Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Lip 13, 2025 10:42 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 4:18 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 03, 2007 7:14 pm
Posty: 89
Miejscowość: Bochnia
Niee;/ to bo silnik 023 ma inna cewke niz 223 bo sprawdzałem na necie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 6:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
to tak jakby przełożyć cylinder wsk do ogara :P inny silnik i już....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 11:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
prąd 6V ładuje 12V??
jestem noga z elektryki więc się nie dziwcie :P

[ Dodano: 24 Luty 2007, 23:13 ]
i od czego masz ten regulator napięcia? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 10:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 2:23 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Schemat już miałem ale poszedł z formatem :/ Musze go zrobić od nowa...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Regulator napięcia - układ elektroniczny, bądź elektryczno-mechaniczny stosowany w układzie ładowania akumulatora w pojazdach mechanicznych.

Regulator napięcia służy do regulacji napięcia wytwarzanego przez prądnicę lub alternator pomimo zmian obrotów silnika.

Regulacja odbywa się poprzez zmianę prądu wzbudzenia prądnicy. W układach elektro-mechaniczych stosowano regulację impulsową z trzema poziomami wzbudzenia (pełna, częściowa, wyłączona), w układach elektronicznych stosuje się zazwyczaj impulsowe włącznie i wyłączanie prądu wzbudzania w zależnośći od napięcia na akumulatorze.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Regulator_napi%C4%99cia


Ostatnio edytowany przez Olo, Nie Lut 25, 2007 3:23 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:05 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
womax napisał(a):
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)
Taaaa... tylko że ja mam 3 cewki połączone razem :)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
Magnum 200 napisał(a):
womax napisał(a):
vorbis, cewki sa tak podłączone ze razem dają 12V (6V+6V)
Taaaa... tylko że ja mam 3 cewki połączone razem :)

to co jest na schemacie wystarczy żeby ładowało akumulator?
też mogę normalnie podłączyć te 3 cewki i będzie ładować akumulator?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 6:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Bedzie tylko ze po 1 akku pod zmiennym prądem wybuchnie albo cos w tym stylu a po 2 prąd ładowania byłby za wyskoki i stało by sie to co w punkcie 1 :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 26, 2007 1:32 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Nie będzie ładowania :P Więc nic nie wybuchnie. Do ładowania potrzebny jest regulator napiecia. Być może podejdzie nawet regulator od Simka ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 4:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
regulator napięcie LM78**,** to max napięcie,ew poszukajcie zamienników,napewno jest tańsze od regulatora od simka,tyle że w elbie jest też przerywacz kierunków ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 7:15 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Chłopcy po co wam regu;lator napięcie zeby zrobic ładowanie w jawce. NAwet gdyby wykorzystac standardowe cewki to ich prąd nie spali akumulatora. Wiem to od elektronika co te moduły robił, a nawet tam miał w swojej jawce 50


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 6:11 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
miki1002 napisał(a):
Chłopcy po co wam regu;lator napięcie zeby zrobic ładowanie w jawce. NAwet gdyby wykorzystac standardowe cewki to ich prąd nie spali akumulatora. Wiem to od elektronika co te moduły robił, a nawet tam miał w swojej jawce 50
Ale nie rozumiesz tego że bez regulatora nie będzie ładowania??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 6:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Magnum 200 napisał(a):
Ale nie rozumiesz tego że bez regulatora nie będzie ładowania??



Jak nie będzie, skoro to jest udowodnione przez znajomego elektronika, a więc on sie lepiej zna od nas, i miał to w jawce i to widziałem. I nie pelc mi tu bzdur ze nie rozumiem, jak sam magnum piszesz o czymś o czymś czego nie doświadczyłęs i nie sprawdziłęś!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 9:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
magnum tak jak pisało w opisie regulatora: on tylko utrzymuje stałe napięcie. przy niskich obrotach napięcie spada ale bardzo mało, w przeciwieństwie do mocy, która spada diametralnie. więc co ci po regulatorze skoro i tak moc pójdzie w dół. jezli ktoś chce to niech zakłada przynajmniej będzie miał stałe napięcie, ale to nie znaczy że bez regulatora nie będzie ładowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Schemat

doger

8

3658

Czw Maj 25, 2006 8:07 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat wsk 125

rafal2shae

1

4011

Nie Cze 17, 2007 10:10 pm

adaś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. schemat

Przemo

1

1869

Sob Lip 28, 2007 10:12 pm

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kmisnik

26

9282

Pią Sie 31, 2007 1:53 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Schemat

P@welp

2

1984

Pią Sie 31, 2007 6:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]