miejscowość: Bochnia
Niee;/ to bo silnik 023 ma inna cewke niz 223 bo sprawdzałem na necie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 6:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
to tak jakby przełożyć cylinder wsk do ogara :P inny silnik i już....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 11:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
prąd 6V ładuje 12V??
jestem noga z elektryki więc się nie dziwcie :P

[ Dodano: 24 Luty 2007, 23:13 ]
i od czego masz ten regulator napięcia? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 10:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 2:23 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Schemat już miałem ale poszedł z formatem :/ Musze go zrobić od nowa...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Regulator napięcia - układ elektroniczny, bądź elektryczno-mechaniczny stosowany w układzie ładowania akumulatora w pojazdach mechanicznych.

Regulator napięcia służy do regulacji napięcia wytwarzanego przez prądnicę lub alternator pomimo zmian obrotów silnika.

Regulacja odbywa się poprzez zmianę prądu wzbudzenia prądnicy. W układach elektro-mechaniczych stosowano regulację impulsową z trzema poziomami wzbudzenia (pełna, częściowa, wyłączona), w układach elektronicznych stosuje się zazwyczaj impulsowe włącznie i wyłączanie prądu wzbudzania w zależnośći od napięcia na akumulatorze.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Regulator_napi%C4%99cia


Ostatnio edytowany przez Olo, Nie Lut 25, 2007 3:23 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:05 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
womax napisał(a):
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)
Taaaa... tylko że ja mam 3 cewki połączone razem :)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
Magnum 200 napisał(a):
womax napisał(a):
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)
Taaaa... tylko że ja mam 3 cewki połączone razem :)

to co jest na schemacie wystarczy żeby ładowało akumulator?
też mogę normalnie podłączyć te 3 cewki i będzie ładować akumulator?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 6:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Bedzie tylko ze po 1 akku pod zmiennym prądem wybuchnie albo cos w tym stylu a po 2 prąd ładowania byłby za wyskoki i stało by sie to co w punkcie 1 :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 26, 2007 1:32 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Nie będzie ładowania :P Więc nic nie wybuchnie. Do ładowania potrzebny jest regulator napiecia. Być może podejdzie nawet regulator od Simka ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 4:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
regulator napięcie LM78**,** to max napięcie,ew poszukajcie zamienników,napewno jest tańsze od regulatora od simka,tyle że w elbie jest też przerywacz kierunków ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 7:15 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Chłopcy po co wam regu;lator napięcie zeby zrobic ładowanie w jawce. NAwet gdyby wykorzystac standardowe cewki to ich prąd nie spali akumulatora. Wiem to od elektronika co te moduły robił, a nawet tam miał w swojej jawce 50


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 6:11 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
miki1002 napisał(a):
Chłopcy po co wam regu;lator napięcie zeby zrobic ładowanie w jawce. NAwet gdyby wykorzystac standardowe cewki to ich prąd nie spali akumulatora. Wiem to od elektronika co te moduły robił, a nawet tam miał w swojej jawce 50
Ale nie rozumiesz tego że bez regulatora nie będzie ładowania??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 6:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Magnum 200 napisał(a):
Ale nie rozumiesz tego że bez regulatora nie będzie ładowania??



Jak nie będzie, skoro to jest udowodnione przez znajomego elektronika, a więc on sie lepiej zna od nas, i miał to w jawce i to widziałem. I nie pelc mi tu bzdur ze nie rozumiem, jak sam magnum piszesz o czymś o czymś czego nie doświadczyłęs i nie sprawdziłęś!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 9:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
magnum tak jak pisało w opisie regulatora: on tylko utrzymuje stałe napięcie. przy niskich obrotach napięcie spada ale bardzo mało, w przeciwieństwie do mocy, która spada diametralnie. więc co ci po regulatorze skoro i tak moc pójdzie w dół. jezli ktoś chce to niech zakłada przynajmniej będzie miał stałe napięcie, ale to nie znaczy że bez regulatora nie będzie ładowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Schemat

doger

8

3436

Czw Maj 25, 2006 8:07 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat wsk 125

rafal2shae

1

3899

Nie Cze 17, 2007 10:10 pm

adaś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. schemat

Przemo

1

1733

Sob Lip 28, 2007 10:12 pm

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kmisnik

26

8761

Pią Sie 31, 2007 1:53 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Schemat

P@welp

2

1864

Pią Sie 31, 2007 6:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 113 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]