Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:38 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zablokowany ?
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 8:40 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Witam jestem tu nowy. Jesli to zły dział to prosze o przeniesienie. Posiadam ogara 200 około roku.Mój ogar ma v-max 60 km/h. Jest dobrze dotarty po remącie.Chciałbym sie dowiedziec czy mam go jeszcze w jakiś sposób zablokowany?Kruciec ssący mam odblokowany. Kolanko wydechowe tez wchodzi na 2 cm. dysze mam 68 i chyba 38. i zębatke z 12. Co mozna jeszcze zrobic dodam ze mam swiece NGK i stozkowy filtr powietsza. Przepraszam za ortografie śpiesze sie:P Aha posiadam tłumik od simsona jest głosniejszy i troche pusty,czy to on może mi spowalniac motor? Styki przeryacza mam ustawione na 0,3 mm a zapłon nie wiem to jeszcze nie za mojej kadencji :D Pozdro.

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 9:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Z tego co piszesz, to masz wszystkie blokady zdjęte... A ten tłumik może spowalniać ale nie musi (najlepszy oryginał jest).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:27 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Ale oryginał troszkę pierdzi , a ten tak brzmi troche ''sirius'' :D . Mam pytanko a dysze powinienem takie zostawic czy dac 70 i 68 ? Pozdro.

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Chyba 70 i 38 :P. Możesz dać większe jeszcze dysze... Najwyżej więcej palić będzie ;P. Ale jak inwestujesz w nie to lepiej 72 i 38 kupić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:37 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Ale mocy chyba doda ? przeciez wiecej paliwa idzie do cylindra. A duzo moze dodac mocy po zmianie na 72 ? Mam zamontowana grubszą opone od motocykla żuzlowego. na dentke 1.0 czy to moze tez spowolnic rozpędzanie ? bo napewno jest cięzsza niz oryginał. Sory za błedy . Pozdro.

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No ta dysza doda Ci powera... A ta opona rzeczywiście go zwalnia - większe tarcie opony, ponieważ jest szersza.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:47 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
a ile kosztuje taka dysza ? i o ile sie zwiększy spalanie około. Dodam ze mój ogar jest strasznie paliwo żerny (lubi sobie popić :D )
Prosze o szybką odpowiedz bo zaraz moze ide sobie to kupic

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 8:48 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:40 pm
Posty: 121
Miejscowość: Wronki
A te 72 i 38 mm to co to jest średnica długość czyc co??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 8:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Rozmiar dyszy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 9:47 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:40 pm
Posty: 121
Miejscowość: Wronki
A tam gdzieś na nich pisze czy trzeba zmierzyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 9:51 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Pisze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 8:46 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
=XawiD= napisał(a):
Pisze.


Jest napisane:PP

To jest średnica tego otworku w niej. Ale tez zmiana na inna o wiekszym przelocie moze nie miec sensu, bo motorem moze nie spalic wiekszje ilosci paliwa, przez co będzie bardziej mulasty. Ja proponuej zmienic zebatke zdawczą na większą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 11:10 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Ogólnie przyspieszenie ma całkiem przyzwoite. Słychac ze kręci sie na duze obrtoy.Nie bym był zdzwiony jesli kręci sie powyzej 7 tys. Bo jak osiągam moje największe obr. to wydaje mi sie ze moje moto zaraz wybuchnie :) tak wiem v max kosztem przyspieszenia. A jak myslicie zeby zmienic zębatke przy kole na mniejsza ? np. kilkanascie zębow mniej ? pozdro.

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 11:15 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Punkbuster napisał(a):
kręci sie powyzej 7 tys


z tego co wiem silnik jawki kreci 6500 obrota :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 07, 2007 9:48 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 11, 2007 6:14 am
Posty: 41
Miejscowość: Koło
Cytuj:
z tego co wiem silnik jawki kreci 6500 obrota :P


nie zgodze sie :-) seryjny odblokowany silnik jawki kreci sie do 7500 obr a przy 6500 obr uzyskuje pelną moc, gdzieś nawet miałem test jawki mustang z czeskiej gazety, jak znajde to wrzuce na neta

znalazłem :D
Image

analizując predkości maksymalne na poszczególnych biegach to wygląda to tak:
1 bieg - 28,3 km/h (zębataka Z13) - 7650rpm
2 bieg - 46,6 km/h - 6850 rpm
3 bieg - 65,1 km/h - 6500 rpm

na luzie pewnie kręci się do ponad 8000 rpm, ale co do tego niech sie wypowie osoba ktora ma obrotomierz w swoim sprzęcie


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zablokowany Peugeot Jet force

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

misiokkokos

17

5931

Pią Kwi 04, 2008 12:47 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [MOTORYNKA] Zablokowany starter

adriano238

4

1756

Pon Mar 30, 2009 6:01 pm

Ogarzysta Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [chart] zablokowany kopniak

sebek93

3

2290

Sob Maj 09, 2009 8:03 pm

sebek93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [chart] zablokowany kopniak

sebek93

9

4591

Pią Maj 15, 2009 4:40 pm

sebek93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów silnik w charcie zablokowany ----?????

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

adrianosik5

18

4776

Czw Cze 24, 2010 2:46 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 87 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 23 Queries | GZIP : Off ]