Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 5:23 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:07 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
to kupie za all powiecie ktory zestaw wskascie jakis dobry zeby nie puchl

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Paź 30, 2005 11:53 am
Posty: 20
Miejscowość: Stalowa Wola
Kurde. Oczywiste, że mocniejszy jest na tłoku uszczelnianym trzema pierścieniami.Dlaczego?? To proste. Wiecej pierścieni, lepsze uszczelnienie, lepsza kompresja, większa moc. Z tymże wieksza moc nie oznacza większą prędkość. To tyle:P:D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 03, 2005 12:57 pm
Posty: 140
Miejscowość: Opolskie
Bartek wejdz na www.agmot.pl i tam sa cylindry wzmacnine i wez z almot


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pioro88 to tylko teoria.... Z tego co pamiętam to ktoś jakiś czas temu sprawdzał kompresje na 2 i 3 pierścieniach i wyszło praktycznie to samo...Zresztą co będe opisywał jak na forum jest kilka takich tematów...

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 03, 2005 12:57 pm
Posty: 140
Miejscowość: Opolskie
Simson kontynułuj :) ciekawe to bo jak na 2 jest mocniejszy to zmieniam tłok :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:26 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
2 pierścienie:
-mniejsze tarcie
-mniejsza temp. cylindra
-problemu z puchnącym tłokiem raczej nie powinno być(zależy od ustawień silnika)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Pay245, moc jest taka sama... kompresja minimalnie się różni,a grzanie się i tarcie jest o 1/3 mniejsze


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 12:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 03, 2005 12:57 pm
Posty: 140
Miejscowość: Opolskie
Thenx R-man to zostaje przy tym :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 2:06 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
to kupie 2 pie... wybiezcie ztych linkow co wyslalemna 1stro

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 6:19 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Piszecie, że kompresja była ta sama, a sprawdzaliście na ciepłym silniku? Poza tym puchnięcie nie zależy od ilości pierścieni tylko od materiału z jakiego jest wykonany tłok i jak był wyrabiany (dlatego ja gotuje tłok bo mi puchnie, wyniki niedługo), grzać być może grzeje się bardziej ale normalny silnik lepiej pracuje gdy jest ciepły (chyba, że ma nieoryginalne części ze słabych materiałów, tak jak ja). Co do oryginalnych jawek to tu jest problem bo coś mi się wydaje, że tłoki 2 i 3 piescieniowe były montowane zawsze fabrycznie, możliwe, że w pewnym momencie zaczęli dawać tylko 3 i tak już zostało, zwykła zmiana w konstrukcji silnika, wystarczy popatrzeć na schematy, na pewno wszyscy widzieli przekrój poziomy silnika 223, widac tam, że tłok ma 2 pierścionki, a na schemacie załaczonym do mojego postu jest tłok 3 pierscieniowy, i komu tu wierzyć? Ja miałem oryginalny tłok czechosłowacki, był 3 pierścieniowy, być moze rysownicy shcematów dostali 2 różne silniki z innych produkcji.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 8:40 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Olo może polskie silniki miały stosowane inne tłoki co czeskie ??

Olo napisał(a):
silnik lepiej pracuje gdy jest ciepły


Tylko gdy jest zbyt duża temp to też nie jest wskazane i nawet najlepszy tłok może zostać zatarty :/

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 11:05 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
simson_s51 napisał(a):
Olo może polskie silniki miały stosowane inne tłoki co czeskie
jeżeli by tak było, to ten schemat powyżej autorstwa czechów nie miałby 3 pierścieni, podejrzewam, że na przełomie którychś lat zmienili konstrukcje silnika.

simson_s51 napisał(a):
Tylko gdy jest zbyt duża temp to też nie jest wskazane i nawet najlepszy tłok może zostać zatarty
niby tak ale najwyraźniej te 3 pierścienie nie powodują takiego tarcia, które mogłoby doprowadzić do zatarcia silnika, inaczej nie montowaliby ich seryjnie w 223.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 9:26 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 8:46 pm
Posty: 102
Miejscowość: nowy sacz
to kupie 3pier

_________________
dj.morele


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 10:04 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Olo napisał(a):
niby tak ale najwyraźniej te 3 pierścienie nie powodują takiego tarcia, które mogłoby doprowadzić do zatarcia silnika, inaczej nie montowaliby ich seryjnie w 223.


Trzeba by było przeprowadzić jakieś testy to wtedy można by stwierdzić czy grzeje się bardziej....

Olo napisał(a):
jeżeli by tak było, to ten schemat powyżej autorstwa czechów nie miałby 3 pierścieni, podejrzewam, że na przełomie którychś lat zmienili konstrukcje silnika.


To były czyste domysły :P

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 10:46 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
W sumie teraz patrzyłem na agmot.pl na tłoki do takich moto jak aprilla, yamaha, honda i innych i nie widziałem żadnego 3 pierścieniowego, więc wnioski nasówają się same.

Moja teoria jest taka,że 3 pierścieniowe dają lepszą kompresję ale po dłuższym okresie użytkowania. Widocznie Czesi wzieli pod uwagę marne chłodzenie cylindra jawki, puchniecie tłoka i to że łatwo go zatrzeć przy złym użytkowaniu. A wtedy 3 pierścieniowy tłok, nawet trochę zatarty będzie miał lepszą kompresję niż 2. Jednak na nowych częściach domyślamnm się że różnica będzie niewyczówalna, poza większym nagrzewaniem się cylka z tłokiem 3 pierśieniowym. taka moja teoria ;)

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dylemat...

Krzychu

7

2085

Czw Lip 19, 2007 5:52 pm

Buby Zobacz ostatni post

Brak nowych postów dylemat z tłumikiem

ogar_bydgoszcz!

6

2172

Pon Sie 27, 2007 1:05 pm

PISAQ Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dylemat - Na jaki kolor Charta pokolorować?? :)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Mateusz529

23

7234

Sob Mar 08, 2008 11:08 pm

Stachu68 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. 60cm3 ogar

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bartek12

23

6294

Pią Lip 20, 2007 8:22 am

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60cm3 > szlif??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

luki14w

26

8684

Czw Mar 22, 2007 8:45 pm

omnia2005 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 91 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]